Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Movie Games miało 0,23 mln zł zysku netto w II kw. 2019 r.

0
Podziel się:

Movie Games odnotowało 0,23 mln zł zysku netto w II kw. 2019 r. wobec 0,52 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Movie Games miało 0,23 mln zł zysku netto w II kw. 2019 r.

Zysk operacyjny wyniósł 0,27 mln zł wobec 0,52 mln zł zysku rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,06 mln zł w II kw. 2019 r. wobec 1,25 mln zł rok wcześniej.

W I-II kw. 2019 r. spółka miała 0,68 mln zł zysku netto w porównaniu z 0,4 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 2,45 mln zł w porównaniu z 1,82 mln zł rok wcześniej.

"Wypracowane przez Movie Games wyniki w pierwszym półroczu 2019 roku są zgodne z naszymi założeniami, przyjęty na początku roku plan wykonaliśmy w 100%. W ostatnich miesiącach konsekwentnie realizowaliśmy politykę optymalizacji kosztów, jednocześnie generowaliśmy przychody z gier wydanych wcześniej, w tym np.: Lust For Darkness, czy Plane Mechanic Simulator. Przed nami długo oczekiwana przez graczy premiera - The Beast Inside. Grę planujemy wypuścić jeszcze w III kwartale br." - poinformował dyrektor finansowy Movie Games Tomasz Supeł, cytowany w komunikacie.

Gra The Beast Inside w kwietniu 2018 roku zebrała ponad 83,7 tys. CAD na Kickstarterze, generując jednocześnie duże zainteresowanie pośród społeczności graczy, a także mediów branżowych na całym świecie. Twórcą gry jest Illusion Ray,studio specjalizujące się m.in. w produkcji filmów, które doświadczenie przy tworzeniu gier zdobywało m.in. w Farm 51 czy Fuero Games, podano także.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu prac nad BeastInside. To niezwykły tytuł, który łączy w sobie cechy klasycznego horroru oraz niepokojącego thrillera. Wyjątkowa historia, która z pewnością przyprawi graczy o dreszcze, a także wysoka jakość wykonania to ogromne atuty tej produkcji. Poziom wishlisty dynamicznie rośnie, spodziewamy się, że w dniu premiery gry, liczba chętnych użytkowników, którzy zechcą ją nabyć będzie znacznie większa" - dodał prezes Movie Games Mateusz Wcześniak, cytowany w komunikacie.

W sierpniu Movie Games zdecydowało o rozpoczęciu działalności portingowej (dostosowanie technologiczne gry do wymagań konkretnej platformy oraz pełen całościowy proces jej wydania). Spółka będzie zajmowała się głównie portingiem gier, których jest wydawcą lub producentem. Pierwszym projektem w modelu portingowym będzie Plane MechanicSimulator. Movie Games zakłada również produkcję gier dedykowanych wyłącznie Nintendo Switch na dalszym etapie rozwoju spółki, dodano także.

"Mamy właściwe kompetencje i duże doświadczenie, które na obecnym etapie pozwalają nam na dywersyfikację działalności - poza produkcją i wydawnictwem gier, od teraz będziemy je także dostosowywać technologicznie do wymagań konkretnej platformy. W pierwszej kolejności zajmiemy się portingiemgier własnych, ale w dłuższej perspektywie chcemy rozwinąć tę usługę także na rzecz innych studiów. Patrząc na dotychczasowe sukcesy naszych produkcji na Nintendo Switch - Lust for Darkness czy VSR: Void Sapce Racing, wierzymy, że obszar portingowy przyniesie nam dodatkowe przychody dla spółki" - wskazał prezes Movie Games.

Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Aleksego Uchańskiego i Mateusza Wcześniaka. Inwestorami w spółce są PlayWay - producent i wydawca gier komputerowych notowany na GPW w Warszawie oraz Fundusz Stabilnego Rozwoju. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły deweloperskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, małopolskim i na Śląsku. Spółka debiutowała na NewConnect w grudniu 2018 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)