Forum Forum finansoweBanki

Wpłatomaty mBanku kradną, a mBank to ignoruje

Wpłatomaty mBanku kradną, a mBank to ignoruje

zosia555 / 2009-04-28 14:05
Stało się. Mimo sprzeciwu żony wpłaciłem pieniądze we wpłatomacie mBanku. I zeżarł 6 tys !!. Oczywiście zrobiłem reklamację, ale mBank mówi, że potrwa to około 10 dni !!! Sytuacja dla mnie krytyczna, ponieważ muszę wywiązać się ze swoich zobowiązań. Kilkakrotne prośby o pilne rozpatrzenie sprawy bez echa, konsultanci MLini wpisują moje uwagi, które dział reklamacji systemowo olewa. Boję się o moją kasę. Po fakcie pogooglałem w internecie i okazało się, że awarie wpłatomatów to w mBanku standard, a nie reguła. Uważam za skandaliczne, że pozwalają na działanie tak wadliwych urządzeń, i udają idiotów, gdy człowiekowi się to przytrafiło. Kolejka reklamacji musi być OGROMNA skoro każą czekać wiele dni na rozpatrzenie reklamacji. Co więcej od kierownika zmiany (Cichońska) usłyszałem wczoraj, że mogą nawet 90 dni to rozpatrywać.
Konto w mBanku mam z 10 lat, ale to już chyba koniec współpracy. Jak widać usługi darmowe, mają też odpowiednią jakość.
Marek
Wyświetlaj:
nowa5000 / 212.67.135.* / 2011-09-16 13:58
Wpłatomat Multibanku-odradzam. Zżarło nam 5000 i mija właśnie 14 dzień a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Dzwonimy do banku oraz na infolinię, ale nikt nie potrafi udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Najczęściej odpowiadają, że regulaminowy termin rozpatrywania reklamacji wynosi 30 dni. Ciekawe jak zostanie rozpatrzona nasza reklamacja?! Należałoby powiesić taki wyciąg z regulaminu przy wpłatomacie, żeby stali klienci nie byli tak zdziwieni jak my. SUPER. Polecam leki uspokajające oraz dobrych znajomych, którzy mogą udzielić pożyczki na te 30 dni. Terminowo pobierają tylko raty kredytu ;)
Bernie / 109.243.241.* / 2011-08-07 12:49
Miałem podobny przypadek w czerwcu z wpłatomatem mBanku. Wpłatomat rozerwał mi jeden banknot 100 zł.( próbowałem wpłacić 1000 zł.) po czym wyświetlił, że OPERACJA ZAKOŃCZONA NIEPOWODZENIEM. Całe szczęście, że banknot nie był rozerwany całkowicie i udało mi się dokonać wpłaty gotówkowej w innym banku a następnie przesłać pieniądze na swoje konto w mBanku. Coś musi być na rzeczy, bo na stronie mBanku widziałem później reklamę, że większe kwoty można bezprowizyjnie wpłacać i wypłacać w placówkach Multibanku.
.prorok. / 81.190.72.* / 2011-08-03 23:48
Coś mnie się zdaje , biorąc pod uwagę długi okres rozpatrywania reklamacji,że te awarie albo są celowe albo jest mBankowi na rękę taka sytuacja...skoro nie spieszy im się w wyjaśnianiu dziwnej sprawy .
przemo.mo / 94.254.198.* / 2015-05-30 16:14
Uwaga na wplatomat mBanku w Tarnowskich Gorach!!! W ciagu 2 lat 6 razy zdarzyla mi sie awaria polegajaca na przyjeciu pieniedzy i braku uznania konta. Po zlozeniu reklamacji konto bylo uznawane, ale trwalo to srednio tydzien czasu. Na kolejne informacje o koniecznosci wymiany lub skutecznej naprawy urzadzenia Bank pozostaje gluchy. Wszystkim oczekujacym profesjonalnego podejscia do Klienta odradzam korzystanie z uslug mBanku.
W P / 77.237.16.* / 2011-08-03 23:20
Do dnia wczorajszego też byłem zadowolony z współpracy z mBankiem. Zadowolenie się skończyło jak wpłatomat zjadł mi kasę która wpłacałem na konto żeby zapłacić przelewem za wycieczkę. Dostałem informację że reklamacja będzie rozpatrzona w trybie przyspieszonym tj. 7 dni. Ale sprawa może się wydłużyć do 30 dni. Co mi po tym jak potrzebuję swoich pieniędzy już teraz. I tak na dobrą sprawę nie ważne na co ich potrzebuję. Są moje i powinny być na koncie albo u mnie w ręku! Ciekawe jak mi to zrekompensują i jak ma się do tego prawo.
