2015-06-22Ambra: Sprzedaż cydru gwałtownie wzrosła po embargu Putina
(...) Ambra oczekuje osiągnięcia progu rentowności przez jej markę Cydr Lubelski i sięgnięcia przez cały segment cydru w Polsce poziomu sprzedaży nawet rzędu 20 mln litrów oraz kilkukrotny jego wzrost (...)2016-12-27Tyskie, Lech i Żubr sprzedane. Kim jest nowy właściciel Kompanii Piwowarskiej?
(...) Mało znany gigant Asahi Group Holdings to światowy producent i dystrybutor piwa, alkoholi mocnych, napojów bezalkoholowych, a także żywności. Jego roczne przychody sięgają 15 miliardów dolarów (...)2014-08-20Grupa Żywiec boryka się ze spadkiem przychodów, zysków i produkcji
(...) .- Marka Żywiec kontynuuje swój wzrost w ujęciu ilościowym (+11%) w porównaniu do poprzedniego roku - podkreśla prezes.Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły w pierwszym półroczu 2014 roku (...)GALERIA: Jak zareklamować piwo? Seksownie!
2014-06-30Prezes Warwinu: Rynek cydru ma więcej szans niż zagrożeń
(...) , więc będzie musiała nastąpić pewnego rodzaju konsolidacja i wyłonienie się głównych graczy. - W mojej ocenie na pewno wykształci się rynek kilku marek cydrowych i prawdopodobnie powstanie rynek mniejszych (...)2015-12-04Przegląd prasy
(...) nowych członków RN Taurona --DM BOŚ podniósł wycenę PKN Orlen do 90 zł, nadal rekomenduje 'kupuj' --Mex: 4 nowe lokale sieci Pijalnia Wódki i Piwa rocznie to rozwój optymalny --Marka wyemituje obligacje (...)2015-06-19Oto 10 najwyższych kar nałożonych przez KNF
(...) Poprzedni Następny ť Poprzednie Następne CEDC jest właścicielem marki Żubrówka (...)2014-06-02Prezes Stowarzyszenia Polska Wódka: Jednym z priorytetów branży powinien być eksport (pełny wywiad)
(...) kultury, atrakcji turystycznych z polskimi, rodzimymi markami. Także zaangażowanie polskiej dyplomacji, poprzez fakt pojawienia się polskich alkoholi w rezydencjach ambasadorów, w polskich ambasadach (...)2014-07-22W II kw. sieci handlowe wydały na reklamę 272 mln zł
(...) , to kwota rekordowa. Budżet promocyjny tej marki był niemal dwukrotnie wyższy niż wydatki drugiej w rankingu Biedronki. Nawet w gorącym dla reklamodawców czwartym kwartale 2013 roku, kiedy reklamodawcy (...)2014-07-29Produkcja cydru szansą na zagospodarowanie nadwyżek jabłek
(...) polskiego eksportu i stworzenie nowej silnej, rozpoznawalnej na całym świecie polskiej marki, jak to ma miejsce w przypadku wina, które jest wizytówką Francji czy Hiszpanii. Pojawiające się okresowo sezony (...)2014-07-04Śpiewające zmiany skórne i śmierć poczciwego autobusu. Najlepsze reklamy lipca
(...) - kształtowanie wartościowej marki (...)2015-04-06Chiński rynek czeka na polską żywność. To szansa dla naszych producentów
(...) - podkreśla wiceprezes Krajowej Izby Gospodarczej Marek Kłoczko. Kłoczko wraca uwagę, że Chiny liczą ponad dwukrotnie więcej ludności niż cała Europa. Wystarczy, jeśli któryś z naszych produktów opanuje (...)2015-03-09Carlsberg Polska rośnie szybciej niż rynek, zwiększa udziały
(...) .) i wartościowe 20 proc. (wzrost o 2 p.p.).Dzięki swojej strategii marek i innowacjom produktowym, a także zwiększeniu mocy produkcyjnych firma zanotowała 3,4-proc. wzrost sprzedaży pod względem ilościowym (...)2015-03-01Patent menedżera na zmianę
(...) . My po prostu nie wiemy, jak się zabrać do wprowadzania właściwych zachowań - zaznacza Marek Suchar, socjolog, autor książek o zarządzaniu i prezes firmy doradczej IPK. Dlatego warto zapoznać się choćby z modelem (...)2014-11-27Dyrektor Coca-Coli: Planujemy utrzymać pozycję lidera rynku napojów
(...) jest liderem w kategorii napojów gazowanych w Polsce w ujęciu wartościowym i zamierza tę pozycję utrzymać. - Naszym głównym priorytetem jest marka czytaj więcej (...)wstecz | 7| 8| 9| 10| 11| 12| 13| 14| 15| 16| | dalej |