Notowania

wiadomości
21.10.2016 11:51

V Kongres eHandlu - sedno branży w Katowicach

Automatyzacja, matematyka czy analityka - co w największym stopniu wpływa na skuteczność narzędzi stosowanych w ehandlu? Co aktywność mózgu klienta może powiedzieć o jego zwyczajach zakupowych?

Podziel się
Dodaj komentarz

Dziesiątki przykładów, kilkanaście marek, setki gotowych rozwiązań - wszystko to 24 prelegentów zaprezentuje podczas kolejnego Kongresu eHandlu. Już 25 października, na terenie Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach odbędzie się piąta edycja wydarzenia.

W tegorocznej odsłonie Kongresu eHandlu dowiedzieć się będzie można m.in. o tym jak stworzyć skuteczne video dla marki, jak wykorzystać customer experience czy jakich błędów z zakresu SEO trzeba unikać na każdym etapie działalności w sieci. Poza tym będzie o personalizacji, skutecznym sprzedawaniu dla miłośników mobile, konwersji i budowaniu wzrostu w ehandlu, a także wykorzystaniu potencjału rynku w B2B.

V Kongres eHandlu zorganizowany będzie w sprawdzonej formie dwudziestominutowych prelekcji, opartych wyłącznie o merytoryczną wiedzę i przykłady. Przykłady zarówno znane w świecie ehandlu, jak i te, które choć nie ujrzały jeszcze światła dziennego, stały się krokiem do sukcesu eSklepów. Organizator spotkania zadbał, aby zaproszeni na Kongres specjaliści reprezentowali różne strony ebiznesu. Dlatego w agendzie znaleźli się przedstawiciele powszechnie znanych marek, którzy wprowadzili w życie swoje śmiałe pomysły, właściciele eSklepów, pracownicy agencji świadczących usługi dla ecommerce. To, co łączy 24 specjalistów, których prezentacje będzie można zobaczyć 25 października w MCK Katowice łączy najważniejsze - żywe zainteresowanie i przywiązanie do szeroko pojętej branży ecommerce. Ogromną zaletą Kongresu eHandlu jest jak zawsze poza merytoryczną wiedzą także możliwość spotkania się i porozmawiania na żywo z praktykami, dla których ecommerce nie ma ani granic, ani tajemnic. W nieskrępowany sposób każdy z 500
uczestników kongresu może porozmawiać z interesującym go prelegentem w strefie networkingu.

**Wiedzieć więcej**

Istotą Kongresu eHandlu jest dzielenie się wysokiej jakości wiedzą, którą gwarantują eksperci pracujący w branży marketingu, social media, handlu i prawa. Agenda spotkania co roku tworzona jest w oparciu o to, co dzieje się w przestrzeni szeroko pojętej branży e-commerce. Światowe trendy, nowe przepisy, moda, możliwości, jakie dają nowe narzędzia marketingowe, a także technologie – to wszystko ma wpływ na działalność zarówno małych e-sklepów jak i wielkich sieci. Organizator Kongresu dba o to, by dostarczać wartościowe case`y nie tylko właścicielom e-sklepów, ale również przedstawicielom branży marketingowej, która oferuje rozwiązania dla e-commerce. Wszystko po to, aby być na bieżąco i poznać szeroką płaszczyznę działań środowiska, które rokrocznie w Polsce stanowi coraz większą część produktu krajowego brutto.

**100% uczestnictwa **

W trakcie Kongresu eHandlu jednocześnie na trzech scenach odbywać się będą prelekcje, ale organizator zapewnia, że decydując się na udział w jednej z nich żaden uczestnik nic nie traci. Niedługo po imprezie wszyscy otrzymają pełny dostęp do materiałów prelegentów oraz materiałów video z Kongresu.

V Kongres eHandlu jest wydarzeniem biletowanym, a ostatnim momentem do zgłoszenia chęci swojego w nim udziału jest poniedziałek 24 października. Kongres startuje we wtorek, 25 października o godzinie 10:00 w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Więcej informacji na stronie kongres-ehandlu.pl

Tagi: wiadomości, gospodarka, gospodarka polska
Źródło:
Artykuł sponsorowany
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz