Firma hostingowa i365.pl wprowadza specjalną, wiosenną ofertę promocyjną serwerów wirtualnych Spring Server. Wprowadzaniu wiosennej oferty towarzyszy kampania reklamowa, która objęła swoim zasięgiem serwisy internetowe o tematyce medialnej, internetowej oraz ekonomicznej.
Wirtualna Polska uruchomiła nowy interaktywny serwis dla kobiet. Miejsce stworzone z myślą o paniach o wielorakich zainteresowaniach i różnorodnych potrzebach. Znajdą tu coś dla siebie nastolatki, 30-latki oraz kobiety w pełni dojrzałe.
Właśnie ruszył BLOG FRoSTY - jeden z nielicznych oficjalnych blogów biznesowych w Polsce, a już spośród firm produkujących żywność jest to pierwszy taki blog w Polsce.
Sklep internetowy Hoopla.pl, specjalizujący się w sprzedaży artykułów wyposażenia domu (AGD) oraz elektroniki użytkowej (RTV), dołączył do grona korporacji współorganizujących znany program lojalnościowy dla konsumentów 'Premium Club'.
Pod adresem www.naglos.pl ruszył nowy serwis taniej telefonii internetowej nagłos dostępnej dla każdego użytkownika komunikatora Gadu-Gadu.
Firma Danone uruchomiła internetową stronę edukacyjno-rozrywkową skierowaną do matek dzieci w wieku przedszkolnym. Nowa odsłona serwisu www.danonki.pl powstała przy zaangażowaniu szeregu specjalistów od marketingu interaktywnego, a także psychologów, pedagogów i lekarzy. Za projekt odpowiedzialna jest agencja interaktywna OS3 multimedia.
Microsoft zaprezentował wersję RTM BizTalk Server 2006, nowej edycji oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi. Finalna wersja serwera odpowiada bezpośrednio na zapotrzebowanie Klientów w zakresie wygodnego wdrażania
i usprawnienia procesów biznesowych. Dodatkowo, dzięki wbudowanym w oprogramowanie adapterom integracyjnym, BizTalk Server 2006 zapewnia zgodność operacyjną
z najpopularniejszymi aplikacjami biznesowymi wykorzystywanymi w firmach na całym świecie.
Exact Software Poland dostarczy firmie MSA-AUER Polska, dystrybutorowi sprzętu dla ratownictwa, rozwiązanie Exact Globe 2003 Enterprise przeznaczone dla 41 użytkowników. Obejmie ono swoim zakresem działy finansów, logistyki, sprzedaży, a także gospodarkę magazynową, fakturowanie oraz sprzedaż eksportową. Zgodnie z założeniami praca ma odbywać się na centralnej bazie danych z możliwością zdalnego dostępu dla pracowników wszystkich oddziałów. Zakończenie wdrożenia przewidywane jest na 1 lipca 2006 r.
Netia rozpoczęła w Internecie kampanię reklamową swojej najnowszej promocji hostingu o nazwie DwuPak Hostingowy.
INTERIA.PL podpisała umowę z amerykańską firmą CD Baby, będącą największym na świecie dystrybutorem muzyki niezależnej. W efekcie, zasoby należącego do portalu sklepu muzycznego Melo.pl powiększyły się do ponad 660 000 nagrań.
Agencja reklamowa Heureka jako pierwsza w Polsce została członkiem międzynarodowego stowarzyszenia marketingu szeptanego WOMMA (Word of Mouth Marketing Association, www.womma.org). Tym samym Heureka znalazła się w grupie najbardziej profesjonalnych firm, kształtujących narzędzia marketingu szeptanego i opracowujących standardy etyczne takich działań.
Po dwóch latach przygotowań ruszył jedyny w swoim rodzaju internetowy kalkulator - www.Poolicz.pl. Co jest w nim takiego innowacyjnego? Jest to pierwsze na świecie polskie narzędzie internetowe, wspomagające proces
rozwiązywania zadania. Poolicz wyświetla czytelne rozwiązanie prezentując kolejne przekształcenia. Dzięki temu użytkownik nie otrzymuje jedynie wyniku, ale może zrozumieć sposób rozwiązywania zadania oraz ewentualnie odnaleźć fragment, w którym popełnia błąd.
Wortal restauracyjny www.nawidelcu.pl zmienił szatę graficzną oraz rozszerzył bazę restauracji o lokale Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Trójmiasta i innych.
Już po raz piąty firma szkoleniowa Ernst and Young Academy of Business oraz portal www.pracuj.pl zapraszają do udziału w konkursie, w którym główną nagrodą są szkolenia przygotowujące do zdobycia prestiżowych kwalifikacji ACCA. Konkurs 'Wybierz Klasę Biznes' trwać będzie od 27 marca do
27 kwietnia, a wartość nagród przekracza 70.000 zł.
Apteka internetowa DomZdrowia.pl każdego miesiąca odnotowuje wzrost sprzedaży leków OTC (sprzedawanych bez recepty) na poziomie 15-20%, a już wkrótce zamierza rozpocząć także sprzedaż leków dostępnych na receptę. W realizacji tego i innych planów ma pomóc kolejny zastrzyk gotówki z funduszu inwestycyjnego MCI Management S.A., który podniósł właśnie kapitał apteki o 450 000 zł.
