Forum Forum prawneCywilne

Zerwanie umowy z T-mobile

Zerwanie umowy z T-mobile

Dancer12 / 2012-04-04 12:52
Chciałbym się Was doradzić czy mogę zerwać umowę z T-mobile. Dwa lata temu podpisałem z nimi umowę na trzy lata , wziołem telefon w mixie czyli że muszę doładowywać, w taki sposób , aby konto było aktywne. Czyli coś w rodzaju na pół abonament , pół telefon na kartę... Umowa powinna się kończyć kiedy przekroczę sumę 1200 zł. Po jakimś pół roku posiadania telefonu w T-Mobile, stwierdziłem że jednak ta sieć jest do niczego , więc zacząłem kupować karty o większej wartości , by przyśpieszyć zakończenie umowy. Niestety przez ostatnie trzy miesiące , jak myślałem że mam już z głowy, okazało się że zamiast przedłuzać mi na przykład o trzy miesiące , przedłużało mi o dwa... poszedłem do salonu T-mobile żeby mi wyjaśnili o co chodzi, w odpowiedzi dostałem że tak system jest skonstruwoany, żeby jak najdłużej przytrzymać klienta , jego doładowania są coraz krótsze, czyli na przykład jeżeli karta za 50 zł dawała mi 3 miesiące , tak teraz to jest tylko jeden miesiąc... czy to jest podstawa do zerwania umowy z T-mobile? I czy w ogóle skoro Era zmieniła nazwę na T-mobile, nie powinna podpisać ze mną nowej umowy? Bardzo proszę o odpowiedź!!
Wyświetlaj:
Dancer12 / 2012-04-11 15:16 / Bywalec forum
Czyli widzę że zerwanei umowy z nimi nie będzie takie łatwe jak myślałem...tak czy siak dziękuje za pomoc!!
bogi / 194.177.29.* / 2012-11-23 20:57
zawarłam umowę 16,11,2012,i do dzisiaj telefon nie został aktywowany mimo dwukrotnej interwencji i ponaglania bez skutku . Czy W TYM przypadku mogę anulować umowę bez jakiej kol wiek kary . Proszę o pomoc w tej sprawie dziękuje
gag / 31.134.53.* / 2013-03-20 11:21
Mam mixa , konczy mi sie umowa - i nigdy juz tmbile - corka wziela telefon zawarla umowe , cos pokrecili i telefon nie dziala . Reklamacja maja miesiac - straszne - nerwy za wlasne pieniadze
szklarek / 2012-04-04 17:02
Najogólniej- jest możliwe zerwanie umowy terminowej, gdy następuje w jej trakcie zmiana regulaminu, treści umowy lub cennika i zmiany te NIE wynikają ze zmian prawa "zewnętrznego" czy wyższego rzędu.
Książkowym przykładem jest niedawna zmiana stawki VAT w trakcie trwających umów. Nie dawała ona podstaw do zerwania umowy, bo nie wynikała z pomysłu operatora, ale ustawy o VAT. Bez względu na to, że np. załącznik cenowy do umowy był wyrażony w kwotach brutto.
Również zmiany właścicielskie ( przejęcie przez inną firmę ) nie dają takiej podstawy, bo nowy właściciel wchodzi we wszystkie prawa i obowiązki poprzednika. Jest ciągłość prawna tej drugiej strony umowy.
Tym bardziej jest tak ze zmianą nazwy.