Kacper01 / 2011-04-07 14:23
Ja z mbankiem nie mam złych doświadczeń, wręcz przeciwnie jestem zadowolony!!
Luckii / 89.79.150.* / 2009-05-06 17:52
Witam wszystkich poszkodowanych przez wpłatomaty mBanku - od wczoraj ja też do tego licznego grona należę. "Mój" wpłatomat nie poradził sobie z dwoma banknotami o różnych nominałach - standardowe info "BŁĄD MODUŁU KASOWEGO", a na druku "OPERACJA ZAKOŃCZONA NIEPOWODZENIEM"! Czas złożenia reklamacji przez telefon 15 minut i kolejne 10 dni na jej rozpatrzenie, a w sytuacjach trudnych czas ten może ulec wydłużeniu :-] Jak na nowego Klienta mBanku (niespełna miesięczny staż) słabo się starają i dbają o swój wizerunek w kwestii gotówkowych wpłat. Na mLinii Pani mi powiedziała, że to dość częsty przypadek i nie jestem w tej kwestii osamotniony (przynajmniej szczera była i jak widać z niniejszego forum, powiedziała to od serca) ;-) Powinni te zżeromaty zamienić na punkty kasowe w Centrach Finansowych i mKioskach - 100 razy byłoby to lepsze dla ich klientów!!! Więc teraz najlepszym sposobem (rozważanym nie tylko ze mną po moich konsultacjach ze znajomymi klientami mBanku) będzie wpłacanie na konto oszczędnościowe gotówki posiadane w każdym innym banku niż mBank i wykorzystując jeden darmowy przelew w miesiącu, dokonywać przelewu na rachunek w mBanku - sposób bezpieczny i mało stresujący w porównaniu ze "zjedzeniem" przez wpłatomat kilku "klocków" ;-)
waderpolandxx / 94.42.35.* / 2009-04-28 18:12
dopiero to zauwazyles, ze co za darmo, to... o wplatomatach wiadomo juz dawno, iz to bardzo awaryjne urzadzenia. 6 klocka dorga nie chodzi... jak ty bankowi cos wisisz, to beda bombardowac ciebie telefonami, i jeszcze brac za to oplate. jak bank cos tobie, to widzisz... 90 dni. napisz, jak to sie skonczylo, jak sie skonczy ;)
msz01 / 213.238.125.* / 2009-04-28 20:24
Po kilkunastu natarczywych telefonach i kilku mailach ignorowanych przez mLinię, skierowałem żądanie załatwienia reklamacji "do kogoś ważniejszego". Nie chcę wskazywać, kogo, bo zamęczą później tę osobę kolejni pechowcy, niemniej jednak we wtorek po południu forsa została odzyskana, a więc po dwóch dniach (awaria była w niedzielę po południu). Jednak podkreślam, że gdyby nie załatwienie sprawy z pominięciem procedur, to, jak wynika z opinii innych internautów, i jak wynika z informacji uzyskanych w mLinii, czekałbym średnio 10 dni, a jak dała do zrozumienia Pani KIEROWNIK ZMIANY, mam się i z tego cieszyć, bo mają prawo 90 dni załatwiać. Co gorsza, jak twierdzi wielu internautów, często reklamacje rozpatrywane są NEGATYWNIE. Wyobraźcie sobie co przez te dwa dni czułem. Szlag mnie trafia że mnie ten cholerny bank tak urządził. Jutro przygotuję kosztorys strat, który im przedstawię. Dam znać jak rozpatrzą żądanie odszkodowania. W każdym razie: NIGDY WIĘCEJ NIE UZYJĘ WPŁATOMATU w MBANKU.
wellma / 88.156.126.* / 2011-11-07 14:43
Witam.
Jestem klientką mBanku od 7 lat i nigdy na nich nie powiedziałam złego słowa.Jednak od 11 dni mam o nich zupełnie inne zdanie.Wpłatomat zjadł mi 2900 zł i nic.Czekam 11 dni a na infolinii nic nie wiedzą i nic nie mogą mi powiedzieć.Zaproponowałam ,że podjadę i przeliczę im te pieniądze jak się nie wyrabiają,ale usłyszałam ,że według regulaminu to i tamto i na każde pytanie odpowiedzią jest regulamin .Masakra. Jak tylko odzyskam swoje pieniądze to kończe z nimi na zawsze.
PĘDZĄCY BYK / 77.255.62.* / 2010-11-07 23:56
Ojeeej jacy wy biedni :(((
Nie dam sobie ręki uciąć, że WSZYSTKIE powyższe opinie miały faktycznie miejsce, bo zawiedzeni klienci z zupełnie innych powodów powiązanych z póki co JEDNYM Z NAJLEPSZYCH banków - mogą dokładać wszelkich starań, aby tą renomę im zepsuć.

