Forum W wolnym czasieKomputery i nowe technologie

Stacje telewizyjne stracą miliony

Stacje telewizyjne stracą miliony

skomentuj
Wyświetlaj:
oszukany i poszkodowany przez TV / 89.78.203.* / 2011-01-12 17:04
Problem za głośnych reklam miał być rozwiązany, a nie jest. Czy stacje telewizyjne nie powinny nam płacić odszkodowań za stres wywołany hałasem i częściową utratę słuchu?Przecież to jest z premedytacją szkodliwe działanie.Może powinni odpowiedzieć nam wszystkim dlaczego mają w nosie nasze nerwy i zdrowie.Dawniej można było przełączyć się na inny kanał, teraz na kilkunastu kanałach w jednym czasie hołota puszcza bzdurne reklamy.Jak żyję 60 lat to nigdy nie kupiłem żadnego towaru z reklam telewizyjnych gdyż działają one na mnie odwrotnie od zamierzonego efektu. Czy reklamodawcy badają w ogóle poziom skuteczności swoich bzdetnych reklam? Bo w rozmowach w rodzinie i środowisku znajomych wynika ,że rekłamy tylko wkurzają i tyle.Inna sprawa że już nie tylko stacje komercyjne TV ale także TVP oferują audycje tylko w przerwach między blokami reklamowymi (15-20min.reklam- 15min filmu lub innego programu).Jestem zdecydowany po zakończeniu obecnego okresu trwania umowy z UPC na TV kablową na rezygnację bo nie lubię być nabijany w butelkę. Zobowiązałem się do zapłaty za oglądanie interesujących mnie programów a nie za reklamę
taki tam / 83.220.122.* / 2011-01-12 11:43
Na końcu się okaże że grupa ITI na tych zmianach zarobiła.
komuna wróciła / 88.199.162.* / 2011-01-12 11:25
ale kluczowy problem - obniżenie głośności bloków reklamowych do poziomu zwykłych audycji to poszło w niepamięć - teraz żeby audycje sponsorskie nie dały się przegapić to pewnie będą w nich ryczeć jak stado bawołów.
sceptyk / 2011-01-12 12:15 / Tysiącznik na forum
Tak jest!
A KRRiT NIC w nie robi, żeby SKUTECZNIE WYEGZEKWOWAĆ własne postanowienia!
X.X.X. / 195.238.227.* / 2011-01-12 13:22
Dokładnie, jakoś dalej reklamy drą się dwa razy głośniej niż film, jedyną różnicę jaka zauważyłem to ta, żeby obejść nowe przepisy kiedy to próbkowany miał być sygnał na parę sek. przed blokiem reklamowym, poprostu głośniej sie robi te parę sekund przed reklamami. Jak ma być dobrze w tym kraju jak nad takimi głópotami nie są wstanie zapanować.
sceptyk / 2011-01-12 13:33 / Tysiącznik na forum
Nie są w stanie zapanować, bo NIE CHCĄ!!!!!
Skoro rynek reklamy jest wart 9 MILIARDÓW, to jaki odważny zrobi z tym POrządek?
Jedynej odważnej w tej szajce - Julce Piterze starcza odwagi na złapanie złodzieja dorsza za 8 złotych.
skomentuj

Najnowsze wpisy