Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Haitong Bank: Rynek reklamy ogółem wzrośnie o 3,5%, reklamy TV - o 2% w 2020 r.

0
Podziel się:

Wzrost rynku reklamy ogółem wyniesie w przyszłym roku 3,5% r/r, a reklam telewizyjnych - 2% r/r, przewiduje Haitong Bank.

Haitong Bank: Rynek reklamy ogółem wzrośnie o 3,5%, reklamy TV - o 2% w 2020 r.

"W 2020 r. wpływy z transmisji i reklam mogą wzrosnąć dzięki wydarzeniom sportowym, takim jak piłkarskie Euro 2020 i Igrzyska Olimpijskie w Tokio. Analitycy Haitong Banku uważają, że Euro 2020 powinno pozytywnie wpłynąć na rynek dzięki zakwalifikowaniu się do turnieju polskiej reprezentacji. Piłkarskie Mistrzostwa Świata w Rosji w 2018 r. przyniosły rynkowi reklam telewizyjnych ok. 120 mln zł i 200 mln zł dla rynku reklam ogółem. Analitycy zauważają jednak, że Euro 2020 i Igrzyska Olimpijskie w Tokio będą transmitowane tylko przez telewizję publiczną, więc ona będzie głównym beneficjentem. Haitong Bank przewiduje w 2020 r. wzrost rynku reklam ogółem o 3,5% r/r, a reklam telewizyjnych o 2% r/r" - czytamy w komunikacie poświęconym rekomendacjom banku.

Od początku roku do końca września 2019 r. wartość rynku reklamy telewizyjnej spadła o 0,7% r/r, podczas gdy w samym III kw. 2019 r. wzrosła o 1,9% r/r, podano także.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)