Forum W wolnym czasiePodróże

strona internetowa PolskiBus

strona internetowa PolskiBus

bryga / 2011-06-07 14:43
wiecie może kiedy zacznie działać strona internetowa nowego przewoźnika PolskiBus, chciałabym sprawdzić jego oferty, ale nadal ona nie funkcjonuje, a podobno od 19 czerwca mają już zacząć jeździć te autobusy po naszym kraju.
Wyświetlaj:
ościu / 78.9.5.* / 2013-08-29 11:34
Korzystałam z ich usług i jestem bardzo zadowolona :)

www.uslugiksiegowe-bialystok.pl
kowal1939 / 83.9.54.* / 2011-09-12 22:33
witam wszystkich tak dla wiadonosci dla panstwa poinformuje jak pracuja kierowcy w polskimbusie pracuja przewaznie tz. w 75% w nocnych godzinach i jak maja jeden wekend wolny to juz jest dobrze bo znam takich co robili po 4 wekendy a pracodawca mowi ale w dygodniu wolne tu pytam to jak prowadzic zycie osobiste ?wymagania pana prezesa sa duze ale jest jedna ciekawostka jestem kierowca tej firmy i za ta prace dostajemy od 1900 zl do 2300 zl smiech na sali przestrzegam wszystkich przed ta firma jak pracujesz w peks czy sindbad to dalej tam pracuj bo u zyda i szkota jeszcze nikt nie zarobil.w tej firmie sa liderzy czyli to samo co kapral w wojsku nie bede nic juz dodawal w tym temacie bo kazdy wie co znaczy kapral w wojsku.ladne sa te auta nic wiecej tylko z wieszku do setry ten autobus to do piet nie dorasta czyli pukania dzwi szumia jakby byla wichura automat przezuca biegi tak chyba na chybil trafil kamputer porazka nie wspomne o radiu dla kierowcy poprostu niema zwieszku ladnie a w srodku golas.jeszcze raz uczulam kierowcow na ta smieszna firme tam sie zarabia max 2300 zl szukaja jeleni sam wpadlem w te pulapke POZDRAWIAM
ja1989 / 77.46.22.* / 2011-06-25 17:41