FFCreation.com w lutym dołącza do agencji zrzeszonych w SAR. W związku z kolejnymi planami agencja rozwija również swoją stronę www, która ewoluuje wraz z aspiracjami zespołu. Nowe wizualizacje, nowe rozwiązania techniczne i tło muzyczne to tylko część zmian.
Z początkiem stycznia 2006 roku do grona klientów Agencji HEUREKA, w zakresie obsługi PR, dołączyła firma KRISPOL. Agencja przedłużyła także na koleje dwanaście miesięcy umowę z NICE Polska, dla której pracuje już od 2004 roku.
9 miesięcy po starcie portalu turystycznego, easygo.pl przygotowało nową szatę graficzną dla swojego serwisu. Większość zmian ma uatrakcyjnić sposób prezentacji oferty turystycznej oraz ułatwić klientom nawigację po poszczególnych obszarach serwisu. Właściciele nie ukrywają, że jest to także krok w stronę graficznej integracji z nowopowstającymi platformami grupy easygo.pl. Już za chwilę uruchomiony zostanie portal rezerwacji miejsc hotelowych, a następnie rezerwacji biletów lotniczych.
1 lutego 2006 roku mija dokładnie 5 lat odkąd portal Gery.pl rozpoczął działalność. Początkowo hobbystyczny i mocno deficytowy portal zrzeszający małe serwisy przekształcił się w ciągu tych 5 lat w dochodowe przedsięwzięcie internetowe, które dość mocno zaznaczyło swoją pozycję na Polskim rynku internetowym.
Onet.pl wprowadza do swojej oferty reklamowej nowy format reklamy - półstronicowy blok reklamowy 'HalfPage Ad'.
Format publikowany jest w głównej kolumnie nawigacyjnej serwisu Wiadomości; wielkoformatowa animowana reklama graficzna wyświetla się wewnątrz treści prezentowanych na stronie.
Format dzięki odpowiedniemu umiejscowieniu na stronie oraz rozmiarom (maksymalny 300x600 pikseli, przy objętości 25 kB) gwarantuje znakomitą ekspozycję komunikatu reklamowego.
Firma Air Bites Polska rok 2005 zamknęła liczbą ponad 8000 klientów. Tylko sześć miesięcy wcześniej spółka zaczęła przyłączać do swojej sieci pierwszych użytkowników.
Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) wykonała strategię komunikacji marketingowej w Internecie marki CinandCin, jednej z najsilniejszych marek rynku winiarskiego, której właścicielem jest firma AMBRA S.A. Pierwsze efekty pracy agencji można już oglądać w sieci pod adresem cincin.pl.
Jedno z czołowych wydawnictw w Polsce pod względem udziału w rynku i dochodów z reklam rozpoczyna współpracę w zakresie emisji i obsługi powierzchni reklamowej z internetową siecią reklamową ARBOmedia Polska. Najważniejszymi witrynami Axel Springer są Newsweek.pl, Auto-swiat.pl i Komputerswiat.pl. Dział handlowy ARBOmedia Polska będzie odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej domom mediowym oraz agencjom interaktywnym, zaś przedstawiciele Biura Reklamy Magazynów Axel Springer Polska będą obsługiwali Klientów bezpośrednich.
Firma SAP Polska poinformowała o podpisaniu umowy na sprzedaż i wdrożenie rozwiązań SAP w firmie Hortex Holding S.A. Rozwiązania mySAP ERP i SAP Beverage zastąpią dotychczas wykorzystywane w firmie systemy, w tym Oracle E-Business Suite. Hortex jest pierwszą firmą w Polsce, która skorzystała z programu 'Safe Passage' - bezpiecznej migracji do rozwiązań SAP.
Nowa witryna internetowa agencji reklamowej Heureka otrzymała w grudniu tytuł 'Strony miesiąca' od portalu Webesteem.pl poświęconego projektowaniu serwisów WWW. Nagroda ta jest ważnym wyróżnieniem, ponieważ przyznawana jest przez niezależnych twórców, profesjonalistów w branży.
Portal turystyczny Vtrip.pl właśnie przygotował atrakcyjną ofertę letniego wypoczynku. Oferta, znajdująca się pod adresem lato2006.vtrip.pl, obejmuje propozycje wypoczynku w najpopularniejszych wakacyjnych kurortach m.in. w Egipcie, Tunezji, Grecji, Turcji, Hiszpanii oraz na egzotycznej Dominikanie, Jamajce czy Melediwach.
Firma SAP Polska poinformowała o wynikach finansowych firmy w Polsce. Firma odnotowała wysoki, 35-procentowy wzrosty sprzedaży nowych licencji i ponad 30-procentowy wzrost całości przychodów z oprogramowania w ujęciu w euro. Firma pozyskała w tym roku 114 nowych klientów i zawarła
249 kontraktów z nowymi i dotychczasowymi klientami, wśród których są zarówno duże firmy i instytucje, jak i przedsiębiorstwa z sektora MŚP. Całkowite przydchody SAP w Polsce za 2005 roku wyniosły 229,3 mln zł
w porównaniu do 203,1 mln zł w roku 2004.
Microsoft zwiększył swoje obroty w Polsce za rok 2005 o niemal 20 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Firma zanotowała wzrost sprzedaży we wszystkich grupach produktowych. Dobre wyniki pozwolą polskiemu oddziałowi Microsoft na dalszy rozwój zarówno działalności biznesowej, jak i społeczno-edukacyjnej.
