Forum Forum prawneCywilne

Umowa zlecenia - a podanie wszystkich miejsc pracy i zleceń

Umowa zlecenia - a podanie wszystkich miejsc pracy i zleceń

Arisa2 / 94.254.139.* / 2017-10-27 18:37
Czy w przypadku zawierania umowy zlecenia - jest to moja pierwsza - mam obowiązek podać wszystkie miejsca dotychczasowej pracy oraz wykonywanych zleceń wraz z datą rozpoczęcia, zakończenia pracy/zlecenia, zarobioną stawką?

Nie wiem co z tego jest obligatoryjne. Myślę, że zleceniodawcę nie powinno interesować nic więcej poza zarobioną w tym roku gotówką. Czy na prawdę muszę mu się spowiadać u jakich pracodawców, zleceniobiorców pracowałam lub byłam zleceniobiorcą łamiąc przy okazji ich tajemnicę przedsiębiorstwa?

Czy w przypadku bieżącego roku też muszę coś podawać, poza sumaryczna zarobioną kwotą? Swoją drogą netto, czy brutto, bo na formularzu brak tej informacji.

Podobnie jak w drugim moim wątku - podstaw prawnych nie umieją podać, dodatkowo tu jestem całkowicie zielona, bo nie wiem jakie oni formularze składają i co muszą w nich podać do ZUSu, urzędu skarbowego i nie wiem gdzie jeszcze.

Najnowsze wpisy