Emitent prowadzi współpracę z kontrahentami z krajów Unii Europejskiej, wśród których główną rolę odgrywają firmy: Bioline Products oraz Brainway Inc., z którymi Spółka ma podpisaną umowę na wyłączność. Dystrybuowane w ramach „ekskluzywnego” przedstawicielstwa na teren Polski preparaty są kierowane do hurtowni farmaceutycznych, aptek, sklepów zielarsko-medycznych i innych partnerów z branży w całej Polsce, skąd następnie trafiają do finalnego nabywcy. Produkty cieszą się wysoką renomą ze względu na ich innowacyjność i oryginalny skład. Kluczową rolę odgrywa jednakże ich zdrowotne zastosowanie. Oferowane produkty polepszają nastrój i dobre samopoczucie, wspomagają naturalną pracę jelit, obniżają poziom cukru we krwi, wspomagają walkę z nadwagą a także z bezsennością, oczyszczają organizm z toksyn i substancji szkodliwych. W ramach przedstawionej przez Spółkę oferty znajdują się produkty starannie dobrane i wyselekcjonowane, które wypełniają luki rynkowe w swoich
kategoriach.
Strategia rozwoju
Sporządzona strategia oparta została o kilka kluczowych kwestii, których sprawne i skuteczne wykonanie pozwoli Spółce na dynamiczny rozwój, zapewniając przedsiębiorstwu silną pozycję rynkową w przyszłości:
- Zwiększenie poziomu sprzedaży;
- Wprowadzanie na rynek produktu EnteroZoo jako produktu weterynaryjnego;
- Zmiana statusu produktu Enterosgel z suplementu diety na wyrób medyczny;
- Wzbogacenie asortymentu oferowanych produktów o kosmetyki firmy Aloveria ( grupa 12 produktów);
- Wprowadzanie na rynek suplementów diety firmy Brainway (grupa 5-8 suplementów);
- Sprawne przeprowadzanie działań marketingowych.
opracowanie: www.newconnect.info na podstawie www.newconnect.pl