Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Atomic Jelly liczy na debiut na NewConnect w pierwszych miesiącach 2021

0
Podziel się:

Warszawa, 29.12.2020 (ISBnews/ISBtech) - Atomic Jelly liczy na debiut na rynku NewConnect w pierwszych miesiącach przyszłego roku, poinformował ISBtech prezes Bartosz Rakowski. Planuje dwie premiery w I półroczu i pracuje nad preprodukcjami kolejnych gier.

Atomic Jelly liczy na debiut na NewConnect w pierwszych miesiącach 2021
bEDUqcLF

"Jesteśmy w trakcie ostatnich konsultacji z Giełdą Papierów Wartościowych co do treści dokumentu informacyjnego spółki. Planujemy dołączyć do grona spółek notowanych na NewConnect w pierwszych miesiącach 2021 roku. Na chwilę obecną nie są planowane publiczne emisje akcji Atomic Jelly, tak przed debiutem akcji, jak również bezpośrednio po ich wprowadzeniu do obrotu" - powiedział ISBtech Rakowski.

Obecnie spółka jest zaangażowana w dwa projekty: "Space Mechanic Simulator" (jako wydawca) i "Truck Mechanic Dangerous Paths".

"Wishlisty tytułów budują się dynamicznie. Już teraz posiadają kilkadziesiąt tysięcy zapisów. W obie gry zagramy w pierwszej połowie 2021 roku. Gracze będą mieli okazję zapoznać się z demo gier podczas wiosennego festiwalu Steam, Ponadto na zaawansowanym etapie mamy kilka bardzo dobrze dopracowanych i obiecujących preprodukcji, które ufam, że mają potencjał sprzedażowy (bazujemy na feedbacku graczy). Produkcje będą stopniowo prezentowane już w pierwszej połowie 2021 roku" - wskazał prezes.

bEDUqcLH

Dzięki przeprowadzonej w 2019 roku kampanii crowdfundingowej, w ramach której spółka pozyskała od inwestorów 2,4 mln zł, obecnie dysponuje finansowaniem zabezpieczającym bieżące, a także zapowiedziane produkcje. Dodatkowo czerpiemy bieżące zyski z posiadanych gier, a nadchodzące tytuły mają znacząco ten udział zwiększyć, podkreślił Rakowski.

Atomic Jelly prowadzi działalność na rynku gier wideo. Celem spółki jest produkowanie i wydawanie oryginalnych gier na komputery, a w przyszłości także tworzenie i wydawanie portów istniejących oraz przyszłych gier na popularne platformy konsolowe, tj. PlayStation, Xbox i Nintendo Switch.

Sebastian Gawłowski

bEDUqcMi
media
telekomunikacja
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)