Trwa ładowanie...
bEUrVZkl
Notowania

Telemarketing – Wszystkie wiadomości

"Niech pan mnie nie obraża, nie jestem botem". To usłyszymy, gdy rozmawiamy... z botem
35
02.10.2020 16:29

RODO
 / 
"Niech pan mnie nie obraża, nie jestem botem". To usłyszymy, gdy rozmawiamy... z botem

"To koniec z namolnymi telemarketerami" - brzmiały komentarze, gdy dwa lata temu wchodziło rozporządzenie RODO. Telemarketerów jest może i mniej - ale tylko dlatego, że zastępują ich boty. Jak z nimi walczyć? Prawnicy rozkładają ręce, ale internauci potrafią "oszukać system".

UODO ukarał spółkę telemarketingową za uniemożliwianie kontroli
3
02.04.2020 21:29

DANE OSOBOWE
 / 
UODO ukarał spółkę telemarketingową za uniemożliwianie kontroli

Katowicka spółka Vis Consulting musi zapłacić karę 20 tys. złotych. Urząd Ochrony Danych Osobowych wskazał, że uniemożliwiała ona przeprowadzenie kontroli. Szczególnie że w trakcie jej trwania władze spółki podjęły decyzję o likwidacji. Właściciel może też odpowiadać karnie.

"Wygrał pan garnek i voucher na wyjazd do Mielna". RODO obowiązuje, telefony się nie kończą. "Jest prosty trik"
316
01.09.2019 10:14

RODO
 / 
"Wygrał pan garnek i voucher na wyjazd do Mielna". RODO obowiązuje, telefony się nie kończą. "Jest prosty trik"

RODO miało ukrócić zapędy telemarketerów, którzy wydzwaniają do nas bez pozwolenia i kuszą darmowymi garnkami. Jednak tak się nie stało. Telemarketerzy dzwonią nawet do eksperta, który wprowadzał w Polsce RODO. - Dzwonią i będą dzwonić. Ale jest trik, aby nie dzwonili akurat do nas - mówi nam specjalista.

Netia dzwoniła bez zgody. Jest decyzja UOKiK, operator musi sypnąć groszem
2
02.07.2019 10:43

TELEMARKETING
 / 
Netia dzwoniła bez zgody. Jest decyzja UOKiK, operator musi sypnąć groszem

Netia wydzwaniała do ludzi bez ich zgody i proponowała zawarcie umowy. Dzięki decyzji prezesa UOKiK konsumenci mogą liczyć na rekompensaty. Jak je dostać i na co można liczyć? UOKiK wyjaśnia.

Sądy po stronie telemarketerów. Wolno dzwonić do klientów, ale tylko z ogólnym pytaniem
35
30.01.2019 6:46

KONSUMENCI
 / 
Sądy po stronie telemarketerów. Wolno dzwonić do klientów, ale tylko z ogólnym pytaniem

Klientów nie wolno nękać ofertami kupna "cudownej pościeli", ale telemarketer może zadzwonić z pytaniem, czy konsument jest zainteresowany wysłuchaniem ofert w przyszłości. Bo - jak wynika z wyroku warszawskiego sądu - jeśli nie spyta, to skąd ma wiedzieć, czy klienta faktycznie to nie interesuje?

bEUrVZkn
Telemarketing w Kanadzie. Jest sposób na niechciane telefony
09.04.2012 8:29

MARKETING W FIRMIE
 / 
Telemarketing w Kanadzie. Jest sposób na niechciane telefony

Najbardziej skuteczne rozwiązanie to rejestracja na do-not-call list.

Telemarketing z satelity
24.09.2007 11:43

TELEMARKETING
 / 
Telemarketing z satelity

Informacje, z których dotychczas korzystały tylko agendy rządowe, firma Geosomble udostępni firmom w celach reklamowych.