Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Przemysław Ciszak
|
aktualizacja

Carrefour wykorzysta niszę po Piotrze i Pawle. Idzie po premium

4
Podziel się:

Sieć Piotr i Paweł w ostatnim roku straciła kilkadziesiąt sklepów. Carrefour natomiast rozwija swoje formaty i już sięga po klientów z grubszym portfelem.

Carrefour Polska otworzył 101 nowych sklepów.
Carrefour Polska otworzył 101 nowych sklepów. (East News)

Nowe produkty, świeże warzywa i owoce, umowy farmerskie oraz kolejne formaty sieci Carrefour wskazują, że firma coraz skuteczniej zajmuje pozycje, które do tej pory zajmowała poznańska spółka Piotr i Paweł – pisze portal dlahandlu.pl.

Podczas gdy polski market ma problemy i w ostatnim roku zlikwidował kilkadziesiąt swoich sklepów, francuska firma odnotowuje wzrosty.
Pod marką Carrefour w Polsce funkcjonuje 89 hipermarketów, ponad 150 supermarketów i około 600 sklepów convenience – wylicza portal.

Na tle tych formatów wyróżnia się stołeczny Carrefour Promenada. Sklep ma odmienny wystrój, oferuje wyrafinowane produkty, w środku jest też restauracja.

Zdaniem ekspertów pytanych przez portal dlahandlu.pl, przy problemach sieci Piotr i Paweł, Carrefour ma szansę stać się brandem economy-premium.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(4)
mbs
3 lata temu
Super sklep. Robię tam często zakupy.
obiektywnie
5 lata temu
W Carrefourze jest syf....
pascal cracq
5 lata temu
kolejny sponsorowany artykuł !
ewa
5 lata temu
Carrefour jest w moim mieście ok 15 lat, do tej pory jakoś nie wyróżniał się specjalnie, a teraz stwierdzam ,że asortymentem ,wyborem przebija i to bardzo mocno inne markety. Ogromny wybór w zasadzie wszystkiego.