Trwa ładowanie...
bEsmQmpx

Notowania

Marka – Wszystkie wiadomości

Pandemia vs przedsiębiorcze siostry. Ich EcoBobo podbija serca mam
5
03.07.2021 20:24

COVID
 / 
Pandemia vs przedsiębiorcze siostry. Ich EcoBobo podbija serca mam

Dominika i Marta Celińskie nie zamierzają dołączać do grupy firm znokautowanych przez COVID-19. Wręcz przeciwnie: dzięki akceleracji w sferze prowadzenia e-sklepu wdrożyły plan na rozwój niezależnie od rytmu lockdownów.

Liczy się głównie cena. Młodzi nie przejmują się etyką i ekologią
16
21.02.2021 14:52

MODA
 / 
Liczy się głównie cena. Młodzi nie przejmują się etyką i ekologią

Świadomość młodego pokolenia niby wzrasta, niby wiedzą, że produkcja ubrań jest szkodliwa dla środowiska, jednak gdy sami kupują ubrania aspekty etyczne i ekologiczne już nie mają znaczenia. Liczy się cena i marka.

Niemiecki dziennik: Adidas sprzedaje markę Reebok. Rozczarowanie współpracą
23
16.02.2021 18:56

ADIDAS
 / 
Niemiecki dziennik: Adidas sprzedaje markę Reebok. Rozczarowanie współpracą

Adidas wystawia na sprzedaż markę Reebok. Po 15 latach współpracy Adidas musiał przyznać, że nie udało się rozwinąć Reeboka na tyle, by dalsze utrzymywanie go miało sens.

Bać-Pol odpuszcza ws. znaku Spar. Jest porozumienie
10
10.02.2020 13:44

HANDEL
 / 
Bać-Pol odpuszcza ws. znaku Spar. Jest porozumienie

Bać-Pol ustępuje w sprawie korzystania ze znaku marki Spar w Polsce. Spółka z RPA - na mocy podpisanego właśnie porozumienia - została wyłącznym operatorem marki w naszym kraju.

WOŚP to jedna z najbardziej wartościowych polskich marek. Eksperci próbują wycenić fundację Owsiaka
538
21.01.2019 6:23

JERZY OWSIAK
 / 
WOŚP to jedna z najbardziej wartościowych polskich marek. Eksperci próbują wycenić fundację Owsiaka

Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy należy do absolutnej czołówki jeśli chodzi o polskie marki - uważają zgodnie nasi rozmówcy. Nie zaszkodzi jej nawet zamieszanie z odejściem i powrotem Jerzego Owsiaka na stanowisko prezesa.

bEsmQmpz
Lidl postrzegany lepiej niż Biedronka. Ale oba dyskonty poza czołówką
12
15.12.2018 12:44

HANDEL
 / 
Lidl postrzegany lepiej niż Biedronka. Ale oba dyskonty poza czołówką

Nike jest najlepiej postrzeganą przez klientów marką w branży handlu detalicznego w 2018 roku - wynika z raportu OC&C. Szóste miejsce w rankingu zajął Lidl, który o 3 lokaty wyprzedził Biedronkę. Lepiej postrzegane od dyskontów są m. in. Rossman, Empik, Allegro oraz IKEA.

Pomysł na biznes: Naturalne napoje herbaciane
12.07.2018 11:36

FIRMA
 / 
Pomysł na biznes: Naturalne napoje herbaciane

Naturalne napoje orzeźwiające na bazie ekstraktów herbacianych - to pomysł na biznes Małgorzaty Wujek i Michała Boreckiego, założycieli firmy Wild Grass, producenta marek ChaiKola, ChaiMate i Sobear. - Postanowiliśmy stworzyć pierwszą na świecie naturalną herbacianą kolę - mówią właściciele. Dziś w ofercie firmy znajduje się 5 gazowanych napojów. Najważniejsze to ChaiKola (połączenie herbaty i orzeszków kola) i ChaiMate (napój energetyzujący na bazie yerba mate). Wszystkie są produkowane i rozlewane na Mazowszu. - Nasze napoje wyróżnia naturalny skład, brak konserwantów i oryginalna receptura. Smaki skomponowaliśmy sami - podkreśla Michał Borecki. Wszystko zaczęło się w 2010 roku, kiedy para zdecydowała się przenieść na stałe z Warszawy na Bali. Plan nie wypalił, a właściciele postanowili nie opuszczać Indonezji do momentu stworzenia pomysłu na własny biznes. I tak powstał polski napój orzeźwiający, który dzisiaj konkuruje na półce ze światowymi koncernami. - Od trzech lat obserwujemy dynamiczny wzrost sprzedaży. W ciągu ostatnich 6 miesięcy potroiliśmy sprzedaż względem 2017 roku - wyliczają właściciele. Tylko w czerwcu firma sprzedała 600 tys. puszek. Teraz Wild Grass szykuje się na podbój zagranicznych rynków. Na początku polskie napoje pojawią się w Czechach i na Ukrainie. Kolejnym etapem będą rozmowy z kontrahentami z Chin. Zobacz nowy odcinek programu "Pomysł na biznes".

