Notowania

gospodarka
27.05.2019 10:23

Facebook łączy się z Booksy. Ogromna szansa dla polskiej firmy

Popularny serwis społecznościowy łączy się z polską platformą Booksy, służącą do rezerwacji terminów wizyt online.

Podziel się
Dodaj komentarz
(flickr.com)
Booksy to startup za którym stoi Stefan Batory. Pomaga on umawiać się na wizyty np. u fryzjera. (Fot: downloadsource.fr/Flickr, licencja CC BY 2.0)

Nową funkcję spotkań, zintegrowaną z Booksy, przedstawiono na konferencji prasowej Facebooka pod koniec kwietnia. Oficjalnie uruchomiono ją 24 maja.

Umożliwia ona rezerwację wizyt online 24 godziny na dobę, komunikację z klientami oraz wirtualny kalendarz, do którego wgląd mają klienci. Biznesowi partnerzy Booksy, którzy zdecydują się na integrację z Facebookiem otrzymują też cennik usług ze zdjęciami własnych prac i automatyczne przypomnienia o wizytach.

Oglądaj też: Jakich inwestycji nie sfinansuje BNP Paribas? Prezes odpowiada

- Nasze badania pokazują, że 75 proc. firm w branży zdrowie i uroda nadal opiera się na wiadomościach tekstowych i rozmowach telefonicznych, w celu planowania spotkań. Ze względu na ogromny zasięg i wpływy Facebooka oczekujemy, że ten nowy produkt pomoże przekonać dziesiątki tysięcy sprzedawców do korzyści płynących z rezerwacji i zarządzania spotkaniami online - powiedział na konferencji prasowej Stefan Batory, założyciel Booksy.

Integracja z Facebookiem to kolejna duża umowa partnerska, zawarta przez Booksy. W 2018 roku aplikacja została zintegrowana z serwisem Instagram, w ramach pilotażowego programu.

Booksy jest jednym z największych serwisów umożliwiających rezerwację wizyt online. Korzystają z niego m.in. osobisty fryzjer Barracka Obamy czy stylistka Beyonce Kim Kimble. Miesięcznie klienci na całym świecie dokonują około 3 mln rezerwacji przez Booksy.

W zeszłym roku w Booksy otrzymała dofinansowanie na kwotę 49,3 mln zł. Wśród inwestorów znaleźli się brytyjski fundusz Piton Capital czy Sebastian Kulczyk. Polski startup założyli Stefan Batory i Konrad Howard, czyli twórcy m.in. iTaxi, aplikacji do zamawiania taksówek. Produkt najpierw wprowadzono na rynek amerykański w 2017 r. Jednak szybko stał się on numerem jeden na świecie jeśli chodzi o aplikację, służących do zamawiania wizyt.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Tagi: gospodarka, wiadomości, internet
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
29-05-2019

WetoldSzanuję Kulczyka za inwestycję w polskie startupy. Dla Booksy to dobra możliwość rozwoju

Rozwiń komentarze (1)