Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

FedEx Express wprowadził możliwość odbioru przesyłek w salonikach Kolportera

2
Podziel się:

FedEx Express wprowadził nowe możliwości dla klientów sklepów internetowych w Polsce, uruchamiając punkty odbioru osobistego w salonikach firmy Kolporter, podała firma.

FedEx Express wprowadził możliwość odbioru przesyłek w salonikach Kolportera

"Usługa FedEx Direct2Retail daje klientom e-sklepów możliwość zamówienia przesyłki do jednego z ponad 600 salonów prasowych Kolportera, rozmieszczonych na terenie całej Polski. Nowe rozwiązanie zapewnia wygodę i elastyczność zarówno biznesom jak i klientom indywidualnym oraz umożliwi odbiór przesyłek w bezpiecznym i wskazanym przez odbiorcę punkcie. Usługa obejmuje przesyłki o wadze do 10 kg i maksymalnych wymiarach 30x40x50 cm. Paczka dostarczona do wybranej lokalizacji Kolportera poczeka na odbiór cztery dni robocze, a o jej doręczeniu klient może zostać powiadomiony za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, w tym wiadomości e-mail i SMS. Każdy z punktów obsłuży również pobrania gotówkowe do 3 tys. zł" - czytamy w komunikacie.

Dostawcą rozwiązań technologicznych, leżących u podstaw nowej usługi jest firma Sendit - polska spółka specjalizująca się w systemach technologicznych dla sektora e-commerce, podano także.

FedEx Express to największa na świecie firma świadcząca usługi przewozów ekspresowych, oferująca transport do ponad 220 państw i terytoriów na całym świecie.

Kolporter to największy dystrybutor prasy w Polsce, z ok. 58-proc. udziałem w rynku. Z 17 oddziałów terenowych codziennie dostarcza prasę do ok. 22 tysięcy punktów sprzedaży detalicznej i 3 500 prenumeratorów. Spółka wprowadziła również przed ponad 20 laty na polski rynek nowy format sklepów - saloniki prasowe. Dziś sieć saloników Kolportera liczy około 700 punktów.

Sendit to największy w Polsce pośrednik usług kurierskich. Platforma Sendit.pl umożliwia zamawianie usług kurierskich na terenie kraju oraz korzystanie z rozwiązania typu "click&collect", czyli zintegrowanych na jednej mapie ponad 29 000 punktów nadawczo-odbiorczych w całej Polsce.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(2)
marteniuk
4 lata temu
I bardzo dobrze bo ceny mają korzystne i często korzystam z ich usług, nawet widzę po swoich klientach, że najczęściej go wybierają. Przy prowadzeniu sklepu internetowego dzięki narzędziu od bazoi.io potrafię określić preferencje klientów nawet jeżeli chodzi o wybór sposobu wysyłki. Wiele niesie to ze sobą korzyści.
Natalia Szewc...
4 lata temu
Ale nowość! Naprawdę nic nowego nie odkryliscie bo ta forma od lat cieszy się popularnością na Zachodzie! Tym lepiej bo nie trzeba będzie spędzić pół życia na poczcie polskiej, która robi jaja że swoich klientów. Co za dziwny kraj ta Polska.