Na skróty
Forum Forum finansoweBankiBank pocztowy-wasze opinie

Bank pocztowy-wasze opinie

skomentuj
Tomasz01 / 2011-09-06 11:43
Coraz częściej w telewizji, radiu reklamuje się bank pocztowy. Jeżeli działa on tak samo jak sama poczta, to ja podziękuję z ich usług...chociaż mogę się mylić. Czy ktoś ma konto w banku pocztowym?
Wyświetlaj:
kord1951 / 87.116.244.* / 2014-07-15 19:01
Zupełnie nieświadomie w trakcie platności za zakupy powstał debet 18.93 zł.O dziwo mimo braku na koncie płatność wyższa o tą kwotę została zaakceptowana.Następnego dnia z dokonanego na konto przelewu bank pobiera 60,79 zł za niedozwolony(+0,02 odsetek) debet czyli o 41,88 zl więcej.Uważam,że jest grabież i bandytyzm finansowy.Jutro likwidacja konta.
jacekslisz / 31.1.157.* / 2014-07-05 08:08
To porazka.lekcewaza klientow.Od miesiaca czekam na otwarcie konta i wszyscy konsultanci olewaia moje prosby,obiecuja sprawdzic i oddzwonic.Pomimoz jedenastu rozmow zaden nie oddzwonil z odpowiedzia.jeszcze nie uruchomili mi konka od 13 czerwca.wiec nawet nie zaczolem a juz zglosilem rezygnacie.Nie polecam nikomu tak okropnei obslugi.Idzcie do innego banku tak jak ja.
ja123456 / 95.160.213.* / 2014-07-08 21:50
bo nie trzeba otwierać konta na infolinii, tylko normalnie jak człowiek trzeba pójść do placówki
maxx70 / 83.8.33.* / 2014-07-04 14:36
Bank Pocztowy- PORAŻKA, mam u nich kredyt mieszkaniowy, co kwartał ściągają po dwie raty miesięcznie tłumacząc się , że to wina systemu jaki mają. Pieniędzy nie można odzyskać. Nigdy więcej żadnego kredytu w pocztowym. Odradzam każdemu znajomemu który chce wziąć kredyt w tym banku. Nieznajomym również odradzam.
Zuzzannna / 89.76.44.* / 2014-06-23 21:06
Po zmianie strony - masakra, nie wiem kto to wymyślił ale wolałam starą wersję która była bardziej przejrzysta i działała bez zarzutu, teraz nawet nie jestem w stanie sprawdzić stanu swojego konta bo nie mogę się zalogować. Niestety kredyt mieszkaniowy trzyma mnie w tym banku i nic nie mogę zrobić, innym którzy nie mają kredytu nie polecam, płatności kartą ksiegują po tygodniu albo i dłużej przez co nie wiem ile mam na koncie i nie mogę w pełni skontrolować swoich wydatków.
monalisa666 / 37.209.146.* / 2014-07-01 22:47
To nie wszystko. Naliczanie oplat tez oszukańcze. Na poczcie pytam panią, czy transakcja wyplaty jest bezplatna. Pani mowi, ze tak, po czym dostaję oplatę za transakcje. Ja już zrezygnowałem z konta, ale jeszcze po naliczyli mi trefne opłaty mimo ze wykonałem transakcje karta na ponad 300 zl w terminie, tzn. dluuuuugo przed likwidacja i koncem miesiąca, bo rzeczywiście rejestrują to wszystko ze strasznym opoznienieem. Pani przy likwidacji tez twierdzila, ze nie będzie już zadnych oplat. Masakra. Mam nadzieje, ze to już koniec z nimi dojenia... NIKOMU NIE POLECAM
Anna369 / 83.26.60.* / 2014-06-03 19:21
Bank Pocztowy...tragedia może w innych krajach idea bankowości pocztowej działa doskonale ale niestety nie u nas. Żenujące produkty moja mama miała u nich lokatę, i jej pieniądze nagle zniknęły i nie mogła ich wypłacić później okazało się, że środki zostały przeniesione na inne konto. Nie zostały wypłacone w terminie. Ten twór nie powinien istnieć
mm290 / 91.230.115.* / 2014-06-25 08:33
dokladnie-moja mama wziela u nich kredyt w listopadzie 2013,a ktos z Banku zalozyl jej konto w lutym tego roku-bez jej zgody czy tez podpisu,po 3 mies przyszlo jej do zaplaty za konto..zero kontaktu z nimi przez tel,jedynie w punkcie na poczcie mozna cos zalatwic a i tu tez problem,bo co miesiac lub 2-gi siedzi nowy pracownik,splata od 7 mies w okreslonej kwocie,duzo przez terminem a przychodza jakies sms-y,ze sa niedoplaty!nigdy wiecej kredytu w tym banku,ja w zyciu nie widzialam takich cyrkow-ciagle problemy z nimi
m4445 / 91.213.58.* / 2014-06-02 08:58
Ludzie! Piszecie o niemozliwosci logowania do nowej bankowości a nie potraficie czytac ze zrozumieniem! Jest napisane żeby wpisac NOWE haslo które sklada aie z 8znakow, cyfry i dużej litery! Co to za problem?!! uparcie wpisujecie stare haslo i blokujcie sobie dostep! umiejetnosc czytania ze zrozumieniem niestety w naszym kraju jest znikoma.
ala934 / 83.10.193.* / 2014-06-28 16:39
Co za bzdury niektórzy wypisuja na temat banku pocztowego.Mam konto od kilku lat ,nigdy nie narzekałam.Teraz, po zmianie szaty graficznej i innego układu strony wszystko jest bardziej przejrzyste -przyzwyczaiłam się.No ,ale jesli ktos nie potrafi czytac informacji na stronie głównej o sposobie zalogowania sie to zawsze będzie narzekał.Pozdrawiam
Renata923 / 46.171.91.* / 2014-05-25 14:32
Dzien dobry,

