Forum Forum inwestycyjneFundusze

szukam funduszu inwestycyjnego

szukam funduszu inwestycyjnego

qog / 2011-04-26 14:40
witam,
myśląc o zyskach z inwestycji zacząłem przeglądać oferty różnych funduszy, ale nie trafiłem na nic co by się faktycznie opłacało, inwestowaliście może w jakiś sprawdzony fundusz, który zadbałby o moje oszczędności?
Wyświetlaj:
tedchom / 2011-04-26 16:32 / Tysiącznik na forum
Żaden fundusz inwestycyjny nie gwarantuje powtarzalności swoich wyników to wszystko zależy od rynku. Napisz może w jakim horyzoncie czasowym chcesz inwestować, jakie jest twoje podejście do ryzyka, czy wiesz jak zarządzać ryzykiem itd.
qog / 2011-04-27 15:32
na zarządzaniu ryzykiem nie znam się, jedyne co wiem na jego temat to to że jak się nie ryzykuje to się nie ma :) ale interesowałby mnie fundusz akcyjny, myślę o długotrwałej inwestycji
tedchom / 2011-04-27 16:20 / Tysiącznik na forum
ok
w takim razie jeśli się nie znasz to masz dwie możliwości wejść w jeden fundusz i liczyć na cud albo wejść sobie przez jakąś platformę i chociaż minimalnie tym zarządzać. Ja osobiście polecam Skandię jeśli rzeczywiście chcesz długoterminowo. Chyba że nie chcesz przerzucać pomiędzy różne TFI to wystarczy Ci Mbank. Chcąc swoimi pieniędzmi zarobić to podstawowa sprawa aby wziąć różne tfi (nigdy nie trafisz najlepszego ale uśrednisz ich zyski lub straty) i przestrzegać żelaznej zasady:
Media mówią że fundusze akcyjne zarobiły dużo to po woli z nich wychodzić na bezpieczne, natomiast jak są reklamy lokat bankowych że bezpieczne to dokupywać fundów akcyjnych itd.pozdrawiam
Esler1 / 2011-04-28 19:40
Witam,