Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Cherrypick Games będzie rozwijać gry na platformę gier mobilnych Skillz

0
Podziel się:

Cherrypick Games podpisał umowę ze spółką Skillz Inc. na rozwój mobilnego e-sportu dla wiodącej platformy gier mobilnych - Skillz, poinformowała spółka. Docelowo firmy planują wydać razem od dwóch do pięciu gier.

Cherrypick Games będzie rozwijać gry na platformę gier mobilnych Skillz

"Skillz to wiodąca platforma gier mobilnych, która pomaga deweloperom budować franczyzy o wartości wielu milionów dolarów. Firma każdego dnia organizuje miliardy turniejów e-sportowych dla 30 mln mobilnych graczy na całym świecie i każdego miesiąca rozdaje im nagrody w wysokości milionów dolarów. Współpraca z tak doświadczonym partnerem w obszarze e-sportu jest gwarancją tworzenia bardzo dobrych jakościowo projektów, co z pewnością przełoży się na zainteresowanie wśród ich odbiorców" - powiedział prezes Marcin Kwaśnica, cytowany w komunikacie.

Skillz jest wspierana przez wiodących inwestorów venture capital, firmy medialne oraz profesjonalne ligi sportowe i franczyzy. Jest postrzegana jako jedna z wiodących innowacyjnych firm w rankingach Fast Company, Disruptor 50 CNBC, Next Billion-Dollar Startups magazynu Forbes oraz najszybciej rozwijająca się firma w Ameryce w rankingu Inc. 5000, podano także.

Skillz będzie współtworzył z Cherrypick Games kilka projektów. W pierwszej kolejności będą to "Solitaire: Wildlife Adventures" oraz "Touchdown Hero".

"Globalne wydanie 'Solitaire: Wildlife Adventures' w różnych odsłonach jest jednym z naszych najważniejszych celów na rok 2020. Przygotowujemy wersję mobilną iOS, Android, Amazon oraz wersję na komputery z systemem macOS. Wersja e-sportowa będzie wersją specjalną. Nie ukrywam, że wiążemy z tym tytułem duże nadzieje. Mobilne gry e-sportowe na przestrzeni ostatnich lat stały się bardziej ugruntowane i w sposób widoczny zyskują na popularności. Widzimy w tym segmencie ogromny potencjał, dlatego sami zdecydowaliśmy na rozwój takich gier. Jeszcze dwa lata temu e-sport kojarzył się głównie z grami, jak LOL, czy PUBG. Obecnie profesjonalne kluby sportowe inwestują w e-sport i własne zespoły. Myślę, że to dziś jeden z ciekawszych segmentów, który będzie prężnie się rozwijał" - dodał Kwaśnica.

"Solitaire: Wildlife Adventures" to nowa odsłona popularnego na całym świecie pasjansa. Premiera gry planowana jest na przełomie drugiego i trzeciego kwartału br. Pierwsze wyniki testów są obiecujące. Obecnie studio pracuje nad wzbogaceniem kontentu i dodatkowych funkcji autorskiej wersji gry, podano także.

"Duże oczekiwania spółka wiąże także z e-sportową wersją 'Touchdown Hero'. To zręcznościowa gra w stylu endless runner, w której gracze przesuwając palec po ekranie, kontrolują bieg zawodnika futbolu amerykańskiego. Ich celem jest zręczne manewrowanie pomiędzy szarżującymi przeciwnikami i pokonanie jak największego dystansu. Tytuł od czasu premiery w 2015 roku, zdobył liczne nagrody i wyróżnienia w sklepach w ponad 100 krajach na świecie. W niecałe trzy tygodnie pobrano go 1 milion razy. Do dziś gra budzi duże zainteresowanie wśród graczy" - czytamy także.

"Liczymy, że obecność na wiodącej platformie gier mobilnych, która łączy ze sobą graczy z całego świata oraz wejście w zyskujący na popularności segment branży rozrywkowej będą znaczącymi czynnikami, które pomogą nam wrócić na falę wzrostową. Długofalowym celem podpisanej umowy ze Skillz jest zawarcie strategicznego partnerstwa" - dodał prezes.

Strony ustaliły typowe zasady podziału przychodów (revenue share). Pod warunkiem osiągnięcia przez gry spółki szeregu wskaźników opisanych w umowie, Skillz zobowiązał się do przeznaczenia na marketing i reklamę kwot do 5 000 000 USD na każdą z gier. Umowa została zawarta na jeden rok, z możliwością automatycznego przedłużenia o kolejne okresy obejmujące jeden rok, podano też w komunikacie.

Cherrypick Games to producent gier mobilnych oraz na platformy PC i konsole. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od listopada 2017 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)