BizTech Konsulting SA uzyskał status 'Microsoft Gold Certified Partner' - najwyższy tytuł, jaki swoim partnerom nadaje Microsoft w uznaniu ich kompetencji merytorycznych oraz poziomu i jakości usług świadczonych klientom.
Acxiom Polska tym razem zagląda do domów i kieszeni osób czuwających nad naszym stanem zdrowia.
Pasaż Handlowy Wirtualnej Polski (pasaz.wp.pl) dostosowuje swoje możliwości do coraz bardziej wymagającego klienta. Na przestrzeni pół roku liczba odsłon stron Pasażu wzrosła o niemal 40%, zaś liczba jego użytkowników o ponad 21% (badanie Megapanel PBI/Gemius, 2005 r.).
W ramach kwietniowego Festiwalu Twórców Reklamy zorganizowano konkurs internetowy na najlepsze kreacje reklamowe.
Kaspersky Lab, producent oprogramowania antywirusowego i służącego do ochrony danych, rozpoczyna otwarte testy beta produktu Kaspersky Anti-Spam 3.0, rozwiązania nowej generacji służącego do filtrowania spamu. Kaspersky Anti-Spam 3.0 chroni sieci korporacyjne oraz dostawców usług internetowych przed masowym napływam niechcianych wiadomości e-mail. W nowej wersji największy nacisk położono na usprawnienie silnika filtrującego 'Spamtest'. Nowy mechanizm charakteryzuje się zwiększoną wydajnością i stabilnością w połączeniu z niewielkim zużyciem pamięci RAM i mniejszym rozmiarem antyspamowych uaktualnień. Rozwiązanie wykorzystuje także całkowicie nowy system filtrowania zawartości.
Produkt zawiera wszystkie moduły dostępne w wersji poprzedniej oferując jednocześnie wiele technologicznych i funkcjonalnych usprawnień. Dzięki temu rozwiązanie jest znacznie bardziej wydajne i wygodne w użytkowaniu.
W celu osiągnięcia wydajniejszej filtracji udoskonalono wszystkie metody wykrywania spamu. W szczególności pod lupę programistów trafiły algorytmy wykorzystywane do przetwarzania obiektów HTML zawartych w wiadomościach e-mail. Teraz spamerzy będą musieli się znacznie bardziej natrudzić, aby ominąć mechanizmy filtrujące. Poprawiony system analizy grafiki obecnej w załącznikach pozwolił na znaczne zwiększenie wiarygodności rozpoznawania spamu wykorzystującego obrazki. Zastosowana technologia pozwala na wykrywanie i filtrowanie spamu nawet wtedy, gdy charakteryzuje się on niewielkimi modyfikacjami w postaci różnych kolorów, dodatkowych pikseli lub różnokolorowych ramek. Jakość filtrowania spamu została również zwiększona dzięki rozszerzonemu mechanizmowi analizy nagłówków wiadomości. Kolejnymi nowościami są techniki Sender Policy Framework (SPF) oraz Spam URL Realtime Blocklists (SURBL)wykorzystywane do dostosowywania profilu filtrowania i bazujące na specjalnych listach spamerów uaktualnianych w czasie rzeczywistym.
Agencja HYPERmedia zaplanuje dla firmy Betsson Ltd aktywność reklamową w Internecie. Betsson Ltd., należący do notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Sztokholmie szwedzkiej firmy Cherry, to spółka zajmująca się grami losowymi w Internecie.
Onet.pl poleca swoje najnowsze wydawnictwo płytowe; już drugi kolejny składankowy album sygnowany marką lidera polskiego Internetu jest unikalną pozycją na polskim rynku muzycznym. Podwójny zestaw 'On, Ona, Onet' oferuje największe przeboje czołówki wykonawców z całego świata.
Autorzy serwisu SPANIE.PL polecającego turystom szeroką bazę noclegową. Zainteresowany odwiedza stronę, wybiera interesujące go obiekty noclegowe, kontaktuje się z ich właścicielami i tylko z nimi umawia warunki, a później się rozlicza. Brak pośrednika służy obu stronom. Oszczędza czas i co równie ważne koszty transakcji realizowanej przy udziale portalu.
