Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Szaleństwo w Gdańsku - kiedy kampania promocyjna przekracza oczekiwania

Szaleństwo w Gdańsku - kiedy kampania promocyjna przekracza oczekiwania

agencja.reklamowa.kofeina / 94.75.121.* / 2010-05-17 16:54
Co sądzicie o sytuacji, w której organizowany event budzi wiele kontrowersji, ze względu na znacznie większy niż oczekiwano zasięg i skuteczność promocji?

Wyprzedaż w gdańskim centrum Fashion House - promowana przez radio, prasę i mailing - sparaliżowała ruch w centrum miasta i wywołała protesty kierowców.
Organizatorzy wyprzedaży "Dzień za bezcen" nie spodziewali się tak masowej reakcji na działania promocyjne wynajętej agencji reklamowej. Czy Waszym zdaniem to sukces czy porażka? Co powinno teraz zrobić kierownictwo Fashion House?

Szczegóły na http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Promocja-na-korki-przed-Fashion-House-n38836.html

Najnowsze wpisy