Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Liczba kart SIM Orange Polska: +3,5% r/r, ofert konwerg.: +8,3% w III kw.

0
Podziel się:

Liczba kart Sim w sieci Orange Polska wzrosła o 3,5% r/r do 15 669 tys. na koniec III kw. 2020 r., zaś liczba indywidualnych klientów ofert konwergentnych zwiększyła się w tym czasie o 8,3% r/r do 1 441 tys., podał operator.

Liczba kart SIM Orange Polska: +3,5% r/r, ofert konwerg.: +8,3% w III kw.

Liczba usług telefonii komórkowej w segmencie post-paid wzrosła w tym czasie o 6,1% r/r do 10 749 tys. (w tym telefony komórkowe: 7 985 tys., internet mobilny: 777 tys.), zaś w segmencie pre-paid zmniejszyła się o 1,8% r/r do 4 920 tys.

Liczba stacjonarnych dostępów szerokopasmowych (rynek detaliczny) wzrosła w III kw. br. o 2,8% r/r do 2 662 tys., w tym liczba łączy światłowodowych - o 40% r/r do 662 tys.

Liczba stacjonarnych łączy głosowych (rynek detaliczny) w tym czasie spadła o 7,7% r/r do 2 941 tys.

"Bardzo dobre wyniki komercyjne w usługach światłowodowych i komórkowych:

przyrost o 8% r/r liczby indywidualnych klientów ofert konwergentnych, +31 tys. przyłączeń netto w III kw.

wzrost ARPO z usług konwergentnych o 2% r/r

przyrost o 3% r/r łącznej liczby klientów stacjonarnego internetu, +24 tys. przyłączeń netto w III kw.

wzrost ARPO z usług wyłącznie stacjonarnego internetu o 6,3% r/r

przyrost o 40% r/r liczby klientów usług światłowodowych, +54 tys. przyłączeń netto w III kw. (najlepszy wynik kwartalny w historii)

przyrost o 4% r/r liczby klientów komórkowych abonamentowych usług głosowych, +110 tys. przyłączeń netto w III kw." - czytamy w komunikacie.

Liczba klientów usług TV wyniósł 1 001 tys. na koniec III kw. br. wobec 996 tys. kwartał wcześniej i 521 tys. na koniec 2019 r.

"Nasze wyniki komercyjne w trzecim kwartale były szczególnie dobre zarówno w usługach stacjonarnych i komórkowych usługach abonamentowych. W segmencie internetu stacjonarnego, liczba przyłączeń netto była najwyższa od prawie dwóch lat, do czego przyczynił się świetny wynik w usługach światłowodowych. Liczba aktywacji netto tych usług wyniosła 54 tys., co stanowi najlepszy jak dotąd wynik kwartalny. To konsekwencja z jednej strony dużego popytu wśród klientów, a z drugiej - poprawy naszych umiejętności sprzedażowych i usprawnienia procesu inwestycyjnego. Klienci usług światłowodowych stanowią już jedną czwartą całkowitej bazy klientów stacjonarnego dostępu szerokopasmowego" - skomentował prezes Julien Ducarroz, cytowany w komunikacie.

"Jesteśmy przekonani, że w Polsce istnieje jeszcze duży potencjał rynkowy dla sieci światłowodowej i rozważamy jej dalszą rozbudowę w innym modelu poprzez projekt FiberCo. W komórkowych abonamentowych usługach głosowych, liczba przyłączeń netto wyniosła 110 tys. i była najwyższa od wielu kwartałów, na co złożyły się bardzo dobre wyniki zarówno na rynku konsumenckim jak i biznesowym, będące efektem dużego popytu oraz niskiego wskaźnika rezygnacji z usług" - dodał.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do internetu, TV oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP). Spółka jest notowana na GPW od 1998 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)