pipipii
/ 213.62.126.* / 2013-05-16 08:23
Poziom dziennikarstwa spada z roku na rok, coraz mniejszą ochotę człowiek ma za to płacić. Z kupowania gazet już zrezygnowałem, z tygodników doceniam jeszcze "Politykę" bo trzyma poziom, ale "Newsweek", "Wprost" zjechały z jakością infromacji i już się nie podniosły. Jeszce prasę fachowo-hobbistyczną kupuję (miesięczniki).
W internecie wyskakujące reklamy tylko wnerwiają, człowiek albo ściąga programy blokujące, albo jak najszybciej stara się zamkąć nie rejestrując treści reklamy. Kto płaci za tak nieskuteczną reklamę?
W internecie człowiek szuka informacji i prędzej zaufa forom branżowym, ale tam też już też zadomowili sie PR-owcy namawiajacy lub zniechęcający do konkretnych marek. Łatwiej jednak tam wyciągnąć własne wnioski - fora, reprezentancji marki prowadzący swoje blogi i rzetelnie opisujący wady i zalety produtków. Pewnie też szturm reklamodawców idzie w serwisy społecznościowe (czyli kasa na reklamy ucieka od polskich firm do amerykańskich). Ale nie każdy chce być szpiegowany na portalach społecznościowych?