Firma Olympus Polska we współpracy z firmą epartner.pl w dniach 20 marca - 24 czerwca organizuje konkurs fotograficzny MAKRO Olympus.
Wzrost przychodów firmy IDS Scheer w 2005 r. był lepszy niż oczekiwano - obroty wzrosły o 13 proc. do kwoty 318,1 mln EUR. Ponad połowa z nich (53 proc.) pochodzi obecnie spoza Niemiec. Zysk netto sięgnął 18,8 mln EUR, co pozwala firmie zaproponować akcjonariuszom wypłatę dywidendy w kwocie 18 centów na akcję - o 12,5 proc. wyższą niż rok wcześniej.
Firma Nokaut, której współwłaścicielem jest fundusz bmp AG, rozpoczyna rejestrację dla sklepów zainteresowanych współpracą w ramach nowej porównywarki cen produktów i usług. Sklepy rejestrując się w ciągu najbliższych dni mogą liczyć na preferencyjne warunki współpracy.
Stereo.pl, proponuje swoim klientom innowacyjny, mieszany system dokonywania płatności. Niezależnie od ceny, za produkt można obecnie zapłacić na pięć różnych sposobów.
Hot Spots to powszechnie dostępny i bezpłatny serwis na stronie www.macroscope.pl umożliwiający przeglądanie nowych reklam, które pojawiły się ostatnio w telewizji.
W połowie marca wystartował vortal MalyBiznes.pl informujący jak założyć i prowadzić niewielką firmę. Odbiorcą zawartości informacyjnej vortalu mają być przede wszystkim właściciele jednoosobowych firm oraz ci, którzy zastanawiają się nad rozpoczęciem działalności gospodarczej.
Agencja interaktywna isens przygotowała dla Normark Polska, czołowego dystrybutora sprzętu wędkarskiego i motorowodnego nowy serwis internetowy.
Firmy SAP Polska i Computer Service Support S.A. (CSS) poinformowały, że CSS wybrał rozwiązania mySAP Business Suite w celu zwiększenia efektywności zarządzania firmą i obsługi klientów.
Zajmujący się tematyką piłkarską sportowy serwis 90minut.pl uruchamia w kwietniu nowy projekt internetowy. Firma zdecydowała się na otwarcie, niezależnego od głównego brandu, wortalu dedykowanego wyłącznie tematyce Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej.
Wraz z pierwszym dniem wiosny startuje przygotowana przez FFCreation.com strona 'Ścieżki Biegowe Nike' www.sciezkibiegowe.pl. Na 22 trasach w sześciu miastach Polski początkujący i zaawansowani zwolennicy joggingu w praktyce znajdą mnóstwo przydatnych informacji oraz porad.
Na początku marca 2006 roku firma Net-Telecom jako niezależny operator telekomunikacyjny, wprowadziła na rynek Actio - nową usługę telefonii stacjonarnej, opartej o technologię VoIP. Według wielu szacunków, już za dziesięć lat ta forma telekomunikacji niemal całkowicie wyprze z rynku klasyczną telefonię.
Gdańska firma zjednoczenie.com opracowała i wdrożyła dwa serwisy internetowe - dla znanej marki odzieżowej Reserved oraz dla sieci salonów odzieżowych Cropptown. To kolejne realizacje przygotowane dla tych klientów. Serwisy mają za zadanie przedstawić nowe kolekcje, dokonano też pewnych zmian w ich funkcjonalności.
Od 20 marca 2006 inwestorzy, którzy zakupią jednostki uczestnictwa dowolnego funduszu SEB mogą wziąć udział w specjalnym konkursie zorganizowanym wspólnie przez SEB TFI i Expandera. Do wygrania przewidziane są atrakcyjne nagrody finansowe.
