Forum Forum dla firmKadry

Zatrudnienie przez agencję pracy - co warto wiedzieć?

Zatrudnienie przez agencję pracy - co warto wiedzieć?

skomentuj
Wyświetlaj:
Grommis / 83.24.62.* / 2020-03-09 10:42
Warto zawsze korzystać z zaufanych źródeł. Ja agencję Pollux wybrałem przez rekomendacje moich znajomych. Jestem bardzo zadowolony, wszystko okej, wyplata na czas itd.
mauryc2 / 83.24.48.* / 2020-03-03 11:54
Ja zawsze zwracałem uwagę na ilość formalności, a dzieki firmie Syldorf, z ktora wyjeżdzam do pracy do Niemiec, mam ich minimum a ponadto wszystko zapewnione. Bardzo polecam tę firmę.
sowka / 94.254.170.* / 2020-02-27 14:37
Warto podpisać umowę, żeby mieć warunki czarno na białym. Ja tak robie w promedica i jest ok. Pieniążki punktualnie wypłacane, nie wysyłają na miny i nie oczekują dodatkowych obowiązków.
Kajtek_ahgs / 83.24.65.* / 2020-02-10 09:23
No najważniejsza jest umowa i jasne warunki bo inaczej strach jechać. Ja teraz jak wyjeżdżam czy to Holandia czy Niemcy to tylko z Cervo. Jako jedni zawsze się interesują moimi warunkami i można na nich liczyc
Dorian333 / 83.24.72.* / 2020-02-24 15:10
Uczciwa agencja Ci wszystko przedstawi w umowie. Jak pracowałem przez Humanusa to nie musiałem o nic pytać, wszystko wyłożyli jasno i czytelnie.
Radek922 / 83.24.65.* / 2020-02-14 08:43
Pracowałem jakiś na zmywaku w Holandii też przez Cervo, mogę polecic, dobra agencja
Tres / 83.24.66.* / 2020-02-07 13:48
POLECAM POLLUX I WYJAZD DO HOLANDII! Wszystko dobrze, warunki odpowiednie!
Patttttt / 83.24.66.* / 2020-02-05 11:07
Polecam firmę Syldorf która pośredniczy w wyjazdach do pracy do Niemiec.. Bardzo uczciwa kadra i dobre zarobki.
Qbikxf / 83.24.46.* / 2020-02-04 15:12
Warto nie oczekiwac cudów i nastawić sie, że to praca tymczasowa. Trzeba wybrac mądrze, polecaną i rzetelną agencję.Polecam Pollux, która oferuje w porządku warunki pracy.
Diana1184 / 83.24.57.* / 2020-01-02 10:51
Warto nie oczekiwać cudów, bo jak sama nazwa wskazuje to agencja pracy tymczasowej. Warto dowiedziec sie jam najwiecej o agencji. Ja wyjechalam z Polluxem i jestem akurat zadowolona, ale wczesniejsze to była tragedia, dlatego Pollux mogę na szczęście polecić :)
Janek338 / 83.24.52.* / 2019-12-11 09:47
Byłem na skraju, myślałem, że nie znajde już żadnej pracy i wybrałem się do agencji Pollux. Nie chciałem wyjeżdżać za granicę i na całe szczęście nie musiałem. Agencja Pollux załatwiła mi prace na miejscu, z której jestem bardzo zadowolony
Danio786 / 83.24.57.* / 2020-01-03 13:36
Mi to sie najbardziej podoba, że oni sa wypłacalni. Wypłaty są na czas, bo w większości agencji to się przejechałem, ze pieniędzy nie wypłacali
Robson410 / 83.24.42.* / 2019-12-30 11:25
Ja za to z Polluxem wyjeżdzałem do Holandii i super mi to wyszło, dobrze zarabiam i lubię ten kraj
KArolinaooo / 83.7.82.* / 2019-11-07 16:40
Z dobra sztela jezdze juz drugi rok i nie moge narzekac, naprawde! W zaleznosci od oferty ale ok 1500/1600 e na reke za miesiac mozna wyciagnac, trzeba tylko troszke "Szprechac" po niemiecku i gotowe :)
Gosia902 / 188.146.102.* / 2019-11-01 13:02
Hmm na pewno moge polecic szukanie w ten sposob pracy za granica, legalnie, warunki dobre, praca pewna o ile wybierze sie dobra agencje. ja mialam do czynienia np z dobra sztela z ktorej bylam zadowolona.
waldemar77 / 31.179.155.* / 2019-09-17 13:38
to skontaktuj się z agencją pracy, wszystko Ci wyjaśnią. ja to otto work force polecam, sprawdzona agencja
nightew / 2019-08-30 14:30
Witam was. Niedawno temu zacząłem pracę w branży energetycznej i mam pewne wątpliwości co do umowy o pracę, którą zawarłem. Pojawił się tam zapis, że w przypadku zwolnienia muszę zwrócić koszty szkolenia. Czy jest to legalne waszym zdaniem? Swoją drogą to szukam prawnika, która pomoże mi przeanalizować całą umowę. Co możecie mi powiedzieć o https://slmadwokaci.pl/ ? Czy waszym zdaniem można liczyć na profesjonalną pomoc z ich strony? Pozdrawiam
jadwia / 188.146.34.* / 2019-08-26 11:08
Nie powiem zlego slowa na agencje pracy bo dzieki nim zarobilam na wklad wlasny mieszkania..jezdzilam prawie dwa lata na kontrkty jako opiekunka. oferty na dobrej szteli. Super
Dominika170 / 109.173.220.* / 2019-12-27 15:29
Warto słuchać opinii znajomych, ja się tym kierowałam i wyjechałam z Polluxem dzięki temu , który zapewnil mi dobre warunki pracy
Kajaff / 83.27.31.* / 2019-08-23 14:31
Warto czytac umowe i podpytac ludzi bo nie wiadomo nigdy. Generalnie ja pojechalam raz przez dobra sztele jako opiekunka do niemiec i bylam zadowolona. Jednorazowy wypad bo potrzebowalam kasy ale polecam.
skomentuj

Najnowsze wpisy