Forum Forum ubezpieczeńInne

Ubezpieczenie telefonu komórkowego. Czy warto?

Ubezpieczenie telefonu komórkowego. Czy warto?

Wyświetlaj:
Maciek Pietrasz / 83.15.79.* / 2020-08-31 12:23
Ja oddałem do serwisu http://pluplu.pl/niedroga-wymiana-szybki/uratowali mój telefon.
Marcin anty Orange / 83.12.228.* / 2016-02-05 17:47
miałem ubezpieczenie w Orange i nie polecam,
braliśmy na firmę dwie słuchawki do każdej oczywiście inna karta SIM, ubezpieczyliśmy tylko jeden telefon, przypadkiem w salonie pomyliły się słuchawki z kartami, ale jak ubezpieczacie to mówicie jaki nr telefonu, a oni ubezpieczają nr IMEI, w przypadku takiej nie fortunnej podmiany kart SIM już się nie zgadzało i już nie chcieli naprawić popsutego telefonu, bo był inny IMEI i nie pomogło tłumaczenie, że są dwa takie same telefony i tylko nry się pozamieniały, ale ubezpieczenie obejmuje IMEI, a jak ubezpieczacie to ubezpieczacie nr telefonu, no i z ich strony zero zrozumienia i chęci naprawy sytuacji, czyste wykorzystanie sytuacji, chociaż koszt tej naprawy już dawno się im zwrócił
jurek345 / 2015-01-18 17:15
Mam takie ubezpieczenie lecz jeszcze z niego nie skorzystałem. Ubezpieczenie działa przez rok w przypadku uszkodzenia z mojej winy i 3 lata od awari sprzętu. Przeczytałem regulamin i nie jest tak kolorowo ponieważ przy szkodzie całkowitej urządzenia muszę pokryć 20% wartości telefonu czyli w moim przypadku ok. 550zł. Ubezpieczenie jest na telefon w firmie hestia.
gość 123 / 37.30.28.* / 2015-01-18 03:57
a w przypadku zgubienia telefonu mogę liczyć na nowy telefon?
Anna11 / 192.166.203.* / 2014-10-15 10:02
Skandal to jest!!!! Ci oszuści od 4 miesięcy mi wciskają, że naprawiony telefon już mi w następnym tygodniu wysyłają i nic!!!!! Złodzieje i oszuści. A umowy podpisują na naprawienie lub wymianę w ciągu 48H. Niech nikt więcej nie daje się nabrać!!!
rott / 37.7.110.* / 2014-08-28 11:01
Ja nie mam , jakbym kupił telefon za 5 tys to bym ubezpieczał.
MaDr940 / 81.190.114.* / 2014-08-22 14:32
Problam z Play jest taki ze samemu nie można podjąc decyzji ze się chce ubezpieczyć telefon tylko trzeba czekać na kontakt z ich strony. Play odsyła do Metlife; Metlife do Play. Bezsens...
asdda / 217.153.72.* / 2014-07-30 16:11
Kurcze to Długo by myśleć czy się opłaca czy nie.
Spoko opisane co i jak
http://marketmoney.pl/artykuly/elektronika-z-polisa,82,0,1590866.html?rfguidfo
Radoskór / 193.93.68.* / 2013-11-19 17:33
Produkt "bezpieczny telefon" sprawdziłem w praktyce i odradzam tak samo jak każde wyrzucanie pieniędzy w błoto.
Firma nie budzi zaufania bałaganem, jaki ma w bazie danych. Konsultanci rozmawiali ze mną 4 razy: 1y raz proponując ubezpieczenie: zgodziłem się; drugi raz, gdy po 3ech tygodniach nie dostałem żadnej wersji papierowej umowy i to ja do nich zadzwoniłem: wtedy usłyszałem,że nie zawierałem z nimi żadnej umowy i że nie ma po niej śladu.
Minęły jeszcze 2 tygodnie i przyszła do mnie umowa ubezpieczeniowa wskazująca okres ochrony na początek bieżącego miesiąca. Zadzwoniłem z pytaniem do firmy i zostałem poinformowany, że tydzień temu zawarłem umowę przez telefon. To była moja 3-a rozmowa z konsultantem, który wmawiał mi, że rozmawiałem z firmą w dniu, kiedy na pewno tego nie robiłem. Ok, nie wymówiłem umowy, chociaż już byłem pełen rezerwy.
Kiedy doszło do faktycznej szkody rozmawiałem 4y raz z konsultantem. Miałem wszystko opisać i wysłać na adres skrytki pocztowej. Odpowiedź odmowna, już po odwołaniu.
Nie wiem, czy chce mi się z nimi walczyć, zwłaszcza, że firma ma siedzibę za granicą.
Mam znajomego, który ubezpieczył telefon w PZU-Orange. Po przypadkowym uszkodzeniu zero problemu i naprawa na koszt firmy.
Metlife tylko naciąga.

Najnowsze wpisy