Wiadomo już, że Stefan - bohater obecnej od 2 tygodni w Internecie kampanii teaserowej - to postać ściśle związana z komunikatorem INTERIA.PL. Animowany Stefan użycza nowemu produktowi portalu swego imienia i wizerunku.
Zwiększa się liczba osób korzystających z serwisu przyjaciół szkolnych SzkolneLata.pl. Z początkiem marca liczba ta przekroczyła już 50.000. Codziennie do serwisu dołącza kolejnych kilkadziesiąt osób.
Słówka to nowość przygotowana z myślą o użytkownikach serwisu randkowego Sympatia.pl.
Zaproponowaliśmy imponującej liczbie 1 miliona 600 tysięcy naszych zarejestrowanych profili nowy, prosty sposób na prezentację swoich osobowości i odnajdywanie nowych znajomych. Specjalnie skonstruowana wyszukiwarka szybko i sprawnie selekcjonuje osoby, które opisały się takimi samymi słowami jak my - mówi Joanna Kosman, Redaktor prowadzący serwisu.
Nowouruchomiona funkcjonalność jest de facto zaproszeniem do zabawy, ułatwiającej użytkownikom serwisu nawiązanie kontaktów i przyjaźni z osobami mającymi podobne zainteresowania.
Serwis sympatia.pl to serwis towarzysko-randkowy. Oprócz 900 tys. zdjęć, oferuje wiele atrakcji; posiada bogaty wachlarz różnorodnych form kontaktu: m.in. wewnętrzny system mailowy, forum użytkowników - Cafe. Dodatkowo serwis wzbogaca dział publicystyczny, w którym znajdują się porady ekspertów, w tym dr Joanny Heidtman (psychologia) i Zofii Kosińskiej (savoir vivre).
Według statystyk Megapanelu PBI/Gemius w grudniu 2005 roku, Sympatię odwiedził ponad 1 milion użytkowników, którzy obejrzeli ponad 145 mln odsłon. Stawia to Sympatię w ścisłej czołówce serwisów randkowych.
Gadu-Gadu przekazało dzisiaj specjalny numer w komunikatorze - GG:15 - Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Będzie on wykorzystywany przez fundację do stycznia 2007 - wówczas zostanie wystawiony na licytację podczas XV Finału WOŚP. Do tego czasu numer GG:15 będzie oficjalnym numerem Fundacji do komunikowania się przez GG, także przy innych organizowanych przez nią wydarzeniach.
Firma Ferrero, jeden z największych na rynku producentów słodyczy, ponownie zdecydowała się na współpracę z agencją interaktywną HYPERmedia (ISOBAR). Agencja wykonała stronę produktową dla nowego produktu Ferrero, cukierków odświeżających TIC TAC ICEGLOO.
Serwis www.Infoeu.pl poinformował o oficjalnym komunikacie podanym dziś przez EURid (Belgijska organizacja zarządzająca domenami .EU) z najnowszymi danymi dotyczącymi rejestracji domen unijnych.
Obudź Wiosnę to optymistyczna kampania, której celem jest manifestacja optymizmu w tej szaroburej codzienności. W kampanii może wziąć udział każdy bez względu na wiek, płeć czy przekonania. Chodzi jedynie o tym, aby obudzić w sobie optymizm i radość. Organizatorem Budzenia jest Rubikom PR Media.
W rok po wprowadzeniu NetSprint Intranet, spółka NetSprint.pl startuje ze sprzedażą nowego produktu wyszukiwawczego. NetSprint Site jest wyszukiwarką witryn sprzedawaną w modelu licencyjnym i ASP. Umożliwi to efektywne kosztowo korzystanie z aplikacji zarówno przez korporacje, jak i firmy z sektora MSP.
Polski rynek e-handlu to dzisiaj około 1000 portali, oferujących sprzedaż towarów i usług przez Internet. Tylko 9,5% z nich działa dłużej niż 5 lat. Do tego grona należy gdański portal turystyczny Wakacje.pl, który zaistniał w Sieci w marcu 1999 roku i jest dziś jednym z najważniejszych podmiotów w turystyce on-line.