Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Wiceprezes nC+ się broni: Nie przesadziliśmy z cenami

Wiceprezes nC+ się broni: Nie przesadziliśmy z cenami

Wyświetlaj:
wethaed / 79.189.252.* / 2013-04-12 20:18
"Polska język trudna język" jak mawiał mój kolega z Zairu. Makaronizm (kontent) brzmi po prostu śmiesznie.
trepid / 83.9.131.* / 2013-04-11 12:32
No to gratuluję wiceprezesowi samopoczucia. Może powinni porównać swoją ofertę z konkurencją. Ja to zrobiłem i okazało się, że w upc płacę mniej, dostałem więcej, więc bez żalu pożegnałem się z nc+ :)
Eryk22 / 2013-04-11 15:39 / Bywalec forum
Oj duż o ludiz juz rezygnuje z nC+, a miało być tak fajnei, widocznei Panowie prezesi się przelcizyli:)
Jan_z_podkarpacia / 178.42.226.* / 2013-04-08 13:52
I jak się żyje w polskim piekiełku Pani Prezes? Polacy pokochali nowe ceny ?
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - marta919191.]
Chory / 2013-04-08 15:25
To czemu teraz tak dużo ludzi chce zrezygnować z ich oferty? Polecieli w kulki ze swoimi klientami to niech się nie dziwią że ludzi eod nich uciekają!!
mietektolo / 37.30.114.* / 2013-03-29 20:11
Jak nie przesadziliście, przecież ceny są z kosmosu,dużo wyższe niż w Niemczech, tylko ile tam zarabia przeciętny Mueller. Pazerność w tym kraju czyt. Polsce urosła do niewyobrażalnych rozmiarów. Ale, co to się stało, Pani "vice" pożegnała się już z pracą?
mwilk / 2013-03-29 18:18
Będzie na zasadzie" To nic że oni nas nie kochają, ale my ich będziemy tak kochać, że w końcu i oni nas pokochają"
jacola / 37.31.219.* / 2013-03-29 15:24
Może sobie tak gadać do pierwszego zgromadzenia akcjonariuszy.Tą wypowiedzią ignorantka - przypieczętowała sobie rychłą dymisję. Zamiast uderzyć się w pierś, przepraszając wszystkich zawiedzionych NATYCHMIASTOWĄ zmianę pakietów - dalej od tej dziwnej pani bije pycha, wyrachowanie i zbyt wielka pewność siebie.Wychodzi na to, że jeden francuz jest mądrzejszy od kilkudziesięciu tysięcy polaków
mietektolo / 46.204.38.* / 2013-03-29 15:22
Pani "vice" odpowiada na zadane pytania, jak by miała do czynienia z tłukami. Nie boi się Pani w ogóle konkurencji? Powinna wziąć Pani pod uwagę realną sytuację zarobkową w Polsce. Na Zachodzie full pakiety są tańsze i tam im się opłaca,prawda. To jakaś żenada.Jest Pani zadufana w sobie.
h42 / 31.6.153.* / 2013-03-29 15:15
kobieto ale to sa pakiety śmieciowe czy twój [usunięto] tego nie jest w stanie pojąć.
Nie jesteś w stanie pojąc że tona śmieci to nie to samo co 1kg uzytycznech
www1w / 85.28.148.* / 2013-03-29 15:08
nie mam nic do kobiet, nawet powinni więcej zatrudniać na wysokich stanowiskach, ale jak widac za laleczką barbie /stare zdj, dzisiaj juz blask prysł/ nie stoi gram kompetencji. Chcieli mieć ozdobę w zarządzie a tu ani osdoby ani profesjonalizmu.
Czas na ta panią, bo mi całkiem wyłączą kanały...
adammar / 83.11.10.* / 2013-03-29 13:57
Tak niska cena?
To dlaczego nie można migrować na niższy pakiet
Radosny klient / 83.29.222.* / 2013-03-28 16:08
To sobie sama płać prezesino jak ci taka cena pasuje bo ja już zrezygnowałem. "Miałeś chamie złoty róg ostał ci się jeno sznur "
michu82 / 2013-03-28 14:55
22 marca w godz. wieczornych zadzwoniła osoba z call center, z którą powziąłem decyzję o zakupie pakietu nc+ - DROŻSZEGO niż dotychczas (jako klient Cyfry+). 25 marca udałem się do punktu dystrybucji CYFRY odebrać dekodery...Masakra ile ludzi, a do obsługi JEDNA osoba. Wyszedłem... Wróciłem następnego dnia. Sytuacja analogiczna, ale odstałem 1,5 godz.... Systemy nie działają bądź się wieszają, drukarki nie drukują. Osoby z kolejki rezygnują i wychodzą… Ja czekam… Doczekałem się o godz. 18.30 (chociaż punkt czynny do godz.18). Pani wydała mi dekodery i powiedziała, ze z aktywacją nie ma problemu i karty abonenckie aktywują się szybko…. W domu uruchamiam zgodnie z instrukcją – pojawia się komunikat na ekranie mojego FullHD odbiornika, że aktywacja nastąpi w ciągu 24 godz. Kiedy minęły rzeczone 24 godz. I nie było żadnego progresu, postanowiłem zadzwonić na Waszą infolinię… Po 1 godz. I 12 minutach oczekiwania (!!!!!), Pan grzecznie poinformował mnie, że na aktywację firma ma 48 godz. (ciekawe, gdzie to jest napisane – chyba nigdzie). Więc postanowiłem złożyć reklamację… Ale się nie da….. Bo nie ma mnie w systemie!!!! Bo albo dystrybutor nie wysłał mojej umowy albo czeka sobie grzecznie w kolejce, bo NC+ jest kompletnie nieprzygotowana do migracji Klientów. A Pan kazał mi cierpliwie czekać na aktywację… Minęły 44 godz. I jak TV nie ma, tak nie ma…
Gratuluję – cały Wasz proces migracji przedstawia JAK NIE POWINNO SIĘ TEGO ROBIC w sposób iście modelowy. Infolinia przeciążona, systemy nie przygotowane, punkty dystrybucji nie przygotowane, a na dodatek o wiele droższa dla mnie oferta (którą na moje nieszczęście kupiłem).
W_L / 83.12.124.* / 2013-03-28 13:43
Nieprawda Jestem pierwszy Już złożyłem oświadczenie o odstąpieniu od umowy Tak mnie potraktowano, klienta który był z N od samego początku Syf i prostactwo czytaj PiaR
Krzysztof252 / 78.8.157.* / 2013-03-28 12:40
Moim zdaniem ich obrona to czyste brednie! Wnerwia mnie ordynarne kłamstwo o indywidualnym podejściu do klienta.Oburza mnie kolejne ordynarne kłamstwo, że dla dotychczasowych klientów mają jakąś ,,przygotowaną nową specjalną ofertę".
Byłem wczoraj w punkcie sprzedaży nc+. Pytałem o tą specjalną ofertę. w odpowiedzi usłyszałem, że to jest ta sama oferta jak na wydrukach. Mój wybór polega na tym, że wybiorę np sobie to co może każdy, np: Uniwerse lub Comfort, albo REZYGNACJĘ. Tak więc specjalne potraktowanie dotychczasowych klientów polega na tym, że wręcza się inm do wypełnienia druk wypowiedzenia umowy ( z zachowaniem regulaminowego okresu wypowiedzenia). Wybrałem tą ostatnią propozycję!
Darek839 / 77.252.187.* / 2013-03-28 12:39
Teraz NC+ ma 2,5mln abonentów 1 maja bedzie miał 0,5mln
do początku nowsze
1 2 3 4 5

Najnowsze wpisy