Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

T-Mobile Polska celuje w umocnienie pozycji w segmencie 'fachowców'

0
Podziel się:
T-Mobile Polska celuje w umocnienie pozycji w segmencie 'fachowców'

T-Mobile Polska rozpoczyna zmiany w ofercie, celując w umocnienie pozycji w segmencie małego biznesu, przez koncentrację na "fachowcach", poinformowała kierownik działu marketingu VSE/SOHO Marta Szwakopf. Operator nie tylko chce pozyskiwać w ten sposób nowych klientów, ale również umocnić lojalność dotychczasowej bazy. Kolejne zmiany w innych segmentach mają nastąpić od początku przyszłego roku.

"Celem jest wygrać w tym segmencie i mamy do tego kompetencje. Ostatnio w gospodarce rośnie popyt na fachowców, a jednocześnie stanowią oni 30% rynku MSP. Kolejne 30% to 'aktywni optymiści', czyli polska klasa twórcza, budująca swoje biznesy niejednokrotnie na bazie wcześniejszych doświadczeń w korporacji. Jest potrzeba docenienia szczególnie grupy 'fachowców'" - powiedziała Szwakopf podczas spotkania z dziennikarzami.

Wskazała, że obecnie jest 7,5 mln aktywnych kart SIM w segmencie B2B. Operator szacuje swój udział w tym segmencie na 30%.

Operator przygotowuje m.in. w swoich salonach stanowisko przeznaczone dla klientów z małego biznesu oraz usprawnienie obsługi na infolinii. Dodatkowe korzyści otrzymają również stali, długoterminowi klienci.

"Stawiamy sobie równocześnie za cel promowanie 'fachowców' w społeczeństwie. To będzie najsilniejsza kampania skierowana do MSP, jaka kiedykolwiek powstała" - dodała kierownik działu marketingu VSE/SOHO T-Mobile Polska.

Prezes operatora Adam Sawicki wskazał, że T-Mobile Polska był dotychczas skoncentrowany na rollout sieci, czy "zmienianiu systemów".

"Teraz chcemy słuchać klientów i temu mają być podporządkowane kolejne zmiany w firmie, które nadejdą od początku przyszłego roku. Badania pokazują, że 40% klientów czuje się niezadowolona, czy zaniedbana. Składamy zobowiązanie, że zmiany te będą zauważalne. Segment MSP to początek zmian" - podsumował prezes T-Mobile Polska.

Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom, do której należą m.in. T-Mobile i T-Systems.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)