Wystarczył kwartał, by do autorskiego systemu reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl - Adkontekst - przystąpiło ponad 100 serwisów internetowych, znacząco zwiększając potencjał reklamowy obu partnerów. Twórcy Adkontekstu zapowiadają dalszy wzrost zasięgu, m.in dzięki włączaniu do niego serwisów osób nieprowadzących działalności gospodarczej.
Nowa forma płatności - Przelew 24 - jest rozwiązaniem umożliwiającym Klientom Banku BZWBK dokonywanie płatności przez Internet oraz realizowanie transakcji zasileń telefonów pre-paid bezpośrednio ze strony swojego Operatora GSM.
Inter Partner Assistance Polska to już trzecia firma w tym roku, która zdecydowała się na wdrożenie systemu TETA Personel, autorstwa wrocławskiej spółki informatycznej TETA. Zakończenie prac planowane jest na czerwiec 2006 r.
Wirtualna Polska zacieśnia współpracę z Telewizją Polsat. Na stronach portalu ruszyły właśnie internetowe serwisy najnowszych programów Polsatu: 'SHOW!TIME' oraz 'Chcę Być Piękna'.
Duża ilość balonów w trzech miejscach Polski wzbije się w niebo za sprawą pierwszej w kraju Balloniady. W konkursie organizowanym przez Allegro.pl wygra Allegrowicz którego balon pokona największą odległość. Jest o co walczyć, bo nagrodą główną w konkursie jest Ford Focus.
IMAGIS producent systemu nawigacyjnego MapaMap poinformował, że najnowsza wersja systemu MapaMap 3.0 trafi do sprzedaży jeszcze przed tegorocznymi wakacjami.
Rewolucyjną zmianą w nowej wersji jest całkowicie nowy 'finger friendly' sposób sterowania systemem. Umożliwia on intuicyjną, bardzo wygodną i bezpieczną
obsługę systemu jednym palcem nawet w trakcie jazdy samochodem.
Usprawniony i rozbudowany został algorytm wyszukiwania najlepszej trasy i nawigacji, wspomagany komunikatami głosowymi znanego pilota rajdowego - Macieja Wisławskiego.
Ruszył projekt Finansowo.pl pozwalający odwrócić dotychczasową pozycję konsumentów wobec instytucji finansowych. Dzięki wykorzystaniu modelu aukcji będzie można znacząco obniżyć np. koszty kredytu hipotecznego lub zwiększyć zyski z lokat.
Audiobot - automatyczny, komputerowy cyber-lektor za pomocą komputerowej syntezy mowy odczyta na głos teksty informacyjne publikowane na łamach IDG.pl. Audiobot jest doskonałą usługą dla tych internautów, którzy wolą po prostu przesłuchać opublikowane informacje zamiast je czytać oraz osób niedowidzących lub mających problemy z koncentracją. Na internautów czeka już kilkadziesiąt tysięcy artykułów w formie dźwiękowej.
'Puls Biznesu' zmienił zawartość. Zmodyfikowane zostały strony sekcji: newsowej oraz Inwestor.
Stereo.pl, jako pierwszy sklep internetowy w Polsce, wprowadza dla swoich klientów bony o konkretnej wartości pieniężnej. Można je realizować także w systemie płatności mieszanych stereo.pl.
Wyjątkowość bonu stereo.pl polega na tym, że jest ekwiwalentem środka płatniczego i jako taki jest honorowany w naszym sklepie internetowym - tłumaczy prezes Piotr Muranty. A więc za bon o wartości 50 złotych, użytkownik może kupić np. autobiografię Stanisława Mrożka i najnowszą płytę O.S.T.R. nie dopłacając ani złotówki.
Laboratorium firmy Panda Software opublikowało raport z którego wynika, iż w 2005 roku liczba zagrożeń internetowych wzrosła aż o 240% w porównaniu z poprzednim rokiem. Jeszcze nigdy wcześniej wirusy nie pojawiały się na tak wielką skalę. Wzrosła nie tylko liczba gatunków złośliwego oprogramowania, ale również rodzaj i zakres ich wykorzystania. Pojawiły się nowe zjawiska, jak pharming, czy programy przestępcze (crimeware) oraz pierwsze wirusy na konsole do gier.
Wydawnictwo Siedmioróg rozpoczęło wdrożenie nowoczesnego systemu klasy ERP II Exact Globe 2003 Enterprise. Rozwiązaniem objętych będzie 80 użytkowników. Zakończenie wdrożenia przewidziane jest na 1 lipca 2006 r.
Actio udostępnia użytkownikom usługę POLVOIP, stworzoną i realizowaną przez serwisy www.aviaa.com oraz www.voip.net.pl. Tym samym zwiększa się zakres pomocy, jaką Actio zapewnia swoim klientom.
BizTech Konsulting SA uzyskał status 'Microsoft Gold Certified Partner' - najwyższy tytuł, jaki swoim partnerom nadaje Microsoft w uznaniu ich kompetencji merytorycznych oraz poziomu i jakości usług świadczonych klientom.
Acxiom Polska tym razem zagląda do domów i kieszeni osób czuwających nad naszym stanem zdrowia.