British Airways - oto ukochana marka Brytyjczyków
23.02.2016 15:52

MARKA
 / 
British Airways - oto ukochana marka Brytyjczyków

W plebiscycie przeprowadzanym przez rodzimy ośrodek badań nad markami Centre for Brand Analysis wzięło udział 2,5 tys. dorosłych mieszkańców Wielkiej Brytanii. O ich uznanie ubiegało się 1,6 tys. krajowych i zagranicznych marek.

ISIS to nie tylko grupa terrorystów. Tak firmy tracą miliardy dolarów
20.12.2015 14:41

ISIS
 / 
ISIS to nie tylko grupa terrorystów. Tak firmy tracą miliardy dolarów

Zbieżność nazw z organizacją terrorystyczną niesie ze sobą bardzo poważne skutki biznesowe.

bEsmQmpF
Najpierw planuj markę a dopiero potem biznes
20.01.2015 7:46

MARKA
 / 
Najpierw planuj markę a dopiero potem biznes

Stereotypem jest budowanie marki wokół prowadzonego biznesu. Najpierw powoływane do życia są zasoby materialne, a dopiero potem dołączane do nich niematerialne.

Obniżają aż o połowę prognozy zysku na ten rok
18.11.2014 9:10

MARKA
 / 
Obniżają aż o połowę prognozy zysku na ten rok

Notowana na NewConnect Marka jest w restrukturyzacji.

Strategia koncentracji w budowaniu marki
20.08.2014 9:45

MARKA
 / 
Strategia koncentracji w budowaniu marki

Jeżeli firma ma wizję w czym chce być najlepsza, może ukierunkować wszystkie swoje działania na te aspekty działalności

Partnerstwo marki
31.07.2014 15:45

MARKA
 / 
Partnerstwo marki

Firmy najczęściej prezentują wartościowe cechy swoich ofert i produktów. Klientów jednak bardziej interesuje jak i do czego markę wykorzystają, a nie specyfikacje techniczne produktów i usług.

bEsmQmpG
Rebranding marki - zmiana wizerunku firmy
29.06.2014 15:55

MARKA
 / 
Rebranding marki - zmiana wizerunku firmy

Przeprowadzając rebranding marki poprzez projekt logo, należy się kierować promowaniem idealnej tożsamości, czyli wizerunku najlepiej wspierającego firmę w realizacji strategii biznesowej.

Tata Zest oraz Bolt - kolejne nowości z Indii [ZOBACZ VIDEO]
05.02.2014 9:00

TATA
 / 
Tata Zest oraz Bolt - kolejne nowości z Indii [ZOBACZ VIDEO]

Stylistyka jest przyjemna i nie przeszkadza, ale jak na nasz europejski gust, finezji tu nieco brakuje. Ale do tego ten producent już nas przyzwyczaił. Czym zaskoczył?

Optimus, Frugo, Celia, Biały Jeleń. Odgrzewanie kotleta szansą na sukces?
05.12.2013 10:21

MARKA
 / 
Optimus, Frugo, Celia, Biały Jeleń. Odgrzewanie kotleta szansą na sukces?

Niejedną markę udało się reaktywować. Czy z Optimusem też się uda?

Wypuszczasz nowy produkt? Jego nazwa jest kluczowa
19.09.2013 10:49

MARKA
 / 
Wypuszczasz nowy produkt? Jego nazwa jest kluczowa

Źle wymyślona nazwa produktu może pogrążyć jego szanse na rynkowy sukces. Jej opracowanie często trwa nawet kilka miesięcy i kosztuje krocie.

Rebranding firmy. To dobry pomysł?
10.09.2013 11:40

MARKA
 / 
Rebranding firmy. To dobry pomysł?

Badania na giełdach światowych pokazały, że zmiana identyfikacji łączy się często ze zmianą strategii firmy. Skutkowało to wzrostem wartości akcji od 2 procent do 9 procent.