2014-04-28Rośnie rynek reklamy kontekstowej
(...) Rynek reklamy kontekstowej w Polsce w 2013 roku osiągnął wartość ponad 216 mln zł i urósł o 4,5 proc. w ciągu roku. Według prognoz raportu "Rynek reklamy kontekstowej w Polsce", autorstwa firmy (...)2016-10-12Rynek reklamy. Taki wynik pierwszy raz w historii
(...) Â Starcom szacuje, że rynek reklamy w Polsce przekroczy w tym roku 8 mld zł po raz pierwszy w historii, poinformowała dyrektor handlowy Starcom Mediainvest Group Anna Bratkowska. - Telewizja (...)2016-10-12Rynek reklamy w Polsce. 8 mld zł w tym roku
(...) Starcom szacuje, że rynek reklamy w Polsce przekroczy w tym roku 8 mld zł po raz pierwszy w historii, poinformowała dyrektor handlowy Starcom Mediainvest Group Anna Bratkowska. - Telewizja to prawie (...)2016-05-02Opłata audiowizualna na ratunek. TVP traci rynek i reklamy
(...) są potrzebne mediom państwowym, by utrzymać się na rynku. W innym przypadku nie wytrzymałyby konkurencji. Mniejsza liczba reklam w TVP powoduje, że przychody firmy są dużo niższe niż komercyjnych nadawców, mimo (...)2015-08-18Rynek reklamy w Polsce. Telewizja cały czas dominuje
(...) W ciągu I półrocza polski rynek reklamowy urósł o 2,8 proc. rok do roku. To dane z raportu Starcom Mediavest Group (SMG), o którym pisze ,,Gazeta Wyborcza". Największy wpływ na to miały branże (...)2014-05-15Cyfrowy Polsat prognozuje tempo wzrostu rynku reklamy
(...) Cyfrowy Polsat podtrzymał prognozę średniego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2014 roku - podała spółka w komunikacie. Cyfrowy Polsat podał, że według szacunków domu mediowego (...)2017-03-16Cyfrowy Polsat zakłada jednocyfrowy wzrost rynku reklamy TV
(...) Warszawa, 16.03.2017 (ISBnews) - Cyfrowy Polsat zakłada jednocyfrowy wzrost rynku reklamy TV w tym roku i oczekuje, że będzie rosnąć przynajmniej zgodnie z rynkiem, poinformował członek zarządu (...)2016-12-21Tak rynek reklamy traci miliony dolarów dziennie. Cybergang ma sprytny sposób
(...) specjalizująca się w wykrywaniu oszustw sieciowych White Ops, rosyjska grupa przestępcza od kilku miesięcy dopuszcza się oszustw na masową skalę, na skutek których internetowy rynek reklamy traci po kilka milionów (...)2016-10-28Google i YouTube gonią Facebooka. Wojna o rynek reklamy mobilnej
(...) przychodów. Google ostro konkuruje z dominującym na rynku błyskawicznie rosnącej reklamy na urządzeniach mobilnych serwisem społecznościowym Facebook. Prezes Google Sundar Pichai nastawił spółkę głównie (...)2016-02-18Agora szacuje wzrost rynku reklamy na 3-5% r/r w tym roku
(...) Agora szacuje, że wartość wydatków na reklamę w Polsce powinna wzrosnąć o 3-5% r/r w 2016 r. po wzroście o 4,5% do ok. 7,8 mld zł w ub.r., podała spółka. Cały rynek reklamowy wzrośnie w tym roku o 3 (...)2015-12-14Wartość rynku reklamy online może wzrosnąć do 3 mld zł w tym roku
(...) Wartość rynku reklamy online może wynieść 3 mld zł w 2015 r., jeżeli rynek ten utrzyma dynamikę wzrostu obserwowaną w I półroczu, wynika z raportu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska (...)2015-11-12Polsat oczekuje średniego, jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy TV w 2016 r.
(...) w średnim jednocyfrowym tempie i oczekujemy podobnej dynamiki w 2016" - powiedział Stec podczas konferencji prasowej. W III kw. 2015 r. rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrósł o 6,4% r/r. Z kolei (...)2017-05-12Agora podtrzymuje, że rynek reklamy w Polsce wzrosnie o 1-3% r/r w 2017r.
(...) Agora podtrzymuje, że rynek reklamy w Polsce powinien wzrosnąć o 1-3% r/r w 2017 r., podała spółka. " Według szacunków spółki w 2017 r. wartość wydatków na reklamę w Polsce powinna wzrosnąć od 1 (...)2017-02-17Agora oczekuje, że rynek reklamy powinien wzrosnąć o 1-3% r/r w 2017 r.
(...) Agora oczekuje, że rynek reklamy w Polsce powinien wzrosnąć o 1-3% r/r w 2017 r., podała spółka. "Rynek reklamy w Polsce wzrósł w 2016 r. o ponad 2,5%. Reklamodawcy wydali w tym czasie na promowanie (...)2016-08-12Agora szacuje dynamikę wzrostu rynku reklamy na 2-4% w całym 2016 r.
(...) na reklamę. Świadczy o tym niższe niż pierwotnie szacowane tempo wzrostu wydatków na reklamę w największym segmencie rynku reklamowego - telewizji oraz utrzymujące się spadki wydatków na reklamę w prasie (...)1| 2| 3| 4| 5| 6| 7| 8| 9| 10| ... +10| +25| 90 | dalej |