Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

R22 miało 6,79 mln zł zysku netto, 16,77 mln zł zysku EBIT w r.obr. 2017/2018

0
Podziel się:

R22 odnotowało 6,79 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w r.obr. 2017/2018 (zakończonym 30 czerwca br.) wobec 4,26 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Zysk netto ogółem z działalności kontynuowanej wyniósł 10,65 mln zł wobec 7,34 mln zł rok wcześniej.

R22 miało 6,79 mln zł zysku netto, 16,77 mln zł zysku EBIT w r.obr. 2017/2018

Zysk operacyjny wyniósł 16,77 mln zł wobec 13,85 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 110,6 mln zł w 2017/2018 wobec 74,11 mln zł rok wcześniej.

"W minionym roku finansowym zanotowaliśmy bardzo dobre wyniki finansowe, na każdym z poziomów zanotowaliśmy wysoką dwucyfrową dynamikę wzrostu. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły w omawianym okresie 110,6 mln zł wobec 74,1 mln zł w roku poprzednim, co przekłada się na wzrost o 49,3%. Wynik EBITDA ukształtował się na poziomie 25,2 mln zł i zwiększył się w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku o 28,4%. Uwzględniając wyniki przejętych spółek w analizowanym okresie, przed objęciem nad nimi kontroli oraz wyłączając koszty jednorazowe,wynik EBITDA wynosi 30,9 mln zł i jest wyższy o 17,9% niż rok wcześniej. Największy wzrost zanotowaliśmy na poziomie zysku netto,gdzie uzyskaliśmy blisko 64-proc. wzrost wyniku do poziomu 10,6 mln zł" - napisał prezes Jakub Dwernicki w liście załączonym do raportu.

W ujęciu jednostkowym strata netto w okresie 26 czerwca 2017 - 30 czerwca 2018 wyniosła 1,09 mln zł.

Grupa R22 to holding spółek technologicznych. Grupa koncentruje się na skalowalnych usługach oferowanych w modelu abonamentowym oraz SaaS (ang. Software as a Service), prowadząc działalność w ramach całego łańcucha wartości - od tworzenia własnych rozwiązań, przez ich utrzymanie od strony technologicznej, po kompleksową sprzedaż i obsługę klienta.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)