2017-01-13Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT
(...) dla budowania zaufania do niej. Ale tylko 6% uznaje swoją organizację za całkowicie bezpieczną. Źródło: spółka Programmatic: W ocenie RTB House trend zmienia zasady gry w branży reklamowej. Jak wynika z prognoz (...)2016-11-14Strata netto 4fun Media wyniosła 0,56 mln zł w III kw. 2016 r.
(...) się równocześnie rosnących przychodów pochodzących z pozostałych źródeł, tj. działalności agencji reklamowej oraz akcji specjalnych" - czytamy dalej. Grupa kapitałowa 4fun Media prowadzi działalność na rynku mediów (...)2015-10-22Mediacap chce przejść na rynek główny bez emisji akcji na przełomie 2015/2016
(...) w agencji interaktywnej The Digitals z 54,5% do 100% oraz w firmie badawczej IQS z 53% do 60%. Grupa jest też właścicielem 75% udziałów w agencji reklamowej Scholz&Friends Warszawa i 51% w spółce (...)2017-03-16Przegląd informacji ze spółek
(...) spółka w raporcie. KGHM Polska Miedź będzie kontynuować prace związane z rewizją strategii w 2017 r., podała spółka. Agencja ratingowa S&P Global Ratings przyznała rating długoterminowy na poziomie BBB (...)2017-03-14FPP:Zagraniczne inwestycje powinny zapewnić Polakom pracę i transfer technologii
(...) w Polsce. Jeden zadowolony amerykański inwestor przyciągnie kolejnych dużo skuteczniej, niż duża kampania reklamowa" - uważa Housh. Według raportu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, przygotowanego (...)2016-12-19Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT
(...) , przewidujących zaspokojenie wierzycieli poprzez sprzedaż całości przedsiębiorstwa Hawe Telekom, podała Agencja Rozwoju Przemysłu (ARP). Źródło: ISBnews Vivid Games Publishing: Wprowadził do sprzedaży swój (...)2015-04-03Reklama offline ostatecznie przegra z Internetem?
(...) . Aplikacje mobilne i nawet gry komputerowe też są już słupami reklamowymi. Marketing online to najdynamiczniej rozwijająca się dziedzina reklamy. Powstają nowe przekazy i narzędzia, które zastępują najbardziej (...)2014-10-10Reklama kłamie! Ale co to nas obchodzi
(...) zawodowo związany z rynkiem reklamowym. Kompozytor, instrumentalista oraz zapalony podróżnik. Co tydzień w piątek w serwisie Manager.Money.pl pisać będzie felietony o wszystkim, co jest związane (...)2016-06-17Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT
(...) Agencji Internet "PAI" sieci telekomunikacyjne z 17 tys. abonentów za 17,22 mln zł brutto, podała spółka. Nabycie sfinansowane jest emisją 3,5 mln akcji po 4 zł sztuka, które objęła PAI, o czym (...)2016-07-11Budżet obywatelski w Krakowie. Wygrały szybowce, bo ktoś sfałszował głosy?
(...) podejrzenia i wątpliwości kierowali do urzędu drogą e-mailową do 15 lipca. Aeroklub wyjaśnia Tymczasem krakowski aeroklub broni się, twierdząc, że owszem, zatrudnił agencję reklamową do promocji projektu (...)2016-11-14PMPG Polskie Media podtrzymują prognozy na 2016 r.
(...) Grupy, podano również. PMPG Polskie Media to spółka holdingowa działająca na rynku mediów tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost - wydawca tygodnika (...)2016-09-26Najbogatsze Polki i ich historie. Oto ranking tygodnika "Wprost"
(...) Jakobson. Do Polski ściągnęła także firmę kurierską DHL i agencję reklamową Ogilvy & Mather, dopiero później razem z mężem postawiła na rynek nieruchomości. W 2001 roku Podniesińscy uruchomili Centrum (...)2017-02-08Kolejna część âGwiezdnych wojenâ to za mało. Zyski Disneya spadły
(...) przychody reklamowe, szczególnie z meczów ligi futbolu amerykańskiego z collegów. Te transmituje kanał sportowy ESPN, należący do Disneya. W czwartym kwartale odbyły się po prostu trzy mecze mniej, niż rok (...)2017-02-03Snapchat na giełdzie? Dwaj młodzi miliarderzy idą w ślady Zuckerberga
(...) społecznością, która może w przyszłości powalczyć o dominację na rynku - skomentował informacje o ofercie publicznej Martin Sorrel, szef reklamowego holdingu WPP, cytowany przez "New York Times". Snapchat (...)2015-10-22Grupa k2 oczekuje poprawy r/r w 2015, pokaże kierunki rozwoju pod koniec XI
(...) powinien zakończyć się generalnie na wyższym poziomie niż poprzedni. W poszczególnych segmentach ta dynamika będzie inna, bo są one na zróżnicowanych etapach rozwoju. Agencja interaktywna będzie rosnąć (...)wstecz | 12| 13| 14| 15| 16| 17| 18| 19| 20| 21| ... +10| 29 | dalej |