mam to konto od lat i jestem zadowolona. kiedys odeszłam z PKO i nie żałuje. Strona po zmianie jest ok. Był problem z pierwszym zalogowaniem ale zadzwoniłam na infolinie, zmieniłam hasło i działa bez zarzutu. Polecam. Bank ma tez swoje okienka bankowe w placówkach pocztowych gdzie można wiele rzeczy załatwić.

pozdrawiam
voyciex / 193.227.123.* / 2014-06-25 14:23
Tak, już bo ktoś w to uwierzy. Nie znam zadowolonego klienta tego "banku" to jest totalne nieporozumienie. Po dwóch latach z kredytem w tym czymś, nikt mi nie odpowiada na telefony, korespondencję, pojęcie reklamacji - przyjęta i koniec. Okradają mnie notorycznie, wzywają do dostarczenia dokumentów, na które mam potwierdzenie dostarczenia, konto się blokuje a sam system telefonicznej weryfikacji jest o kant dupy rozbić. CHORE!!! Dziwie się, że jeszcze się tym prokurator nie zajął a jak tak dalej to osiwieje przez ten bank. Więc takie komentarze to nic innego jak pracownicy tego komunistycznego tworu.
Anna929 / 5.60.124.* / 2014-05-21 13:05
Tak mam ,nie można się dodzwonić ,mało być darmowe ,nie korzystałam z konta 1,5 roku przysłali do zapłaty 76zł i koszt upomnienia 18zł ,bo z nimi innego kontaktu nie ma ,a za przysłanie na piśmie informacji potwierdzającej zamkniecie konta chcą 50zł .Radzę omijać szerokim łukiem.
Renata923 / 46.171.91.* / 2014-05-25 14:27
Trzeba czytać informacje otrzymywane listownie na adres do korespondencji z banku to by Pani wiedziała, ze do wrzesnia 2013 konto bylo bezpłatne a potem platne 5 zł ale jak sie wezmie karte do bankomatu i bedzie dokonywało płatności w sklepach miesięcznie na 300 zł to konto dalej jest bezpłatne. to konto dla aktywnych, skoro wiec Pani konta nie używała to bank naliczal 5 zł miesięcznie, Wystarczyło zapytac w najbliższej placówce pocztowej, gdzie otrzymałaby Pani jasna informacje. Każdy bank ma taryfikator na różne usługi, żaden nie jest instytucja charytatywna. Jeden ma opłaty za to a za tamto nie a drugi odwrotnie.
voyciex / 193.227.123.* / 2014-06-25 14:24
No właśnie czyli zrobić ludzi w wuja i mowić, że trzeba było czytać. Starszych ludzi też tak okradacie?
jacek740 / 78.30.121.* / 2014-06-18 09:40
Pani jest wspolwlascicielka banku czy ma Pani tam udzialy.Sam doswiadczam niedogodnosci zwiazanych z Pani bankiem,dlugie przelewy,problem z zalogowaniem czy kontakt przez infolinie prosze nie opowiadać ludziom p****** ,ze wszystko dziala super skoro tak nie jest BANK POCZTOWY TO ZENADA tak jak wszystko co sie wiaze z Poczta Polska nic nie dziala jak powinno priorytety ida tydzien tak jak przelewy
konaria / 176.103.32.* / 2014-05-25 12:45
Bank jest fatalny ja mam to samo!
MŁ / 89.64.238.* / 2014-05-23 11:54