Zupełnie inna kwestia to te doładowania. Jeśli było to niezgodne z podpisaną umową, regulaminem doładowań, załącznikiem cenowym- jest podstawą przede wszystkim reklamacji.
barbara 151 / 89.238.5.* / 2012-04-11 10:52
to jawne oszustwoJa rowniez mam problem z nimi.Wzielam laptopa mobilnego i okazalo sie ze w nie kazdej lokalizacji jest zasieg internetu.Place rachunki a nie mam dostepu do sieci.Utrudniaja mi zerwanie umowy choc to z ich winy.Sprawe skieruje do sadu.
RobertZ266 / 46.205.42.* / 2012-11-05 23:08
Witam wszystkich. Widzę, że poszkodowanych jest znacznie więcej. Mój problem z tą właśnie siecią wygląda tak: abonament, co miesiąc kwota 150,-. Kilka miesięcy temu z jakichś dziwnych przyczyn rachunki płacę po 170,-, okazuje się, na moim koncie jest aktywowana jakaś usługa PRO z którą płacę 20,- co miesiąc, a której nie aktywowałem. Umowa jest na tablet i internet. Lokalizacja- Warszawa, dzielnic Ursynów, Imielin. Do jednego BTS mam 300m, do drugiego 450m...zainstalowałem oprogramowanie skanujące prędkość łącza...przez kilka miesięcy osiągałem zawrotna prędkość 0,4 kB/s maks który udało się zmierzyć to 0,24kB/s. Tak to nie pomyłka, za taki internet płacę tym sk....m 150,- miesięcznie i rozwiązać umowę mogę jedynie płacąc im stosowną karę, ponieważ jak twierdzą technicy: ...ze strony operatora wszystko jest zarypiście...
CO MAM ZROBIĆ, PRZECIEŻ TO SKANDAL I NIKT Z TYM NIC NIE ROBI. Wiem,ze to nie jest wina pracowników tego operatora ale kiedyś któremuś wbiję ten tablet w środek roześmianego pyska. Proszę o poradę. Robert
jjjij / 94.194.117.* / 2014-04-17 00:27
Nie da rady. Oni mając mape zasięgu udowodnia że ściany domu sa z ołowiu
JARO1234 / 193.164.255.* / 2012-11-06 09:40
Mam takie pytanko odnośnie zerwania umowy z T-mobile. Wziąłem u nich laptopa z internetem na trzy lata 100zł za miesiąc i miałem dostać w terminie 3 dni roboczych kurs językowy super memo. Kursu nie otrzymałem. Czyli operator nie wywiązał się z umowy. Pytanie czy jest możliwość w takim przypadku zerwania umowy bez kary. Dodam iż pierwszą fakturę już zapłaciłem.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
dssadasddsa / 88.156.219.* / 2012-11-17 22:34
Jeśli Ci zależy na tym kursie to w ciągu 30 dni od zawarcia umowy możesz zadzwonić na onfolinię i go tam otrzymać.
Prawdopodobnie kursu nie otrzymałeś bo nie podałeś maila gdzie mają Ci go wysłać.
jaro1111 / 193.164.254.* / 2013-02-24 12:42
maila oczywiście podałem i faktura za aktywację przeszła na drugi dzień oczywiście na maila. Mija już kilka miesięcy i dalej nic. dzwoniąc już nie wiem który raz do boa piszą że sprawa przekazana serwisowi technicznemu, a serwis techniczny odpisuje iż link został wysłany. Ja nic nie otrzymałem i mówie im iż jak mają problem z wysłaniem go mailem to niech go wysla w kopercie o oni mi odpowiadają ze tak się nie da. Pytanie czy mam podstawy do zerwania umowy z nimi?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
wesolyromek2013 / 2013-11-20 22:08
moja dziewczyna zawarła umowę na 2 lata w 2011 roku na mobilny internet+laptop. Płaci 99zł miesięcznie - w tym na fakturze 65 zł rata za laptopa - i tu jest też numer raty. Według harmonogramu płatności rata 25 jest ostatnią. A następna faktura to kwota 170 zł z doliczeniem 2 tygodniowej przerwy w utrzymaniu aktywnej karty z powodu braku płatności. Czy taka umowa przedłuża się automatycznie? nic nie podpisywała, a same faktury są podejrzane. Przychodziły różne kwoty, po zalogowaniu się na konto przez internet okazuje się, że to jest taryfa o nazwie data i tu nie ma żadnych informacji ile limitu danych przysługuje w danym miesiącu, właściwie to są tylko dane osobowe. Nie można wejść i zobaczyć szczegółów. Dla mnie to jest bardzo podejrzane. Moje pytanie: czy można zakończyć umowę jeśli harmonogram spłat dobiegł końca, choć t-mobile twierdzi, że pozostało jeszcze dwa lata-ale nie jest to nigdzie napisane na umowie, harmonogram spłat 25 -ostatnia rata, faktura z doliczeniem zaległości 170 zł i moim zdaniem po zapłaceniu powinna się zakończyć umowa, cała sprawa jest podejrzana, ponieważ przychodziły faktury na różne kwoty. Nie wiem czy mam to gdzieś zgłosić. Proszę o pomoc.
justynka5019461 / 37.31.104.* / 2014-01-12 22:48
Ja mam dokładnie ten sam problem. ale okazuje się że po tych 25 ratach za sprzet dalej mam placic 119zł mimo ze rata wynosiła 65zł + 56zł internet to skoro juz spłacilam laptopa to czemu mam dalej placic tyle samo? to znaczy ze podniesli mi oplate za internet o 65zł? oszuści i tyle.
wkurzony klient TMOBILE / 89.228.133.* / 2014-03-04 09:56
Witam, ja zerwałem umowę w październiku 2013, przy czym wewnętrznie ustalone jest, że zerwanie umowy system przyjmuje na dzień normalnego jej rozwiązania, o czym mnie nie poinformowano. Jest marzec 2014 a umowa nadal obowiązuje, mimo złożonej pisemnie dyspozycji rozwiązania. ODRADZAM T-MOBILE. TO NADAL ERA - KAMIENIA ŁUPANEGO.
zdegustowana / 87.205.176.* / 2014-03-13 08:38
mam tak samo jak TY, właśnie próbuje się odwołać od tego:D
dsddf / 193.164.157.* / 2014-01-13 11:45
ffdfddf
1 2
na koniec starsze

Najnowsze wpisy