zwrot do sklepu internetowego
czy zakupiona rzecz w sklepie internetowym ( sklep dzialajacy na znanym portalu aukcyjnym) podlega takiemu samemu prawu do zwrotu towaru co w sklepie stacjonarnym? Chyba 14 dni?
napewno masz wszysko napisane w regulaminie sklepu, w razie pytan zapytaj sprzedawce, wydaje mi sie ze dotycza go takie same zasady jak w zyklym sklepie ale to jak mowilem, u zrodla musisz zapytac czyyli w sklpie badz przeczytac regulamin
W zakresie niezgodności towaru z umową/reklamacji- zasady takie same.
W zakresie zwrotu towaru zgodnego/sprawnego na skutek po prostu zmiany decyzji- jest ustawowa* możliwość zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 10 dni. W sklepie stacjonarnym- to tylko dobra i rzadka wola sprzedającego.
*USTAWA
z dnia 2 marca 2000 r.
o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
Ja osoatnio zamawiałem na allegro spodnie, okazały sie niezgodne z opisem... koeś nei pzyjmuje zwrotu, allegro nie reaguje... tak to właśne wygląda u nas w kraju.
Allegro nie jest stroną Waszej transakcji.
to ze allegro nie reaguje to nic nowego. Ostatnio strasznie sie pogorszyly kwalifikacje allegro, maja bardzo zle skonstuowany system, w szczegolnosci system komentarzy i ocen sprzedawcow i kupujacych. a zlatawienie sprawy zwrotu badz wytlumaczenia roznych niedociagniec z zarzadajacymi allegro jest naprawde nie mozliwe. Moja sprawa oszustwa na allegro wyladaowala na policji, i mimo tego ze policjia sie tym zajmuje, allegro ciagle umywa rece od odpowiedzialnosci i zabezpieczenia bezpieczenstwa tranzakcji na allegro.
przypadek pewnie. ja kupilem naprawde wiele przedmiotow na allegro i z roznich powodow musialem kilka z nich reklamowac, nigdy nie mialem z tym zadnego problemu. Jesli firma jest odpowiedzialan to szybko rozwiazuja takie problemy reklamacji