Marki – Wszystkie wiadomościFacebook dla brand managerówFacebook Marketing Solutions to nowa strona zawierająca cenne wskazówki i case studies dla brand managerów.14.04.2009 1:00Opcom wygrywa budżet marki FelixAgencja interaktywna Opcom wygrała przetarg na stworzenie strony internetowej dla marki Felix.10.04.2009 1:00Maybelline i MRM łowią trendsetterkiPo sukcesie pierwszej edycji konkursu "Trendsetterki Maybelline New York", do którego zgłosiło się pół miliona chętnych, w połowie kwietnia ruszy jego...09.04.2009 1:00Serwis dla fanów F1 od PUMYPUMA świętuje 10 lat obecności marki w sportach motoryzacyjnych.09.04.2009 1:00Adv.pl dla marki WINIARYAgencja interaktywna Adv.pl stworzyła projekt wielkanocny dla marki WINIARY zakładający wykorzystanie technologii Papervision3D oraz elementów video.08.04.2009 1:00Renault uruchamia własną telewizję internetowąFrancuski producent samochodów Renault uruchomił telewizję Renault TV, w skład której wchodzi pięć odrębnych kanałów dostępnych online.08.04.2009 1:00Next przygotował dla Levi'sa interaktywny konkursLevi Strauss Poland prowadzi kampanię reklamową wiosenno - letniej kolekcji jeansów Levi's 501. W ramach internetowych działań komunikacyjnych agencja...08.04.2009 1:00Janmedia uruchamia Hosting360.plHosting 360 to dedykowany serwis, konsolidujący ofertę hostingową Janmedia.07.04.2009 1:00K2 odsłania nowy portal PlayPortal playmobile.pl to pierwsza tak duża realizacja zespołu obsługowego K2 dla Play w tym roku, będąca wynikiem wygranego w styczniu 2009 r. konkursu...06.04.2009 1:00Euro Bank S.A. nowym klientem mailProDo grona klientów mailPro, firmy zajmującej się od kilku lat e-mail marketingiem, dołączył Euro Bank S.A.06.04.2009 1:00Pro-Creation bada opinie konsumentów pasty do zębówAgencja marketingu interaktywnego Pro-Creation zakończyła akcję samplingową pasty do zębów Colgate MaxWhite. Celem akcji było przeprowadzenie...04.04.2009 1:00Bluerank realizuje europejską strategię SEO dla marki MascusMascus, światowa giełda maszyn online podjęła współpracę z agencją Bluerank w zakresie działań search engine optimization, realizowanych dla...03.04.2009 1:00Entertainment&Devices Microsoft kontynuuje współpracę z Momentum WorldwideZespół Entertainment&Devices Microsoft zdecydował się powierzyć agencji phygital marketingu Momentum Worldwide dalszą opiekę nad marką Xbox w...02.04.2009 1:00OS3 dla LireneLirene powierzyła swój budżet strategii w Internecie agencji interaktywnej OS3 multimedia.31.03.2009 1:00Poprzednia strona1...1112131415...19Następna strona