odradzam stanowczo. Można się naciąć i mieć założone zaocznie drugie konto bez zgody i podpisu. Pracownicy chyba maja problem z uczciwością. Dotyczy Krakowa.
Piotr77305 / 89.69.174.* / 2014-05-15 22:35
Do dupy jest ten bank! Mam w nim kredyt i co chwile jakieś problemy. Ostatnio zgubili moją polisę na mieszkanie i jeszcze chcą mi za to karę 50zł doliczyć. Szkoda słów, szukajcie lepiej innego banku!
Radek537 / 78.10.237.* / 2014-05-12 16:59
Uwaga! Jeżeli masz kredyt w pocztowy, a w umowie masz że musisz zapłacić karta minimum np. 500 zł zwróć uwagę na to, że płacąc kartą np. 29.04.2014 tak by była to kwota 500 zł. bank zaksięguje to 02.05.2014 i nie uzna Ci obrotu w miesiącu, po czym wyślę pismo z info że nie wywiązałeś się z umowy, następnie podwyższy oprocentowanie. Ludzie omijajcie ten bank!
sculy / 78.9.120.* / 2014-06-04 19:39
300 pln,,,, to raz, a dwa jezeli używasz normalnie karty i konta nie ma z tym problemu, chyba, że targasz kartą od święta żeby zaoszczędzic 5 zybla, pozdrawiam.
Robert999 / 82.160.220.* / 2014-05-11 02:41
Skandal!!! po zmianie strony nie mogę się zalogowa, nieprawidłowa para loginu i hasła. Mało tego, pani w infolini twierdzi, że nigdy nie miałem aktywnej usługi konta internetowego. Normalnie idiote ze mnie robią. Kazała mi pisac wniosek o otwarcie kanału internetowego.Co dziwne, to w opcjach telefonicznych mam możliwośc zmiany tylko hasła telefonicznego. Moje konto internetowe ZNIKNEŁO (!!!) Chyba pójdę na policję, bo zaczynam się bac o swoje pieniądze
Renia69 / 94.42.104.* / 2014-05-09 19:23
Do 27 kwietnia działał idealnie {jak dla mnie }przejrzysta strona, szybko można było sprawdzić operacje wpłaty,wypłaty itd.Nie wiem komu to przeszkadzało i dlaczego tak ktoś to skomplikował.Teraz nie wiem gdzie szukać swoich zleceń stałych co zostało już zapłacone a co nie.Czy teraz trzeba będzie wszystko wpisywać,żeby dowiedzieć się co dzieje się na koncie.Nie mam na to czasu.
emeryt715 / 46.149.222.* / 2014-05-05 15:02
najgorsze dziadostwo to infolinia i nowy system logowania.prędzej dodzwonisz się do św,Piotra niż do nich.nie polecam nikomu.
VERB / 81.190.85.* / 2014-05-05 16:47
Od lat jestem klientką pocztowego24, ale zamierzam odejść bo nowy system od 27 kwietnia działa fatalnie - prawie nie działa. Zalogowanie się graniczy z cudem, ciągle wyskakuje napis, że nik niezgodny z hasłem, a jak się ma szczęście raz na 3 - 4 dni i się zaloguje, to wykonanie operacji jest prawie niemożliwe - gwiazdeczka na ekranie kręci się w nieskończoność i jak już w końcu chce się to wszystko rzucić i wylogować - to też nie można, bo trwa godzinami
Renata923 / 46.171.91.* / 2014-05-25 14:29
dzien dobry, próbowała Pani przez inną przegladarkę? U mnie działa idealnie.

