Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Google wprowadziło nowe opcje w Google Maps we współpracy m.in. z Booksy

2
Podziel się:

Google wprowadził nowe funkcje na Mapach Google oraz w wyszukiwarce, dzięki którym przedsiębiorcy mogą informować swoich klientów o nowych opcjach swojej działalności oraz możliwościach wsparcia ich biznesów, podał koncern. Wśród partnerów globalnego wdrożenia nowych funkcji znalazła się również polska firma Booksy.

Google wprowadziło nowe opcje w Google Maps we współpracy m.in. z Booksy
(Getty Images)

"Aby dostosować się do trudnych warunków prowadzenia biznesu w czasach pandemii, przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po narzędzia cyfrowe. Według opublikowanego niedawno raportu Connected Commerce Council, 1 na 3 właścicieli małych firm twierdzi, że bez pomocy narzędzi cyfrowych zmuszony byłby zamknąć firmę lub ograniczyć jej działalność" - czytamy w komunikacie.

Dzięki nowym funkcjom Google ułatwia klientom nie tylko odkrywanie usług online, ale również proces rezerwacji spotkań. Zarezerwuj z Google to bezpośrednia rezerwacja usług online z profilu firmy w Google.

"Dzięki temu rozwiązaniu firmy, które korzystają z Booksy mogą oferować możliwość jeszcze prostszej rezerwacji online bezpośrednio w swoich profilach Google Moja Firma. Dotyczy to lokalnych biznesów z branży beauty, ale również dużych instytucji finansowych, jak Alior Bank" - powiedział Stefan Batory z Booksy, cytowany w komunikacie.

Kolejna wprowadzona funkcja daje przedsiębiorcom posiadającym konto w Google Moja Firma możliwość szybkiego poinformowania klientów o nowościach w swojej ofercie. Już niebawem firmy będą mogły dodawać do swoich wizytówek takie propozycje, jak "zajęcia online" i "spotkanie online", podano także.

Od początku trwania pandemii Google sukcesywnie udostępnia nowe narzędzia, które pomagają biznesom informować klientów o tym, jak i kiedy działają. Niezależnie od branży wszystkie podmioty mają możliwość oznaczania się jako tymczasowo zamknięte, jak również aktualizowania informacji o ponownym otwarciu, nowych godzinach działania oraz dodatkowych komunikatów dotyczących COVID-19, podano także.

Ponadto Google dodał opcje takie, jak "dostawa pod drzwi", "brak konieczności kontaktu z dostawcą" i "możliwość konsumpcji w lokalu", aby restauracje mogły w łatwy sposób udostępnić wszystkie ważne dla klientów informacje na swoich profilach biznesowych, zarówno w wyszukiwarce, jak i Mapach.

"Aby pomóc lokalnym biznesom oraz społecznościom, które chcą je wspierać, Google wprowadził nowe rozwiązania, udostępniając firmom w 24 krajach dodawanie linków do darowizn oraz kart podarunkowych do ich profili biznesowych na Mapach. W przypadku darowizn firma współpracuje z PayPal i GoFundMe, zaś jeśli chodzi o karty podarunkowe czy vouchery, właściciele firm mogą przekierowywać klientów bezpośrednio do odpowiedniej zakładki na swojej stronie lub łączyć do ofert jednego z certyfikowanych partnerów (np. Square, Toast, Clover czy Vagaro)" - czytamy dalej.

Google jest globalnym liderem technologicznym, skupiającym się na dostarczaniu rozwiązań, które ułatwiają dostęp do informacji.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(2)
dev
4 lata temu
Przepraszam bardzo co Booksy ma wspólnego z tymi zmianami? :)
Leon Z
4 lata temu
Polska jest chyba jedynym krajem w którym zmieniono głos nawigacji z miłego, kobiecego, na ekstremalnie drażniący, męski i w dodatku z poważna wadą wymowy. Nie da się tego słuchać. Zmieniłem na wersję anglojęzyczną.