Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Sebastian Ogórek
Sebastian Ogórek
|
aktualizacja

Promocja Biedronki z błędem technicznym. UOKiK trzyma stronę klientów

- Liczę na to, że Jeronimo Martins podejdzie do tej sytuacji prokonsumencko - tak błąd w promocji Biedronki skomentował prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny. Przypomnijmy, że w weekend błąd techniczny spowodował zamieszanie w sklepach sieci. Zamiast trzech najtańszych produktów system "zerował" ceny najdroższych produktów. - Traktuję to jako ryzyko leżące po stronie przedsiębiorcy, które firma powinna wziąć na siebie - stwierdził prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. I że zarówno konsumenci, jak i pracownicy sklepu nie powinni być przymuszani do zwrotu towaru. - Nie zapominajmy, że pracownicy sklepu są również jego konsumentami - zwraca uwagę Tomasz Chróstny.

KOMENTARZE
(68)
Ilona
4 lata temu
Że też żaden z pracowników nie zwrócił na to uwagi. Przy pierwszym kliencie przecież musiało być to widoczne. Widać pracownikom nie zależy całkiem. Żenada
Tox
4 lata temu
Centralnie zablokowana cena, pracownik może tylko zasygnalizować, ale przy takim natłoku pracy... żal tylko tego, który to zablokował:(
kokoloko
4 lata temu
Nie mogą nikomu nic nakazać oddać. Ale nagana czy dyscyplinarka za zakupy w pracy dla pracownika jak najbardziej. Tym bardziej jeżeli był jeszcze w stroju służbowym.
Prawda
4 lata temu
Klientowi odaje się różnice albo uświadamia że nie ten towar wziął co trzeba ,to teraz powinni oddać klienci .
Aga
4 lata temu
Ale o co chodzi co się stało???
...
Następna strona