W Warszawie na Jubilerskiej wpłatomat działa POPRAWNIE i NIE OKRADA KLIENTÓW.
Nie ma na świecie idealnych przybytków, wszędzie zdarzają się potknięcia, to nie jest sposób aby mBank się miał nieuczciwie dorobić, bo więcej tak naprawdę by na złej opinii stracił, więc cierpliwości dotrą się i wpłatomaty.
Michał87 / 178.36.26.* / 2014-01-21 10:33
15 stycznia br wpłatomat właśnie na Jubilerskiej wciągnął 1700zł i wydał wydruk tylko o zadeklarowanej kwocie... Czekam na rozpatrzenie reklamacji...
No9r4malny6 / 176.109.165.* / 2013-07-16 20:31
Padłem ze śmiechu na plecy i wstawałem przez 20 minut.
3833 / 37.209.139.* / 2013-02-17 10:19
czekam 7 dzień bez info - 6 stówek wisi w powietrzu.
matzek / 83.7.77.* / 2012-11-19 18:16
Trzeba być wyjątkowym sk..m żeby pisać takie komentarze.Koledze widać to się opłaca.Moją dziewczynę okradli na 1000 pln.Wpłaciła 1600pln a po dwóch tygodniach oddali 600.4 idiotów na infolinii mbanku nawet nie wiedziało,że na rozpatrzenie wniosku mają tylko 7 dni.Jedno jest pewne,klienta mają głęboko w..
Wredna suka / 95.155.69.* / 2011-12-09 15:13
Oby ciebie też to spotkała !!!
marek Staniszewski / 87.206.208.* / 2010-12-06 14:20
no biedni biedni ja dodaje kolejna negatywna opinie poniewaz czekam juz 2gi tydzien i zadnego ozdewu w sprawie reklamacji ze strony mbanku szkoda tylko ze ta gotowka moga sobie obracac jak chca a ja siedze i czekam na zwrot
hs / 77.255.69.* / 2011-04-07 09:07
Byłoby chyba dobrze, żeby taki UOKiK ustalił karne odsetki na takie przypadki, np takie, jakie dany bank stosuje wobec klientów przy nieterminowej spłacie kredytu. HS
lEELORU / 83.24.16.* / 2011-07-02 08:18
ja się chciałem zapytać gdzie wogóle jeszcze sa te wpłatomaty, zjeździłem wczorja pół miasta. Na targowej w centrum wileńska zlikwidowali. Na arkadii zlikwidowalii kurna1111
1 2
na koniec starsze

Najnowsze wpisy

Konto firmowe - najlepsza oferta: