Dla miłośników talentu jednego z najbardziej finezyjnych piłkarzy świata - Ronaldinho, portal turystyczny VTrip.pl przygotował wyjątkową ofertę na sezon 2006.
Gwiazdę Barcelony oraz jego kolegów z drużyny można będzie zobaczyć na żywo. VTrip.pl oferuje specjalne pakiety wyjazdów do Barcelony na szlagierowe spotkania Ligi Mistrzów oraz wybrane mecze ligi hiszpańskiej.
3 marca rozpoczęła się wielka loteria 'Gazety Prawnej' promująca piątkowe wydania Gazety. Loterię obsługuje One-2-One, lider rozwiązań mobilnych dla mediów. Zabawa jest jednym z elementów wspierających promocję odmienionej graficznie i merytorycznie Gazety.
Onet.pl organizuje kolejną edycję akcji społecznej 'BEZPIECZNA WODA', promującej zasady zachowania bezpieczeństwa przy uprawianiu dyscyplin sportowych na otwartych akwenach. Portal zaprasza wszystkich chętnych już w najbliższą sobotę, 11 marca, podczas 18. Targów Sportów Wodnych i Rekreacji 'WIATR I WODA' w Warszawie.
W portalu www.bzwbk.pl w dziale 'Dla Firmy' uruchomiono nowy kanał tematyczny - Agrobiznes. Nowy serwis skupia w jednym miejscu informacje bankowe, związane tematycznie z rolnictwem i szeroko pojętym agrobiznesem.
Agencja Reklamowa AHA stworzyła nową 'bajkową' stronę internetową. Wizualna kreacja, która znajduje się pod domeną www.aha.com.pl została zainspirowana surrealistycznym światem bajkowych dzieł Salvadora Dali. Agencja stworzyła ekscentryczny obraz będący zarazem drzwiami do kolejnych odsłon strony.
Nastąpiło oficjalne połączenie sił portalu e-kobiety.pl i miesięcznika 'Młoda Para'. Efektem tego jest udostępnienie i umieszczenie artykułów z miesięcznika na łamach portalu e-kobiety.pl.
Od 1 marca 2006 home.pl obsługuje największą w Polsce liczbę domen internetowych z końcówką '.pl' - ponad 75 tysięcy. Firmie udało się wyprzedzić Naukową i Akademicką Sieć Komputerową, która jeszcze 4 lata temu była monopolistą w zakresie rejestracji i utrzymania domeny krajowej (.pl) oraz domen funkcjonalnych i regionalnych.
F-Secure, spółka giełdowa w dziedzinie ochrony antywirusowej i zapobiegania włamaniom, udostępniła w Internecie mapę wirusów, dzięki której zainteresowane osoby mogą szybko uzyskać informacje dotyczące rozprzestrzeniania się wirusów na całym świcie.
Do dyspozycji klientów i wszystkich zainteresowanych osób firma InteliCom oddaje nową usługę w postaci interaktywnego planu miasta Płocka. Wirtualna mapa umożliwia nie tylko znalezienie na niej siedziby danej firmy czy instytucji, ale także wyszukanie najdogodniejszego dojazdu do danego podmiotu z dowolnego miejsca w mieście.
NetPress, producent i kolporter prasy w cyfrowym formacie Zinio, rozpoczął dystrybucję bezpłatnych tytułów wydawnictw Valkea Media i IDG Poland. Coś dla siebie znajdą w nim zarówno sympatycy popkultury, jak i fani komputerów.
W dniu 8 marca każde połączenie na krajowy numer stacjonarny poprzez sieć telefonii internetowej NAGŁOS kosztuje tylko 1 grosz brutto za minutę.
Do niedawna kampanie społeczne prowadzono głównie z wykorzystaniem mediów tradycyjnych - prasy, radia, telewizji. W chwili obecnej nowym kanałem komunikowania o programach społecznych fundacji i stowarzyszeń stał się internet. W ramach wspólnych działań trzech firm - Gemius SA, stat.pl oraz spółki Polskie Badania Internetu (PBI) - w ciągu roku udało się zrealizować bezpłatnie aż 22 kampanie społeczne, promujące programy fundacji wpisanych na listę organizacji pożytku publicznego. Średni zasięg dla każdej kampanii wyniósł ponad 1,2 mln użytkowników (cookies).
6 marca startuje konkurs AutoMapy i PC Format, w którym można wygrać 10 pakietów AutoMapa XL -najpopularniejszego w Polsce systemu do nawigacji satelitarnej. AutoMapa wspólnie z magazynem PC Format zapraszają do udziału w konkursie. Do wygrania są systemy do samochodowej nawigacji satelitarnej AutoMapa.
Microsoft zaprezentował nową odsłonę portalu CodeGuru zwiększającą atrakcyjność witryny skierowanej do polskojęzycznych programistów .NET
i poszerzającą jej funkcjonalność. Portal jest tworzony przez użytkowników, którzy samodzielnie decydują o jego kształcie i zawartości. W ramach witryny dostępne są artykuły techniczne, forum dyskusyjne, oferty pracy oraz wiele innych informacji dotyczących nowości technologicznych i oprogramowania. Na portalu zarejestrowanych jest już ponad 19 tysięcy użytkowników, a łącznie odwiedziło go ponad milion osób.
