Forum

Komentarze użytkownika "uve"

Komentarze użytkownika: uve

ANALITYK O GIELDZIE: to nie bessa - wideowywiad z analitykiem Xelionu

uve / 2007-07-27 17:22
kilkuminutowy wywiad wideo na temat aktualnej sytuacji

http://www.bankier.pl/multimedia/zobacz.html?id=24082

OSKAR dla Grupy KOLASTYNA za kampanię Ogród SPA

uve / 2007-07-12 13:55
OSKAR dla Grupy Kolastyna za kampanię Ogród SPA
2007-07-10




Grupa Kolastyna SA - jeden z czołowych polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych - otrzymała Oskara Kosmetyków 2007 za kampanię reklamową kosmetyków Ogród SPA marki Laboratorium Kolastyna. Firma została wyróżniona nagrodą specjalną - Oskarem jubileuszowym. Elementem wyróżniającym kampanii był oryginalny koncept, który zakładał wykorzystanie wizerunku znanego mężczyzny – Krzysztofa Kiljańskiego - do wsparcia marki oferującej kosmetyki dla kobiet.
Konkurs OSKARY Kosmetyków organizowany jest od 10 lat przez branżowy magazyn Kosmetyki. Najlepsze produkty wybierane są w siedmiu kategoriach: preparaty do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, paznokci, kosmetyki dystrybuowane w aptekach, zapachy damskie i męskie, makijaż oraz profesjonalne zabiegi kosmetyczne. Do walki o tytuł zgłoszono ponad 250 produktów firm polskich i zagranicznych. Zwycięzcy, oprócz statuetki, otrzymują prawo używania logo Oskara dla wzmocnienia wizerunku nagrodzonych produktów.

„Oskar Kosmetyków 2007 dla kampanii Ogród SPA to dla nas duże wyróżnienie. Otrzymana nagroda jest nie tylko potwierdzeniem osiągnięć naszego zespołu, ale także znaczącej roli działań promocyjnych, które - obok wysokiej jakości oraz innowacyjności produktów - budują zaufanie klienta. Kosmetyki z serii Ogród SPA - w nowej szacie graficznej i pod nowym, odświeżonym logo - wymagały szczególnej oprawy. Cieszymy się, że nasza praca została doceniona” - powiedziała Anna Mamczur, dyrektor ds. promocji i PR Grupy Kolastyna.

Ogród SPA to seria kosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy, dedykowana kobietom po 25 roku życia, młodym, dynamicznym i aktywnym. Kosmetyki z serii Ogród SPA były pierwszymi produktami Laboratorium Kolastyna, które w minionym roku pojawiły się na rynku pod nowym logo i w nowej szacie graficznej. Szeroko zakrojona akcja promocyjna była ściśle związana z repozycjonowaniem marki Kolastyna. Po raz pierwszy w reklamie kobiecych kosmetyków wystąpiła znana postać – celebrity w osobie mężczyzny, który zachwyca się naturalnym pięknem kobiet. „Jak one to robią, że robią z nami, co chcą…?” – te słowa w ustach Krzysztofa Kiljańskiego zabrzmiały niezwykle prawdziwie i wiarygodnie.

Nowatorska kampania objęła swoim zasięgiem 5 stacji telewizyjnych: TVN, Polsat ,TVP2, TV4 i TVN7. Dodatkowo działania telewizyjne wzmocniła reklama w prasie kobiecej (Twój Styl, Gala, Olivia, Viva, Naj, Glamour, Avanti, Cosmopolitan i Wysokie Obcasy), a także specjalnie stworzony serwis internetowy, połączony z komunikacją wideo – filmami przygotowanymi specjalnie na potrzeby kampanii – oraz interaktywnym konkursem artystycznym i wsparty działaniami reklamowymi na wortalach kobiecych (Onet, Interia, Gazeta.pl, O2.pl). Kampanię widać było także na citylightach usytuowanych w ośmiu największych miastach w Polsce. Towarzyszyły jej działania o charakterze BTL (m.in. konkurs konsumencki, inserty produktów w prasie, sampling próbek produktów). Zwycięska kampania powstała we współpracy z agencjami reklamowymi: Just, Tequila Digital, Polymus, Menatwork oraz domami mediowymi: Media Concept i Media Kontakt.
uve / 2007-07-12 13:53
niezly naganiacz na spadki z ciebie, dawno takiego tu nie bylo
opanuj sie, miej troche honoru

Re: NTT

uve / 2007-07-11 01:21
w ostatnim tygodniu zakupione 10K, mozemy zaczynac wybicie ;-)
uve / 2007-07-01 12:48
Pioneer zwiekszyl zangazowanie w MSX o ponad 1 milion akcji tzn o 2% ! Info z piatku
uve / 2007-07-01 12:44
wedlug mnie kurs pojdzie w okolice 240zl do 24 sierpnia

Ponar kupuje amerykanskie spolki hydrauliczne
czytajcie artykul z ostatniego wydania Parkietu:

http://c.wrzuta.pl/wi6205/532ea02a001892c846863900/PONARFEH%20-%20ARTYKUL%20Z%20PARKIETU%20-%2030.06.?type=i&key=mrXbud5tcR&ft=f
uve / 2007-06-01 00:17
no i co? uwierzyles juz?

Re: INSTALKRK

uve / 2007-05-12 00:32
W przypadku sfinalizowania transakcji za inwestycje Sliczna ,
w biezącym roku obrotowym nastąpi znaczny
wzrost wielkości sprzedazy zarówno Spółki jak i całej Grupy,
natomiast zysk netto powinien PONAD 12-o KROTNIE przekroczyć zyski dotychczas osiągane przez Instal Kraków S.A.
Ze względu na przewidywane potencjalne zyski,
Spółka postanowiła kontynuować działalność w tym obszarze działalności.
Spółka nabywa grunty z myślą o kolejnych inwestycjach
i równocześnie na wybranych gruntach będących juz od pewnego
czasu własnością Spółki trwają prace projektowe,
jak równiez załatwianie wszystkich formalności niezbędnych do rozpoczęcia
realizacji kolejnych inwestycji zarówno w zakresie budownictwa mieszkaniowego,
jak i biurowo-usługowo-handlowego.
W przypadku zrealizowania w/w planów zarówno przychody ze
sprzedazy Spółki oraz Grupy Kapitałowej, jak i wypracowany zysk netto
w 2007 roku i latach następnych będzie zdecydowanie przewyzszał dotychczas osiągane wyniki.
uve / 2007-02-22 01:25
...stawiam na mewe

Re: INWESTCON - warto sie nim zainteresowac

uve / 2007-01-02 12:12
...no i mamy dzis blisko +3% na INC

INWESTCON - warto sie nim zainteresowac

uve / 2006-12-29 14:25
08:27 28.12.2006

Inwest Consulting chce wprowadzić w 2007 r. na giełdę od 10 do 20 spółek - poinformował ?Parkiet" wiceprezes Paweł Śliwiński. Obecnie poznańska firma doradcza ma podpisane umowy z ośmioma spółkami na przeprowadzenie ofert publicznych, ale negocjuje już z kolejnymi podmiotami. Pierwsze dwie oferty będą miały miejsce na przełomie pierwszego i drugiego kwartału. Akcje na rynku pierwotnym sprzeda m.in. Maxipizza. W drugim kwartale Inwest Consulting będzie doradzał przy ofertach od 3 do 5 spółek. - Większość firm to spółki cywilne lub z ograniczoną odpowiedzialnością. Przekształcanie ich w spółki akcyjne trwa kilka miesięcy. Najbliżej zakończenia tego procesu jest właśnie Maxipizza - mówi Paweł Śliwiński. Spółką akcyjną ?ze stajni" Inwest Consulting jest już Rowita (producent przypraw i bakalii), jednak to raczej nie ona jako druga zadebituje na GPW w pierwszym kwartale.

Około jednej trzeciej firm, z którymi współpracuje Inwest Consulting, to spółki teleinformatyczne. Kolejne dwie działają w branży deweloperskiej, pozostałe w szeroko pojętych usługach. Inwest Consulting oprócz doradztwa przy IPO chce zarabiać także na inwestycjach w akcje swoich klientów. Kupuje walory spółek, które zamierza wprowadzać na GPW.

IC planuje przeprowadzenie wkrótce emisji akcji z prawem poboru (jedno prawo pozwoli kupić jednen nowy walor). - Nasz prospekt czeka na akceptację w Komisji Nadzoru Finansowego - mówi Paweł Śliwiński. - Mamy nadzieję, że zostanie zatwierdzony na początku stycznia. Zależy nam na czasie. Znaczną część pieniędzy, które chcemy pozyskać z emisji, już wydaliśmy na inwestycje - informuje P. Śliwiński. Dodaje, że spółka być może pierwszy raz będzie musiała wziąć kredyt pod inwestycje. Nie wyklucza kolejnej emisji akcji. - Jeżeli pojawią się ciekawe projekty inwestycyjne, najbliższa emisja nie będzie ostatnią w 2007 r. - mówi wiceprezes. Inwest Consulting planuje zaoferować 3,5 mln akcji po złotówce.

prospekt MASTERS-a zatwierdzony

uve / 2006-11-17 17:11
Komunikat informacyjny KNF z dnia 17 listopada 2006 roku
w sprawie zatwierdzenia prospektu emisyjnego Masters SA

W dniu 17 listopada 2006 roku Zastępca Przewodniczącego KNF na podstawie
upoważnienia Komisji zatwierdził prospekt emisyjny sporządzony przez spółkę:
• Masters SA w związku z ofertą publiczną akcji serii D oraz zamiarem ubiegania się o
dopuszczenie do obrotu na rynku regulowanym akcji serii D, praw poboru akcji serii D
oraz praw do akcji serii D (oferującym jest Dom Maklerski IDM SA).

Najnowsze wpisy