Radek-er
/ 86.111.207.* / 2013-12-30 10:49
Witam,
mam problem z przeniesieniem numeru z play do t-mobile. Podpisalem umowe w t-mobile na przeniesienie dwóch numerów z opcją zawieszenia usługi. Oczywiście samym przeniesieniem mial się zając tmobile. Usługa miała zostac aktywowana 27.12.2013. W międzyczasie został naliczony niesłusznie abonameny. Zostały wysłane reklamacje, które uwzglednili. Dostałem faktury korygujące. Potwierdziłem jeszcze to w salonie, Pani powiedziała że juz nie ma zadnych zaległości jest wszystko ok. Tydzień przed aktywowaniem usługi zadzwoniłem na infolinie, aby potwierdzić czy wszystko jest w porzadku, z przenoszeniem numerów. Zależy mi na tych numerach, ponieważ używam je w pracy. Otrzyłem od nich telefon ze wszystko jest ok, 27 grudnia musze tylko przełożyć karty i mogę korzystac z usług. W dniu 27.12 po włożeniu kart tylko jeden numer działa, drugi nie, karta nie została aktywowana. W punkcie tmobile, otrzymałem informacje że na drugi nie działajacy numer nie ma umowy. Po dłużyszym sprawdzaniu przez Pana okazało się, że jest zadłużenie w wysokości 2400zł. Usługa mimo, że nie została jeszcze właczona została juz zablokowana 5.12.2013. Pan w punkcie oznajmil, że trzeba zadzwonić na infolinie, oczywiście to zrobiłem i otrzymałem informacje, że musze dzwonić do działu windykacji, który niestety działa od pn-pt w godz od 9-16. Cały weekend bez telefonu. W dniu dzisiejszym po tel do działu windykacji otrzymałem informację, że umowa na ten numer została rozwiązana i Pani nic nie moze zrobić. Trzeba kontaktować się mailowo z działem faktur. Trzeba złozyć pismo reklamacyjne, na rozpatrzenie mają 30 dni. Nie wyobrażam sobie zostac bez numeru przez tyle czasu. Szczerze powiedziawszy już mam dość marnowania czasu i ciagłego zbywania. Mam wszystkie dokumenty, że umowa miala zostać aktywowana 27.12, pisma reklamacyjne, faktury korygujące. Jeżeli dzis nic nie zalatwie w punkcie tmobile, zglosze sie ze sprawa do prawnika. Prosze takze o poradę co w tej sytuacji mogę jeszcze zrobić.