Ubezpieczenia komunikacyjne / agent ubezpieczowy / pomoc!
Mam dostęp do dużego rynku zbytu jeśli chodzi o ubezpieczenia komunikacyjne.
Parę osób radziło mi żebym zaczął sprzedawać OC/AC.
Pytania do osób zorientowanych:
Co muszę zrobić żeby zostać agentem ubezpieczeniowym?
Musze mieć działalność gospodarczą?
Żeby zostać takim multiagentem to muszę pójść do każdej firmy i zaproponować jej podpisanie umowy na sprzedaż ich ubezpieczeń?
Musze przechodzić jakieś szkolenia?
Jakie całe to przedsięwzięcie niesie za sobą koszty?
Prosiłbym o wyczerpujące odpowiedzi i wskazówki :)
ewentualnie miejsca gdzie mogę się dowiedzieć więcej na interesujące mnie tematy :)
Musisz przejść kurs agenta , obojetne w jakiej firmie. Potem albo podpisujesz umowy z każdą firm osobno , ale w każdej przechodzisz długie szkolenia i to długo trwa. Można też podpisać umowe z dużą multiagencją (nie bezpośrednią z konkretną firmą) . Trzeba się zastanowić ile firm pan chce , jakie ..
Zapraszam na :
www.ubezpieczeniatylek.pl
Adam9999999
/ 85.222.86.* / 2008-12-01 22:58
Skontaktuj się z tym ubezpieczycielem, który zaoferuje Ci najlepsze warunki pracy, bo to będzie jednak praca na warunkach ubezpieczyciela. To zależy na jakiej umowie Ci zależy, wiem, że w pzu możesz dostać solidną prowizję od sprzedawanych ubezpieczeń, warto jednak wszystko sprawdzić.
napisz na mail to uzgodnimi czego oczkujesz
Agnieszka K
/ 89.171.6.* / 2010-01-02 18:03
Chciałabym zostać agentem ubezpieczeń komunikacyjnych. Jak to zrobić?
wolny człowiek
/ 83.27.19.* / 2010-01-04 22:24
Tam nie ma przyszłości. Za parę lat wszystkie firmy przejdą na direct. Zresztą cała branża ubezpieczeniowa w takiej formie jaka przeważa dzisiaj (agenci), ma dni policzone.
Już dzisiaj wiele firm przeszło na direct i jak się okazuje wcale to nie jest taki hit.
Analitycy obecnie rezerwują dla tego kanału sprzedaży około 10% rynku, moje doświadczenie potwierdza te szacunki, zresztą zobacz sam ile osób tutaj na forum pyta o poradę, gdzie jak i za ile oraz co lepsze.
Jak się okazuje spora część klientów jest skłonna zapłacić więcej za ten sam produkt, w zamian za profesjonalną i fachową obsługę, a takiej nie zapewni martwy formularz on-line, ani nawet najlepszy konsultant na infolinii.
Moim zdaniem rynek raczej pójdzie w stronę multiagencji oferujących różne produkty różnych towarzystw...
Lech3
/ 2008-12-01 15:21
/
Bywalec forum
Szczegóły? na maila , napisz do mnie .