Pierwsze nominacje w kolejnej VI edycji zostały wręczone 27 stycznia br. podczas Targów EUROCOM EXPO w Warszawie. Wręczono 22 nominacje w ośmiu kategoriach konkursu. Nominowani to m.in. NetSprint Sp. z o.o. za stronę www.netsprint.pl, Grupa Wydawnicza INFOR S.A. za stronę www.infor.pl, czy Money.pl Sp. z o.o. - www.money.pl.
Internetowe biuro podróży Traveliada.pl uruchomiło serwis rezerwacji hotelowych. Nowy serwis nosi nazwę Hoteliada.pl i pozwala na dokonanie rezerwacji hotelu zarówno w Polsce jak i na świecie.
W styczniu piętnasty już, zagraniczny projekt ukończy w Chinach Creative Innovation Group (CIG), polska firma wdrażająca zintegrowane systemy zarządzania klasy ERP. W tym roku rozpocznie wdrożenia m.in. w Izraelu, Francji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Wylicytowany na aukcji XIV. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy niski, symboliczny numer GG:14 został przekazany zwycięzcy licytacji, który zaproponował najwyższą kwotę - 2025 zł.
Znany komentator rodzimej sceny politycznej Igor Janke udostępnia swój polityczny blog za pośrednictwem największego polskiego medium internetowego.
Agencja Interaktywna Adv.pl wygrała przetarg ogłoszony przez Alima-Gerber S.A. na wykonanie nowych serwisów marek Gerber.pl oraz BoboFrut.pl.
W INTERIA.PL oficjalnie wystartowała wersja beta platformy komunikacyjnej Znajomi. Po fazie betatestów, do których została zaproszona wyłącznie wybrana grupa Internautów, dostęp do całości zasobów platformy uzyskali wszyscy użytkownicy portalu.
OGICOM Sp. z o.o. dostawca kompleksowych usług internetowych dla biznesu - obniżył ceny na wszystkie oferowane przez siebie domeny do 80%, w tym na długo oczekiwaną domenę '.EU'.
Microsoft poinformował o rozszerzeniu oferty benefitów dla użytkowników legalnego oprogramowania. W ramach programu 'Dodatki dla oryginalnego systemu Windows' posiadacze legalnych wersji systemu już od stycznia mogą pobierać z witryny internetowej Microsoft nowe aplikacje i usługi. Oferta podzielona jest na kilka kategorii, wśród których są m.in. utrzymywanie dobrego stanu komputera, nauka, dostosowywanie systemu Windows, a także zabawa i rozrywka. Do chwili obecnej w programie wzięło udział już 100 milionów użytkowników systemu Windows.
W dniu wczorajszym korporacja SAP AG opublikowała wyniki finansowe za rok 2005 i czwarty kwartał 2005. Firma odnotowała rekordowe wzrosty sprzedaży oprogramowania:
Firma e-point SA wyodrębniła ze swoich struktur spółkę, której zadaniem będzie realizowanie projektów związanych z promocją w sieci Internet.
Firma Intentia poinformowała o rozpoczęciu sprzedaży rozwiązania OneBox. Jest to dedykowana dla serwerów IBM i5 wersja znanego systemu ERP Intentii opartego na języku Java. Ofertę dostosowano do wymagań i możliwości finansowych przedsiębiorstw, które potrzebują systemu ERP dla nie więcej niż 50 użytkowników.
Funkcjonujący w ramach Sport.onet.pl specjalny serwis olimpijski umożliwia śledzenie na bieżącego sportowej rywalizacji na wszystkich sportowych arenach jubileuszowych zimowych igrzysk.
Firmy SAP Polska i Górnośląska Spółka Gazownictwa (GSG) poinformowały o kontrakcie na zakup rozwiązań mySAP Busines Suite, które zostaną wdrożone w ramach kompleksowej informatyzacji Spółki w oparciu o oprogramowanie SAP. Tworzenie zintegrowanego systemu zarządzania na bazie mySAP Business Suite rozpocznie się od wdrożenia funkcjonalności finansowych, wspierających ewidencję księgową, raportowanie oraz zarządzanie środkami trwałym. Oddanie tych funkcjonalności do eksploatacji nastąpi w połowie bieżącego roku. Projekt wdrożeniowy realizowany jest w przez firmę IBM Polska.
Firma CONTROLLING SYSTEMS, specjalizująca się w rozwiązaniach informatycznych, wspomagających procesy budżetowania i analiz, podpisała umowę na wdrożenie systemu EURECA w grupie ENEA, zajmującej się przesyłaniem i handlem energią elektryczną.
Instytut Blend-a-med od teraz jest dostępny także on-line. Portal ekspercki Instytutu, przygotowany przez agencję interaktywną HYPERmedia (ISOBAR), to pierwsze w Polsce interaktywne kompendium wiedzy na temat zdrowia i pielęgnacji jamy ustnej. Pod adresem internetowym Instytutu Blend-a-med, www.blend-a-med.pl, można odnaleźć zarówno artykuły edukacyjne, uzyskać poradę specjalisty oraz stworzyć indywidualny Program Pielęgnacji Jamy Ustnej Blend-a-med. Za pomocą specjalnego formularza konsumenci mogą wpłynąć na kształt oraz treści serwisu tak, aby dostosować go jeszcze lepiej do swoich potrzeb.
Już jutro, w środę, 26 stycznia od godziny 15.00 - na stronach onet.pl zostanie przeprowadzony godzinny czat z Dorotą Rabczewską - Dodą Elektrodą.