Na pokazie i od akwizytora - to zapowiedź wygodnych zakupów pod warunkiem, że konsument zna swoje prawa, a przedsiębiorca je respektuje.
Etykiety pozwalają w łatwy i szybki sposób porównać właściwości dostępnych na rynku produktów tego samego typu. Pomaga to dokonać konsumentowi najlepszego wyboru.
Deweloper nie ma prawa narzucić warunków, których klienci nie mogą negocjować - orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie w sprawie jednego z warszawskich deweloperów.
UOKiK wskazuje, co zgodnie z prawem i nazewnictwem, powinny oferować podmioty prowadzące takie obiekty.
Nazwa produktu, jako oznakowanie środka spożywczego, nie może wprowadzać konsumenta w błąd.
Komisja sprawdzi czy również inne praktyki MasterCard nie ograniczają konkurencji.
20 proc. Polaków w zeszłym roku choć raz zrezygnowało z zakupu, bo jakość obsługi była niezadowalająca.
Kupując żywność sprzedawaną luzem w ponad połowie przypadków jesteśmy wprowadzani w błąd - wynika z raportu przygotowanego przez UOKiK.
Warunki umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych nie mogą utrudniać abonentowi korzystania z prawa do zmiany dostawcy usług.
W 2011 r. rzecznicy konsumentów udzielili ponad 413 tys. porad, z czego prawie 20 tys. dotyczyło usług finansowych.