tymbe
/ 83.6.221.* / 2008-08-14 20:24
Dobre doświadczenia pozostają chyba wyłącznie w umyśle Pana Prazesa. Z punktu widzenia klienta, zmiana nazwy z "Idei" na "Orange", zaoawocowała sukcesywnym spadkiem jakości rozmów prowadzonych w sieci i jednoczesnym wzrostem cen oraz arogancji operatora.
Po 9 miesiącach zabawy w "podchody" i niemożliwością przeprowadzenia rozmowy z kimś innym niż tylko bezradną obsługą call center zrezygnowaalem ze współpracy z firmą Orange. Znamienne, że Pan ( z pszeproszeniem czytelników) Prezes, przy okazji zmiany marki, mówi o wzroście liczby klientów i rentownosci, natomiast nic nie wspomina o jakości świadczonych usług, pozostawiających wiele do życzenia ( w firmie Orange, TP SA zresztą też). Życzę Panu prezesowi równie błyskotliwych wystapień, jak również nie mniej decyzji, na drodze do rozwijania TP SA. Pozdrawiam tymbe