Marki – Wszystkie wiadomościPro-Creation bada opinie konsumentów pasty do zębówAgencja marketingu interaktywnego Pro-Creation zakończyła akcję samplingową pasty do zębów Colgate MaxWhite. Celem akcji było przeprowadzenie...04.04.2009 1:00Bluerank realizuje europejską strategię SEO dla marki MascusMascus, światowa giełda maszyn online podjęła współpracę z agencją Bluerank w zakresie działań search engine optimization, realizowanych dla...03.04.2009 1:00Entertainment&Devices Microsoft kontynuuje współpracę z Momentum WorldwideZespół Entertainment&Devices Microsoft zdecydował się powierzyć agencji phygital marketingu Momentum Worldwide dalszą opiekę nad marką Xbox w...02.04.2009 1:00OS3 dla LireneLirene powierzyła swój budżet strategii w Internecie agencji interaktywnej OS3 multimedia.31.03.2009 1:00Hypermedia wygrała w przetargu marki Hoop ColaHypermedia powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta - Hoop Polska. Agencja wygrała przetarg projektem strategii na wykorzystanie mediów...31.03.2009 1:00V2Media wchodzi na rosyjski rynekPół roku po premierze w Polsce, internetowa sieć reklamy video V2Media rozpoczyna działalność w Rosji.31.03.2009 1:00Nowy serwis marki OkocimMarka Okocim z portfela Carlsberg Polska uruchomiła nową witrynę internetową odkrywającą wszystkie warianty marki w nowej odsłonie.30.03.2009 1:00Reklamy w grach efektywniejsze od telewizyjnych?Czy brak interakcji z konsumentem może przesądzać o niższej skuteczności telewizyjnych reklam w porównaniu z marketingiem "in-game"?27.03.2009 15:10Re-Reserved od kuchniO kulisach powstania projektu oraz o filozofia działania studia Huncwot opowiadają jego założyciele.26.03.2009 15:10Europejska kampania NissanaZa internetową kampanię marki Nissan w 25 krajach Europy odpowiada agencja DNA wchodząca w skład Publicis Groupe.26.03.2009 15:10Opcom i P&G Genewa: serwis Bruno Banani Sexy MessengersKolejny etap owocnej współpracy Opcomu z Procter&Gamble Genewa - tym razem przy międzynarodowej kampanii nowego zapachu Bruno Banani - Magic...25.03.2009 15:10Czy będziemy mierzyć emocje w internecie?1 lutego 2009 rozpoczęła się oficjalnie realizacja projektu "Zbiorowe Emocje w Cyberprzestrzeni". Jego celem jest zbadanie roli zbiorowych emocji w...25.03.2009 12:10SARE - więcej usług i nowy wizerunekFrma SARE istotnie poszerza zakres świadczonych usług. Zmianom towarzyszy uruchomienie nowego serwisu oraz kampania wizerunkowa.24.03.2009 12:10Netizens dla Unilever PolskaAgencja interaktywna Netizens, na zlecenie Unilever Polska, zrealizowała serwis produktowy oraz kampanię internetową dla marki Signal.23.03.2009 15:10Poprzednia strona1...1112131415...18Następna strona