Zwrot, wymiana wadliwego towaru z internetu
Witam. Zakupiłem łóżeczko turystyczne dla dziecka i po przyjściu przesyłki okazało się, że łóżeczko ma dziurę w siatce. Jest to wada fabryczna, wykryta przeze mnie w chwili rozpakowania łóżeczka. Poinformowałem firmę o tym fakcie niezwłocznie i zasugerowałem, że powinni wymienić towar. Pani z biura obsługi klienta poinformowała nas, że nie wymieniają towarów i proponują rabat 10 zł lub odesłanie łóżeczka. Niestety przez telefon nie zostało ustalone na czyj koszt ma to nastąpić i co z poniesionymi już kosztami. Moje zapytanie o koszty przesyłek póki co pozostaje bez echa i podejrzewam, że firma nie zgodzi sie na zwrot kosztów przesyłek. Jak powinienem postąpić? Jak mogę firmę "zmotywować" do wymiany łóżeczka? Na jaki paragraf sie powołać?
musi pan wniesc reklamacje w na podstawie ustawy o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej. Czyli razem z odeslanym wozkiem pisze Pan pismow ktorym okresla swoje żądanie czyli wymiana i zwrot kosztow przesylki.
Prosze zapoznac sie z moimi ostatnimi wypowiedziami bo podalem tam nawet wzor jak okreslic swoje żądanie i na co sie powolac.
morela68
/ 83.5.175.* / 2009-11-28 13:47
Witam. Chciałabym dokonać reklamacji obuwia, które zakupiłam przez internet 2tyg temu. - buty założyłam dosłownie dwa razy. Podczas tej 'exploatacji' okazało się że mają wadę: w obydwu butach noga leci na zewnętrzne strony. Skóra obuwia aż marszczy się poprzecznie przez wierzchnią część, cholewki kozaków widocznie przechylają się stojąc na gładkiej powierzchni. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt że w regulaminie jest wyraźnie napisane, że uwzględnia się reklamację obuwia nie noszonego - wydaje mi się to absurdalne: jak mogłam dostrzec wadę nie nosząc tych butów??? to że się but przechyla można uznać za normalne - cholewka jest bardzo wysoka, bo do samego kolana. Będę wdzięczna za sugestię w mojej sprawie - Buty kosztowały ponad 400 złotych...;/
Czy jeśli pójdę z tym do sądu to gościu będzie musiał pokryć moje koszty dojazdu w razie rozprawy w sądzie i jeśli przegra?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
/ 81.168.168.* / 2008-05-27 13:38
tak , jeżeli pan wygran a dla mnie jest to oczywiste to otrzyma pan zwrot wszelkich kosztow zwiazanych z powodztwem, miedzy inny zwrot kosztow podrozy, wystarczy ze je pan udowodni np przedstawiajac bilet kolejowy.
Jarkt
/ 83.238.227.* / 2008-06-05 20:44
Może wypadałoby się najpierw zastanowić czy kupującemu zależy bardziej na rozwiązaniu problemu, czy daniu sprzedawcy nauczki?
Rada została już udzielona...
nauczek dla tych nieuczciwych sprzedawcow nigdy nie jest za malo! im wiecej zaplaca tym szybciej sie naucza porzadku i szacunku. Jak by nie cwaniakowali to nikt by pozwów przeciwko nim nie wnosil!!! A ich zachowanie to powinni sie cieszyc ze tylko taka kare otrzymuja bo powinni im te interesy likwidowac to nastepnym razem by wiedzial jak postepowac z klientem.
A ty Jarkt jak jestes taki samarytanin i chronisz sprzedawcow to najlepiej ze swoje kasy wyplacaj konsumentom zwroty pieniedzy czy wymieniaj towary!