Reklama – Wszystkie wiadomościFirmy nie mają wyboru, muszą działać w internecie- Twitter czy Facebook stają się ważnymi narzędziami marketingowymi, pozwalającymi na zbieranie informacji o klientach. Obecność w mediach...13.10.2010 6:13Polski rynek hostingu jest spóźniony o cztery lataPolska jest atrakcyjnym rynkiem dla firm hostingowych. Wciąż ponad połowa polskich firm nie ma strony internetowej. O tym, jak rozwija się polski...05.10.2010 6:08•Beata RatuszniakSpołeczności wciągają jak narkotyk. Raport Interaktywnie.comSpołeczności to hasło, które z internetem związane jest od dłuższego czasu nieodzownie. I choć już dziś lwia część internautów - w Polsce i na świecie...30.09.2010 13:20•Beata RatuszniakO2.pl kontratakuje kampanię poczty WPW radiu można usłyszeć spot promujący pocztę o2. Reklama wyraźnie nawiązuje do kampanii "A dresik na WP". O2 w nagraniu twierdzi, że e-mail to zbyt...30.09.2010 12:59•Beata RatuszniakGeolokalizacja po polsku. Meldujemy się coraz chętniejPolska podchwyciła fenomen geolokalizacji. Powstają serwisy pozwalające użytkownikom "meldować się" w wybranych miejscach i informować o tym...29.09.2010 6:04•Beata RatuszniakReklama mobilna dla punktów usługowych najbardziej opłacalna80 procent kampanii reklamowych w USA przeprowadzanych jest nie tylko w internecie, ale również mobilnie.24.09.2010 6:16•Beata RatuszniakSocial games szturmują sieć. Szybko i skutecznieDobrze przygotowana gra reklamowa powoduje lawinę dalszych użytkowników, piramidę poleceń aplikacji, a co za tym idzie - przekazu reklamowego. W...23.09.2010 6:01•Beata RatuszniakInternet połyka konkurencję. Raport Interaktywnie.comInternet powoli wygrywa z innymi mediami. W USA zgarnia z roku na rok coraz większą część reklamowych budżetów. Nie wyprzedził jedynie telewizji. W...22.09.2010 6:07•Beata RatuszniakRusza dedykowana sekcja interaktywnie.com dla IABNajważniejszym elementem sekcji jest forum ekspertów IAB skierowane do marketerów. Na podstronie użytkownicy znajdą także najistotniejsze informacje o...15.09.2010 12:40•Beata RatuszniakWielofunkcyjność prezerwatyw zdumiewaFirma Trust pokazuje zupełnie inny sposób na spożytkowanie jej produktu.03.09.2010 12:26Kolejarze chcą uporządkować reklamy na dworcachPKP S.A. chcą uporządkować reklamy na dworcach. Krokiem w tę stronę ma być rozwiązanie umowy z firmą reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, która...02.09.2010 15:441&1 wkracza do Polski. Zamierza walczyć o małe i średnie firmyZdaniem 1&1, europejskiej firmy hostingowej, w Polsce jest jeszcze miejsce na nowych graczy. Jak mówi Jörg Lammers z 1&1, nasz rodzimy rynek ma...30.08.2010 6:08•Beata RatuszniakPiękno barowego życia najlepiej widać "in slow motion"Carlton Brought pokazuje to, czego zazwyczaj oko nie dostrzega.26.08.2010 15:50Niestandardowa reklama rośnie i zyskuje zwolennikówW 2009 roku co piąta złotówka z budżetów firm przeznaczona była na reklamę niestandardową. Działania te zanotowały 8-procentowy wzrost w porównaniu do...25.08.2010 15:04•Beata RatuszniakPoprzednia strona1...1819202122...75Następna strona