pozdrawiam
KAJA461 / 176.122.219.* / 2014-05-09 18:26
Masakra jakaś ten co wymyślił ten nowy system to niech go piorun jaśnisty trafi jakiś debil i jeszcze duża kase za to wział a ja już 3 raz nie mogę się zalogować bo wcąż błędne hasło a pani na poczcie mi pomogła i pokazała jak to zrobić przyjechałam do domu i znowu to samo MASAKRA PRZENIOSĘ SIE DO INNEGO BANKU
sculy / 78.9.120.* / 2014-06-04 19:40
zmienić przeglądrkę...
Jerzy85 / 31.182.82.* / 2014-05-03 10:33
Ja do Banku Pocztowego 24 nalezę 5 lat i jak zarazie żadnych problemów nie miałem ,logowanie za każdym razem wchodziłem bez problemów ,jak i przelewy nawet z innego banku nie są tam gdzieś przytrzymywane tylko mam w tym samym dniu dostępne,nawet na nowej grafice (co jest zmieniona pod koniec kwietnia 2014r)dobrze mi się po niej porusza. Więc uważam jak na dzień dzisiejszy nie myślę zmieniać Banku.
voyciex / 193.227.123.* / 2014-06-25 14:29
W Korei Północnej też uważają, że u nich jest najlepiej na świecie
żbigniew / 91.224.217.* / 2014-05-09 12:42
Wierutna bzdura.W przypadku niedostępności do konta brak o tym informacji na stronie do logowani .Wyświetla się natomiast komunikat o nieprawidłowym loginie lub haśle.W systemie pojawiają się okienka w które nie wiadomo co wpisać. Konsultantki na infolinii nie potrafią udzielić prawidłowej informacji a wręcz wprowadzają w błąd oferując w zamian kilkunastominutowy koncert.Kontakt z infolinią -brak mi słów to się nie da opisać .Reasumując wprowadzenie nowego systemu to totalna porażka obnażająca nieudolność i brak kompetencji osób decyzyjnych w tym "BANKU".
anitka555 / 83.25.240.* / 2014-05-03 16:32
Ja również korzystalam bez żadnych problemow z pocztowego do tej pory. Jednak to co się dzieje po zmianie wyglądu to jest obraz nędzy i rozpaczy i nie zmienią tego pojedyncze posty "zadowolonych" klientow, pewnie pracowników banku bo jak widac na wszystkich możliwych forach problemy wszyscy mają te same:

Źle dzialający mechanizm logowania odrzucający prawidłowe hasło co pewnie zależne jest od rodzaju przeglądarki, systemu itp. Nie przetestowano tego dokladnie przed wprowadzeniem tych "nowości"!!!

Tragiczna infolinia, na której zamiast w prosty sposob pomoc to z powodu braku kompetencji gmatwają jeszcze bardziej i wprowadzają klientow w błąd!

Strasznie ograniczony dostęp do PŁATNEJ infolini bo oczekiwanie 30-40 minut na połączenie z konsultantem to kpina z klientow. Szczęście mają ci, którzy trafią na kogoś kompetentnego bo w przeciwnym wypadku spędza wiele godzin przy telefonie!!!

Pozornie ladny inrerface okazuje się mało czytelny i wprowadzający w błąd o czym przekonalam się na własnej skorze! Komunikaty powinny być jednoznaczne i oczywiste a nie wprowadzające w błąd co skutkuje konkretnymi stratami finansowymi!

Nie słyszalam jeszcze aby jakiś bank tak sobie zakpił z klientow wpuszczając ich w kanal i pozbawiając dostępu do swoich pieniędzy poprzez wprowadzenie nieprzetestowanych dostatecznie zmzian i zarazem nie zapewniajacy odpowiedniej pomocy na infolini oszukanym klientom!!!
Jadwiga67 / 83.26.64.* / 2014-05-05 16:27
Bank Pocztowy 24 po modernizacji dużo gorszy niż przed zmianami. Oczekiwanie na połączenie bardzo długie, odrzucane przez system prawidłowe hasło. nie można się dodzwonić na infolinię. Nie polecam! Najgorszy bank, z jakim miałam do czynienia. Współczuję starszym osobom, bo przecież w większości klientami są tu emeryci i renciści.
adaś123 / 79.184.137.* / 2014-05-02 22:42
Po zmianie strony już pogodzilem się ze stratą kilku godzin na słuchaniu muzyczki na infolini, bezsensownej pogawędce z kilkoma z kolei niekompetentnymi panienkami, kilkukrotnym odblokowaniu hasła, ktore raptem stało się niewlaściwe a przez kilka lat bylo dobre. Pogodziłem się z tym, ze strona nie dziala pod Operą, czasami tylko dziala pod Firefoxem i musiałem zacząć korzystac ze znienawidzonej przeze mnie i uznanej za bardzo niebezpieczną przeglądarki Explorer!
Teraz okazało się, że zlecenia stale, ktore w nowym interfejsie pocztowego po prostu znikły, zostaly wykonany 3 krotnie!!!

Niestety nie moge z różnych powodow w tej chwili zrezygnować z usług tego czegoś co szumnie nazywają "bankiem" ale jak tylko uporządkuję pewne sprawy to zrobię to natychmiast!!!
do początku nowsze
1 2 3 4 5
skomentuj

Najnowsze wpisy


Konto firmowe - najlepsza oferta: