2014-11-14Ekspert ds. PR komentuje kryzys wizerunkowy sieci Lidl
- Każda marka buduje swoją tożsamość poprzez wizerunek, komunikację, produkt ale także w konsekwencji co mówi i jak działa na wszystkich polach. Nie tylko język reklamy, ale także działania wobec kontrahentów, polityka socjalna i społeczna kształtują nasze relacje z marką. Wszystkie powyższe zachowania mają na celu stworzenie unikalnej wartości, która będzie odróżniała nas od konkurencji czy budowała naszą wiarygodność, a docelowo więź z konsumentem. Jest to tzw. tożsamość brandu która sprawia, że jesteśmy z daną marką mocnej lub słabiej związani, nawet w przypadku kryzysu, braku konsekwencji w działaniach czy popełnionego błędu - uważa Piotr Sroka z agencji San Markos.2014-10-30Ruszyła 2. edycja kampanii "Wyloguj się do życia" nt. uzależnienia od sieci
(...) Sport i muzyka, to dwie dziedziny, które mogą odciągnąć młodzież od sieci - uważają twórcy zainaugurowanej w czwartek kampanii "Wyloguj się do życia...a robi się to tak!", poświęconej problemowi (...)2018-09-21Jak płacić telefonem?
(...) możesz odebrać i wysłać pocztę, obejrzeć film, słuchać muzyki, serfować po sieci, a wreszcie płacić za zakupy czy wypłacać pieniądze z bankomatu. Czy tylko mi wydaje się, że podstawowa funkcja telefonu (...)2014-11-03Prezes OSM Łowicz: Nie wszystkie sieci stosowały opłaty półkowe (video)
(...) Trzeba uczciwie powiedzieć, że nie wszystkie sieci stosowały opłaty półkowe - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Jan Dąbrowski, prezes OSM Łowicz. Te - mówi Jan Dąbrowski, które (...)2014-11-03Real2b ma partnera finansowego do budowy sieci 50 parków handlowych
(...) . Realizacja pierwszego obiektu sieci pod nazwą Quick Park planowana jest na początku 2015 roku.{film;5122}Pierwszy obiekt planowanej sieci powstanie w Warszawie na terenie dzielnicy Okęcie, przy ulicy (...)2016-02-29Cyfrowy Polsat: Capex na sieć po przejęciu Midasa sięgnie do 1 mld zł w 3 lata
(...) Cyfrowy Polsat zakłada, po przejęciu Midasa, nakłady inwestycyjne na poziomie do 1 mld zł w ciągu trzech lat na rozwój sieci przy utrzymaniu wskaźnika capex/przychody poniżej 10%, poinformował (...)2016-03-04Adidas chce rozbudować sieć sklepów w Chinach. Do 2020 r. 3 tys. nowych placówek
Adidas chce mieć swoje sklepy w 2,2 tys. chińskich miast. Firma zamierza też utrzymać w Chinach większą część swojej produkcji.2014-10-21Nastała era smart shoppera - sieci handlowe pod presją klientów
(...) Polski konsument po 20 latach zdobywania świadomości stał się królem i nieustannym wyzwaniem dla sieci handlowych. Do rozwoju świadomości klienta przyczynił się m.in. internet i rozwój nowych (...)2014-10-27Sieci handlowe zainteresowane sokami NFC. Barierą jest jednak cena
(...) - Sieci handlowe są bardzo zainteresowane sokami NFC. Ze względu na wysoką jakość, i tym samym koszty produkcji, barierą jest cena - przyznaje w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Ryszard (...)2014-10-17Lotte Wedel na FRSiH: Rozwój sieci pijalni czekolady ruszy w przyszłym roku
(...) - Plany rozwoju sieci Pijalni Czekolady E.Wedel są bardzo ambitne. Jest to jeden ze strategicznych dla nas tematów. Od kilku miesięcy jesteśmy właścicielami sieci, a więc sami będziemy rozwijać (...)2014-10-20Prezes Tesco na FRSiH: Sieci wspierają trendy konsumenckie różnymi sposobami
(...) Polscy konsumenci coraz większą wagę przywiązują do zdrowego żywienia i prowadzenia zdrowego trybu życia, dlatego sieci handlowe wspierają takie trendy różnymi sposobami - mówił na panelu (...)2014-10-16Ponad 1,1 mln zł wsparcia z UE na sieć kanalizacyjno-wodociągową
(...) Blisko ponad 1,1 miliona złotych wyniesie dofinansowanie jakie otrzyma Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sława Sp. z o.o na inwestycje związane z budową nowej sieci kanalizacyjno-wodociągowej (...)2017-02-24Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT
(...) ruchu danych w sieciach mobilnych w Polsce w latach 2016-2021. Wzrost ten będzie 2 razy szybszy niż wzrost ruchu w stacjonarnych sieciach IP, podał koncern. "Kluczowe prognozy dla Polski: 5-krotny wzrost (...)2014-10-13Sieci spożywcze w Europie, także w Polsce, inwestują w click and collect
(...) Francuskie sieci Leclerc i Carrefour, a także brytyjskie Tesco - to tylko niektóre z sieci spożywczych, które stawiają na rozwój usługi click and collect. Również w Polsce osobisty odbiór zakupów (...)2014-10-17PIK SA zamierza stworzyć nową sieć sklepów wielkopowierzchniowych
(...) Spółka PIK SA, detaliczny dystrybutor podręczników szkolnych, ogłosił strategię na lata 2015-2018. Jednym z priorytetów jest budowa sieci sklepów wielkopowierzchniowych, wyspecjalizowanych (...)wstecz | 123| 124| 125| 126| 127| 128| 129| 130| 131| 132| ... +10| +25| +100| 1062 | dalej |