Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Wyniki Orange Polska: 300 tysięcy osób zrezygnowało z telefonu stacjonarnego

Wyniki Orange Polska: 300 tysięcy osób zrezygnowało z telefonu stacjonarnego

Wyświetlaj:
krisa / 83.29.121.* / 2016-04-26 10:47
Chciałem zrezygnować dwa dni po skończeniu umowy , ale automatycznie mi przedłużyli na 6 miesięcy . I muszę czekać pół roku jak wygaśnie ta umowa .( Telefon stacjonarny psuje się , u nich kupiony , Liveboxa wymieniałem 3 razy bo przestawał działać , kanały telewizji też niektóre nie działają ). Wcześniej straszyli że jeżeli zrezygnuję z umowy to będę płacił za utrzymanie linii , a teraz okazuje się że nie płaci się po rozwiązaniu umowy . Teraz przypilnuję i zrezygnuję .
beja1 / 95.160.152.* / 2016-04-26 11:01
Zgłoś się lekko ponad miesiąc PRZED upływem terminu, bo Ci jeszcze dowalą "okres rozliczeniowy".
kls / 83.26.188.* / 2016-04-26 10:46
Dałem się "wpuścić" na Funpacka Orange. Koszmar. Internet nie ma nawet połowy z obiecanej prędkości 80 Mb, dekoder TV z ( pilotem- badziewie), pakiety z N+ drogie i z narzuconymi kanałami . których się nie ogląda. Muszę się jeszcze rok przemęczyć, kontakt z firmą bardzo utrudniony i już wiem, że nigdy więcej NIC Z ORANGE.
Omygoodness / 83.28.156.* / 2016-04-26 14:33
O ile wiem to w umowie którą podpisałeś masz wpisane "do 80 Mb", a nie jak twierdzisz 80 Mb. Jeśli nie wiesz jaką ofertę wybierasz to nie masz prawa narzekać bo nikt na pewno do podpisania takiej umowy Cię nie zmusił prawda?
All382 / 80.50.230.* / 2016-04-26 10:45
Wszystkie nasze sieci traktują klienta jak śmiecia, ale Orange jest wyjątkowo ordynarna, chamska i pazerna. Mimo że mam w niej swój telefon (na kartę), życzę jej rychłego upadku (tylko ludzi żal).
Myślący / 83.8.214.* / 2016-04-26 10:42
Odkąd dla nich problemem była instalacja internetu, sukcesywnie zmniejszam związki z nimi i odsyłam z kwitkiem każdego z ich strony, który mi coś proponuje. Tak się traci klientów, zamiast zyskiwać. Chodziło o instalację internetu poprzez doprowadzenie przewodu około 60 metrów przez nieutwardzony teren. Nie opłaciło im się, chociaż przecież taka inwestycja to na lata i raczej mało prawdopodobne aby ktoś zrezygnował z ich usług. A te sie..ty kilka razy odmówiły instalacji, bo się nie opłaca. Od tamtej pory tej solidnej firmie odmówiłem już wielu umów, bo mi się nie opłaca.
aks948 / 89.25.240.* / 2016-04-26 10:41
A mnie bardzo dziwi, że te wyniki są aż tak dobre. Na własnej skórze przekonałem się (i to niestety nie raz), że ten cały Orange, to jedno wielkie dziadostwo. Innymi słowy spółka z nieograniczoną nieodpowiedzialnością. Omijajcie ją szerokim łukiem.
zbigniew6502 / 83.23.55.* / 2016-04-26 10:35
A i jeszcze jedno -pracowników zwalniają -a za to firmy współpracujące rosną jak grzyby po deszczu i w TAKI SPOSÓB NIE PŁACĄ PODATKÓW ,BO FIRMA ZEWNĘTRZNA MOŻE WYSTAWIĆ GIGANTYCZNĄ FAKTURĘ (bo to DEMOKRACJA) , A WIADOMO PAPIER WSZYSTKO PRZYJMIE ,A NASZA SKARBÓWKA JESZCZE LEWY WAT ZWRÓCI !!! I TAK SIĘ WSZYSTKO KRĘCI W NASZYM PORĄBANYM KRAJU.
Janek1111 / 94.254.250.* / 2016-04-26 10:33
Ale dziwne, płacić 50 zł za nie potrzebny nic nie dający mebel w domu ?
JAN5252 / 188.146.80.* / 2016-04-26 10:30
To najgorsza sieć należy ją omijać szerokim kręgiem . Miejsca by zabrakło do opisania negatywnych opinii.
klientka / 193.43.77.* / 2016-04-26 10:05
Ja chyba też zrezygnuję ze stacjonarnego ponieważ ciągle podnoszą ceny za jego abonament i rozmowy.
Orange nie zachęca swoich klientów do posiadania stacjonarki
Jasta / 87.99.100.* / 2016-04-26 10:04
ja z ich uslug dawno zrezygnowalam,zamiast poprawic ilosc odbieranych kanalow TV w HD,wogole nie moglam odbierac niczego,jezdzilam z dekoderem kilka razy do wymiany,nic nie daly te wymiany,sygnaluinternetowego nie bylo,(jak zawieralam umowe zapewniano mnie o swiatlowodach w moje okolicy polozonych),wmawiano mi,ze nie potrafie sie obslugiwac dekoderem,ze jest blad po mojej stronie,ze gdzies kable w mieszkaniu zle polozone,technicy Orange byli wielokrotnie,przyznawali mi racje,ale firma juz nie tak chetnie,chcialam zerwac umowe straszono mnie wysokimi karami,jednak udalo mi sie,wygralam z nimi.a swiatlowody ciagna..w tym miesiu na naszym osiedlu.KLAMSTWO i arogancja pracownikow w ich punktach,na poczatku bananek na twarzy,jak z reklamacja bardzo nie..uprzejmi.W zyciu bym nie polecala tej firmy,znajomi na wsi tez maja problem z zasiegiem ciagly..
Serdigeb / 79.186.197.* / 2016-04-26 10:03
Na zmianę abonamentu i pozostawieni numeru stacjonarnego czekałam ponad 4 m-ce Skandal nie Firma brak profesjonalizmu Odradzam wszystkim
jelop / 46.112.150.* / 2016-04-26 10:03
tez zrezygnowalam dlatego ze musze oplacac za utrzymanie lini, a po drugie jezeli sie reklamuje ich uslugi mimo ze mam racje nie uznaja, sa niesprawiedliwi, nieuczciwi i dlatego odeszlem.
lottaZ / 37.128.127.* / 2016-04-26 11:36
Moja mamę okradli na ponad 4000 zł. Emerytkę. Sku@#$yny.Na zasadną reklamację nawet nie odpowiedzieli, a trzeba było zapłacić najpierw, bo grozili sądem.
Hector244 / 91.198.20.* / 2016-04-26 09:58
Może i wprowadzają światłowodowy internet, ale chyba tylko u siebie w budynku. Na każde pytanie o podłączenie dostaję (centrum warszawy, niedaleko ich siedziby), że nie ma możliwości. No cóż ja też nie widzę możliwości pozostania ich klientem w dłuższej perspektywie.
Fan1 / 79.186.177.* / 2016-04-26 09:52
Orange to oszuści obiecują telefon za przejście do nich na abonament.W rozmowach z ich pracownikami wybierałem telefon nawet kolor.Potem się okazało że telefonu nie dostanę.zamiast telefonu dostałem fakturę za przeniesienie telefonu,chociaż tego nie zrobili.Ostrożnie z tą firmą,bo Was też oszukają.

Najnowsze wpisy