Consumer Intelligence pozyska do 3 mln zł od funduszu KnowledgeHub Starter

Polski startup Consumer Intelligence pozyskał fundusz KnowledgeHub Starter, który inwestuje w spółkę łączną kwotę do 3 mln zł, podała spółka.

Obraz

"Cieszy nas zaufanie ze strony inwestorów i fakt, że środki pochodzą z funduszu wyspecjalizowanego w inwestycjach z obszaru martech i szeroko pojętego marketingu, z którego też wywodzą się jego przedstawiciele. Dzięki temu mogliśmy liczyć na profesjonalną ocenę naszego rozwiązania oraz zrozumienie jego potencjału dla branży. Pozyskane środki zamierzamy przeznaczyć na wyjście z ofertą na kolejne rynki zagraniczne. Obecnie, prócz Polski, kierujemy nasze rozwiązanie na rynek słowacki, czeski oraz ukraiński - powiedział założyciel Consumer Intelligence Krystian Dylewski, cytowany w komunikacie.

Consumer Intelligence dostarcza rozwiązań do efektywnej komunikacji oraz budowania lojalności i przywiązania klientów do marek m.in. w oparciu o dane z zeskanowanych paragonów sklepowych.

"Firmy otrzymują z jednej strony - autentyczne dane o zakupach do efektywnej analizy i prowadzenia strategicznych działań, z drugiej - rozwiązanie do dwustronnej, błyskawicznej komunikacji z konsumentem bez instalowania sprzętu, wydawania kart i poświęcania czasu pracowników na obsługę. Za każdy zeskanowany paragon lub fakturę (w przypadku sklepów on-line) użytkownik otrzymuje w czasie rzeczywistym nagrody od marek, które trafiły do jego koszyka. Dodatkowo startup rozwija autorskie algorytmy AI pozwalające w efektywny sposób zbierać od konsumentów i analizować informacje zwrotne (feedback) oraz rzetelne opinie po zakupie produktów i usług widniejących na paragonie" - czytamy w komunikacie.

Ambicją startupu jest zbudowanie globalnego programu do zarządzania relacjami z klientami dla wszystkich marek, pragnących profesjonalnie dbać o ich satysfakcję. Środki od inwestorów posłużą do rozwoju dwóch produktów spółki - 2take.it i Blovly - a także w realizacji planów ekspansji zagranicznej, podano także.

"Zdecydowaliśmy się na inwestycję w projekt Consumer Intelligence ponieważ łączy on kilka zauważalnych trendów i obszarów w komunikacji marek z klientami. Istotne było dla nas również doświadczenie zespołu, który tworzy projekt. Wierzymy, że połączenie ich eksperckich kompetencji z zakresu sztucznej inteligencji, danych oraz marketingu z możliwościami ekspansji zagranicznej, przyniosą spodziewane rezultaty" - dodał partner zarządzający w KnowledgeHub Starter Grzegorz Chyliński, cytowany w komunikacie.

Wybrane dla Ciebie
Podsumowali dwa lata rządów Tuska. Oto co się dzieje z gospodarką
Podsumowali dwa lata rządów Tuska. Oto co się dzieje z gospodarką
Odłożyła na emeryturę 350 tys. zł. Pieniądze przejął ZUS. RPO komentuje
Odłożyła na emeryturę 350 tys. zł. Pieniądze przejął ZUS. RPO komentuje
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 11.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 11.12.2025
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 11.12.2025
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 11.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 11.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 11.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 11.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 11.12.2025
"Złote karty" z wizerunkiem Trumpa. Rusza składanie wniosków
"Złote karty" z wizerunkiem Trumpa. Rusza składanie wniosków
Wraca spór z Czechami. Domagają się od Polski działań
Wraca spór z Czechami. Domagają się od Polski działań
Media: USA proponują przywrócenie dostaw rosyjskiej energii do Europy
Media: USA proponują przywrócenie dostaw rosyjskiej energii do Europy
Amerykanie przejęli tankowiec. Prokurator generalna ujawnia szczegóły
Amerykanie przejęli tankowiec. Prokurator generalna ujawnia szczegóły
ZUS wkracza do akcji. Domaga się zwrotu zasiłków sprzed lat
ZUS wkracza do akcji. Domaga się zwrotu zasiłków sprzed lat
Trump: CNN musi zostać sprzedana
Trump: CNN musi zostać sprzedana