2015-04-15Wyborcze obietnice za ponad 100 mld złotych
(...) mld zł (przy założeniu, że co najmniej 50 proc. osób w wieku powyżej 60 i 65 lat zdecydowałaby się na pozostanie na rynku pracy). Według Kuczyńskiego pomysł Andrzeja Dudy powołania rzecznika klientów (...)2015-02-19Wyniki Netii za czwarty kwartał niższe od prognoz
(...) usług opartych o dostęp regulowany (WLR). Spadek liczby aktywnych usług był w dalszym ciągu skoncentrowany w podsegmencie klientów indywidualnych - B2C (Home) i w obszarze stacjonarnych usług głosowych (...)2015-11-10Zysk netto PGE wzrósł r/r do 1029 mln zł w III kw. 2015, konsensus: 971 mln zł
(...) wcześniej. Grupa kapitałowa PGE jest liderem sektora z ok. 40-proc. udziałem w rynku wytwarzania konwencjonalnego, 30-proc. w sprzedaży dla klientów końcowych (5,2 mln odbiorców indywidualnych i biznesowych (...)2015-11-10PGE liczy na dodatkowe 500 mln zł finansowania z BGK, rozmawia z EBOR
(...) kapitałowa PGE jest liderem sektora z ok. 40-proc. udziałem w rynku wytwarzania konwencjonalnego, 30-proc. w sprzedaży dla klientów końcowych (5,2 mln odbiorców indywidualnych i biznesowych) oraz ok. 12-proc (...)2015-11-10PGE rozmawia z SRK o kopalni Makoszowy
(...) z ok. 40-proc. udziałem w rynku wytwarzania konwencjonalnego, 30-proc. w sprzedaży dla klientów końcowych (5,2 mln odbiorców indywidualnych i biznesowych) oraz ok. 12-proc. w OZE. Spółka jest notowana (...)2015-11-10Cybermafia coraz większym problemem
(...) . Technologie cyfrowe znacznie zwiększyły potencjał dla rozwoju innowacji. Przedsiębiorstwa, rządy oraz indywidualni użytkownicy skupili się na korzyściach, jakie płyną z rozwoju e-świata. Tymczasem w dobie (...)2015-11-10PGE zakłada, że capex na 2016 r. będzie porównywalny z tegorocznym
(...) w segmencie wytwarzania. Grupa kapitałowa PGE jest liderem sektora z ok. 40-proc. udziałem w rynku wytwarzania konwencjonalnego, 30-proc. w sprzedaży dla klientów końcowych (5,2 mln odbiorców indywidualnych (...)2014-05-21Jak ocenić działalność marketingową na Facebooku? Trzy proste wskaźniki.
(...) stronie. 2) Ruch organiczny i liczba potencjalnych klientów Co to jest? W ostateczności, media społecznościowe służą do osiągnięcia realnych celów biznesowych. Prowadzenie działalności marketingowej (...)2015-04-30Domeny branżowe zyskują coraz większą popularność
(...) branżowej ułatwia klientom dotarcie do odpowiedniego dostawcy. Pełnią one rolę podobną do drogowskazu. Na przykład: firma Proinfo wykonuje usługi informatyczne, ale taką samą nazwę może posiadać agencja (...)2015-04-29Art Banking. Ile można zarobić na inwestowaniu w dzieła sztuki?
(...) je w ramach private bankingu, ale nie tylko. Taka profesjonalna pomoc obejmuje fachowe doradztwo w kolekcjonowaniu dzieł sztuki od A do Z. I tak klient otrzymuje ogólną ocenę sytuacji na rynku, wycenę, kontrolę (...)2015-02-12W banku SMART można się zalogować głosem
(...) . Klient zostanie trzykrotnie poproszony o wypowiedzenie krótkiego hasła, które późniejbędzie powtarzać przy każdym logowaniu."Oprócz wygody biometria głosowa oferuje także nieosiągalny do tej pory poziom (...)2015-07-23Jak kluby sportowe mogą wykorzystać potencjał aplikacji mobilnych?
(...) . Już sama aplikacja pozwala na zwiększony kontakt z potencjalnym klientem. Aktualności napisane w odpowiedni sposób mogą przekazywać treści związane z marką - sponsorem drużyny. Aplikacja to również dobre miejsce (...)2015-11-04Przegląd prasy
(...) wyłącznie rolnicy indywidualni, którzy samodzielnie prowadzą gospodarstwo Cashless.pl --Banki posiadały 14 653 filii, oddziałów i przedstawicielstw we wrześniu wobec 14 773 miesiąc wcześniej ISBnews --Indeks (...)2015-11-04Ranking kredytów hipotecznych - listopad 2015
(...) Nie ma uniwersalnego kredytu hipotecznego, który spełni oczekiwania każdego kredytobiorcy. Ofertę trzeba dopasować do indywidualnych potrzeb i możliwości finansowych wnioskodawcy (...)wstecz | 123| 124| 125| 126| 127| 128| 129| 130| 131| 132| ... +10| +25| 154 | dalej |