Forum Forum prawneKarne

odwołanie od mandatu

odwołanie od mandatu

TomekZProblemem / 83.23.106.* / 2007-09-25 21:39
witam.dostalem dzis mandat za przejscie na czerwonym.przyjalem go.mandat wystawiono mi na 250zl.jestem studentem i nie mam zrodla dochodu.czy jest jakas mozliwosc aby ten mandat anulowac lub sie od niego odwołac??prosze o odpowiedz
Wyświetlaj:
danyk1907 / 80.48.225.* / 2008-10-24 09:25
Odbierajac prawo jazdy bierzesz na siebie odpowedzialnosc, ze jak zlamiesz przepisz to trzeba odpotutowac za niego. Ja tez dostalem mandat i i tez nie pracuje, ale to nauczy kierowców zwracac uwage na droge.
clips / 91.199.250.* / 2008-10-13 11:11
zgłoś się do przełożonego funkcjonariusza nakładającego mandat. Przynajmniej dowiesz się co ci się bardziej opłaca. Rozmowa nie musi należeć do przyjemnych.
gusiabog / 85.222.31.* / 2008-10-10 21:54
Można się odwołać od mandatu tylko w jednym przypadku. Trzeba wykazać, że opisany czyn nie stanowi wykroczenia. Jest to jedyny przypadek uchylenia prawomocnego mandatu karnego. Poza tym wniosek o uchylenie mandatu można złożyć do właściwego Sądu Grodzkiego (zgodnie z miejscem popełnienia czynu) w terminie 7 dni od daty czynu. Zawsze można się nie zgodzić na przyjęcie mandatu i czekać na rozstrzygnięcie Sądu Grodzkiego. Przynajmniej wydłuży procedurę. W przypadku mandatu należy go zapłacić w terminie 7 dni., a Fiskusa nie obchodzi czy ktoś jest studentem i czy ma pieniądze. Wystawia tytuł wykonawczy i kieruje sprawę do komornika. Pozdrawiam. Życzliwa:)
ghtfghvg / 83.15.249.* / 2011-05-31 15:00
hey:) dostaliśmy mandat za chodzeni prawą stroną(bo chcieliśmy złapac stopa)i dostaliśmy po 50zł do zapłaty:( Da się jakoś odwołać od tego-nie mamy kasy żeby to zapłacić bo chodzimy do szkkoły 2liceum...;(( CO ROBIĆ??
życzliwy / 83.5.7.* / 2008-10-10 12:04
kup sobie okulary to będziesz dobrze widział , chyba że nie znasz sie na kolorach
michalsdz / 2007-10-14 21:31