Polska Liga Koszykówki zmieniła swoją stronę internetową. Wprowadzone zmiany mają na celu poszerzenie dotychczasowego zakresu tematycznego oraz zwiększenie użyteczności i atrakcyjności witryny. Rozbudowano dział statystyczny zawierający przekrojowe zestawienia dotyczące poszczególnych drużyn. Uruchomiono także sekcję poświęconą komentarzom ekspertów na temat koszykówki. Na potrzeby mediów powstała zakładka Biuro Prasowe, natomiast z myślą o internautach stworzono sekcję Listonosz PLK, na łamach której publikowane są listy do redakcji oraz odpowiedzi fachowców.
Ruszyła dwumiesięczna kampania internetowa Telewizji Polsat, której celem jest wypromowanie wiosennej ramówki oraz nowego wizerunku stacji. Akcja stanowi element strategii repozycjonowania marki, w którą Polsat zainwestuje w 2006 roku ponad 20 milionów złotych. Tworzenie kreacji do całości działań e-marketingowych powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia.
Wirtualna Polska prowadzi sklep muzyczny od grudnia 2005 roku. Tylko w ciągu dwóch miesięcy Internauci zawarli w nim niemal 5,5 tysiąca transakcji. Sklep oferuje dziś ponad 350 tysięcy utworów.
Po sukcesie Money.pl firma Surfland uruchamia kolejny wortal tematyczny Nowebiuro.pl. Jako pierwszy w Polsce udostępnia on pasaż handlowy poświęcony w całości zaopatrzeniu nowoczesnego biura.
Firma Domeny.pl poinformowała o rejestracji trzech 'polskich' domen .EU przyznanych miastom: Olkusz, Rybnik oraz Starostwu Powiatowemu w Tczewie.
Projekt CeSaR ma na celu przybliżenie znaczenia idei Corporate Social Responsibility, czyli Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Jego organizatorami są studenci z organizacji studenckiej AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Wideopołączenia korporacyjne to nowa usługa multimedialna NASK. Wykorzystując swoje doświadczenie w realizacji wideokonferencji krajowych i zagranicznych NASK wprowadził doradztwo w zakresie przygotowania oraz wdrożenia systemu wideopołączeń dla firm i ich oddziałów.
Oferta skierowana jest do firm posiadających wiele oddziałów, rozproszonych geograficznie, dla których szybki kontakt ze współpracownikami i kontrahentami jest ważnym elementem działalności. Usługa jest kompleksowa i obejmuje zarówno przygotowanie przez NASK projektu rozwiązania z uwzględnieniem sieci połączeń, kanałów transmisyjnych, organizację sal wideokonferencyjnych, jak i pomoc w wyborze sprzętu audio i wideo, przeprowadzenie wdrożenia uzgodnionego z klientem projektu oraz organizację szkolenia i zapewnienie późniejszej obsługi.
Firmy Sony Ericsson i Google ogłosiły, iż od pewnego czasu prowadzą bliską współpracę nad zintegrowaniem Bloggera i wyszukiwarki Google z telefonami komórkowymi Sony Ericsson.
Producent bielizny Atlantic wraz z wprowadzeniem nowej kolekcji na sezon wiosna - lato 2006 zmienił swój wizerunek w Internecie. Nową linię kreatywną dla strony internetowej Atlantic opracowała agencja interaktywna Pro-Creation.
Akcjonariusze Bankier.pl zdecydowali o wprowadzeniu spółki na Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych. Emisja nowych akcji planowana jest na pierwsze półrocze 2006 roku. Ma ona pomóc w umocnieniu Bankier.pl na pozycji wiodącego niezależnego portalu finansowego w Polsce.
Sklep Cyfrowe.pl - oferujący szeroki wybór aparatów i kamer cyfrowych, jest pierwszym w Polsce sklepem internetowym, który otrzymał certyfikat Euro-Label.
1 marca mija rok od rozpoczęcia działalności przez serwis konsumencki sklepy24.pl skupiający w swoich zasobach szczegółowe informacje o ponad tysiącu polskich sklepów internetowych.
Spółki giełdowe znajdują się w punkcie zwrotnym wykorzystania Internetu w marketingu. Choć obecnie ten obszar działań wydaje się jeszcze nie w pełni wykorzystany, to managerowie i specjaliści marketingu z firm notowanych na GPW deklarują przykładanie coraz większego znaczenia do marketingu internetowego i potwierdzają posiadanie budżetów na rozwój tego typu działań.
Pierwszy zysk netto - 262 000 zł - w 2003 roku. Rok później już 416 000. W 2005 roku - 757 000 zł. Spółka Money.pl, prowadząca najpopularniejszy portal finansowy w Polsce zarabia coraz więcej i zwiększa zatrudnienie.
Dobiegł końca internetowy konkurs Motowalentynki. Była to pierwsza wspólna akcja specjalna sieci ARBOmedia Polska i wydawnictwa Axel Springer. Po raz kolejny potwierdziła się siła marketingu wirusowego - w ciągu trzech tygodni stronę konkursową odwiedziło blisko 60 000 osób.
Użytkownicy portalu INTERIA.PL mogą korzystać z wersji beta nowego komunikatora - http://komunikator.interia.pl. Uruchomiono go w ramach platformy komunikacyjnej Znajomi. Do tej pory był on dostępny jedynie dla wybranej grupy Internautów, zaproszonych do udziału w betatestach, trwających od połowy lutego br.