Bogda717
/ 79.186.242.* / 2014-08-13 01:06
Wpłacałam do wpłatomatu 1000,00 złotych były to pieniądze nowe i stare wpłatomat odrzucił mi 300 złotych na monitorze ukazała się kwota 400 złotych suma ta zaskoczyła mnie że nie wiedziałam co zrobić ,wpłatomat odrzucił sumę 400 złotych,ale nie zwrócił mi 300 złotych.Złożyłam reklamację na infolinię i oto odpowiedz na porwane pieniądze "Szanowna Pani,
w nawiązaniu do Pani reklamacji numer REK751674042 dotyczącej trudności z dokonaniem wpłaty przy użyciu wpłatomatu przepraszam za wszelkie utrudnienia, które pojawiły się w związku z korzystaniem z maszyny depozytowej.
Uprzejmie informuję, że w wyniku postępowania w reklamacyjnego, w szczególności po przeanalizowaniu zapisów elektronicznego rejestratora pracy bankomatu depozytowego oraz po przeliczeniu gotówki z maszyny zlokalizowanej w Bydgoszczy przy ul. Jana Kazimierza 1 mBank nie może niestety uznać Pani reklamacji.
Podstawę do rozwiązania reklamacji stanowi analiza elektronicznego zapisu przebiegu transakcji oraz znalezionych w maszynie nadwyżek bezpośrednio po nieudanej transakcji.
Postępowanie reklamacyjne wykazało, że w dniu 10.06.2014 r. w wymienionym bankomacie depozytowym podczas transakcji numer 9269 zadeklarowała Pani kwotę 1.000 PLN a następnie włożyła Pani do wpłatomatu następujące banknoty: 100 PLN * 4 = 400 PLN oraz banknoty, które maszyna odrzuciła i zwróciła a Pani je odebrała. Następnie zmieniła Pani kwotę deklarowaną. W związku z niezgodnością kwoty deklarowanej i umieszczonej we wpłatomacie maszyna zwróciła wszystkie banknoty, które zostały odebrane. Podczas w/w transakcji nie wystąpił żaden błąd ani zacięcie, które mogłoby świadczyć, że banknoty pozostały w maszynie. Rozliczenie maszyny nie wykazało nadwyżki. Z uwagi na powyższe ustalenia z przykrością informuję, iż nie znajdujemy podstaw do zasadności zwrotu reklamowanej przez Panią kwoty.
Jednocześnie informuję, iż w dniu 11.06.2014 roku - ze względu na chęć budowania pozytywnych relacji z mBankiem - środki w wysokości 300 PLN zostały wstępnie zaksięgowane na Pani rachunku z datą operacji 10.06.2014 roku. mBank zastrzegł sobie jednocześnie prawo do obciążenia Pani rachunku całością lub częścią kwoty reklamowanej transakcji, niezależnie od wysokości salda, gdyby - w wyniku postępowania reklamacyjnego - okazało się, że wstępne uznanie rachunku nie było uzasadnione.